Mały gadzie, zrobię Ciebie w LISTOPADZIE
-
WIADOMOŚĆ
-
Tak Małgoniu! Zamieniłam małpę na kieliszek wina, aby każda z Dziewczyn mogła sobie wypić w Andrzejki i wywróżyć rychłe macierzyństwo!
Malgonia, Malinaa90, agge lubią tę wiadomość
-
Moyeu, MonikA kciuki za Wasze wizyty i zabiegi!
Aeiouy jestes bystra zdolniacha i ppradzisz sobie bez problemu! A że staraniami decyzja należy do Was ale ja bym się starała😉
Suszarko widzę ze masz krótkie cykle, następna szansa już tuż tuż. Powodzenia!
Sylwia dobrze ze idziesz do domu ale czujność trzeba zachować. Trzymaj się😙
Malgonia na Twoim screenie dopiero obczaiłam że testuje w dzień toalet (hmmm... przepowiednia?😉) A mi się coś innego pochrzaniło. No coź, sikne w toalecie, zgadza się😅
Miłego dnia dziewczyny!Suszarka, MonikA_89!, Malgonia, moyeu, szona lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualnymoyeu wrote:Dziewczyny wybaczcie że się nie odniosę ale nie znam się na szczepienach czy cholestazie, niemniej bardzo się cieszę że u Was coraz lepiej ❤
Udało mi się zapisać na operację na Karową, 9 grudnia mam się stawić w izbie przyjęć. Czy macie może jakieś tipsy jak się przygotować? Co wziąć do szpitala? Ile czasu mniej wiecej leży sie w szpitalu po laparoskopii? Będę wdzięczna za wszelkie rady! 🙏Bo oczywiście nie zapytałam 🙈
Ale jej koleżanka z sali wtedy jeszcze została i miała wyjść po dwóch dniach od zabiegu. Więc to już chyba zależy od tego jak szybko dochodzi się do siebiemoyeu lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyDziewczyny,
Wczoraj miałam mega ból brzucha jak na okres. Dodatkowo doszły plamienia tak jakby z krwią.
Wzięłam nospe i zwiekszylam dawkę dupka. Wieczorem już nie było plamienia.
Dziś poszłam na krew żeby sprawdzić czy beta rośnie.
Najgorsze jest to, że juz nie czuje się ciążowo.
Eh.... -
Ona na na trzymam kciuki ✊✊
Ona-na-na lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-