Forum W oczekiwaniu na testowanie Marzec- miesiąc dwóch kreseczek
Odpowiedz

Marzec- miesiąc dwóch kreseczek

Oceń ten wątek:
  • szona Autorytet
    Postów: 6066 14567

    Wysłany: 6 marca 2019, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arashe, migreny mam od zawsze, dostałam je w prezencie od Mamy. Tyle, że u mnie to trwa kilka dni i jest trochę przerwy. Znam ten okropny ból, światłowstręt, mdłości i tak ogromnie Ci współczuję :(

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • moni05 Autorytet
    Postów: 4037 6184

    Wysłany: 6 marca 2019, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape, Arashe dziękuję za kciuki :*
    Trzymałam mocno kciuki, ale mi nie wyszło, a już było lepiej z tą migreną... Dziadostwo :( szkoda, że nie może Ci przejsc w ciąży, jak mi.

    Arashe lubi tę wiadomość

    cFq0p1.png
    0umop1.png

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    ❌Insulinooporność, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna.
    Avamina SR 2x500mg
  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 6 marca 2019, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka przepraszam niechcący polubiłam.
    Sasanka trzymam mocno kciuki :*
    Moni, buba już nie mogę się doczekać waszych zdjęć <3
    Niecierpliwa za Ciebie też kciuki żeby było dobrze:*

    buba123, moni05, Sasanka55 lubią tę wiadomość

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • juudi Autorytet
    Postów: 253 427

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Niecierpliwa, ja baaardzo mocno zaciskam za Ciebie kciuki :* Bedzie dobrze, Kochana. Widzialas, ze nawet probowalam odessac z Ciebie te bete ;)

    Magduullina, ja tez Was wszystkie uwielbiam :* <3 Nie wiem, co bym wczoraj zrobila bez tego watku, chyba bym oszalala :) Zycze duzo zdrowia, szczescia w zyciu i niech juz nic sie nie wali! Pamietaj, ze gdy jest zle, za chwile bedzie dobrze :* Przypominam takze o bocianach (nawet tych ze sraczka) i o tym, ze marzec bedzie owocny dla KAZDEJ z nas :*

    Ja wstalam, polecialam do kibelka i znowu sporo bordo, na pewno nie plamien. To tez nie zabarwiony sluz, a po prostu brunatna krew. Dalej nie boli. Zaraz sie ubieram i jade do Diagnostyki.

    Trzymam kciuki za Was wszystkie :* Oby dzisiejsza sroda byla radosna na tym watku

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1e3f09d2c0a3.jpg

    Dzisiejszy to pierwszy z prawej
    Nie umiem ocenic, czy kreska jest ciemniejsza, na pewno znacznie to nie, o ile w ogole. Po tej krwi z dzisiaj mniej wierze. Dlaczego leci? Przeciez mialam piekny progesteron? Moj gin uwaza, ze czesto prog spada, kiedy z ciaza dzieje sie cos nie tak i to efekt ronienia, a nie powod (choc wiadomo, nie zawsze). W kazdym razie wezme od niego wszelkie recepty, a jak nie, to poprosze o nie znajomego weterynarza. Jeju, czy u mnie nic nigdy nie moze byc normalnie :)

    Sasanka55 ile dni po owulacji robiony test ?

    ma6nky9zewfu5ea1.png
    atdchdge5fgohmhe.png
  • Olliiii Autorytet
    Postów: 1143 689

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O kurcze, chwilkę mnie nie było, a tu takie rzeczy.

    Sasanka, Niecierpliwa moooocno trzymam kciuki!

    Moni i buba, dziwię się tak późnych wizyt, ja każda wizyta ciążowa umówiona już na godzinę 8, żeby za długo nie czekać :P czekam na piękne fotki dzidzi :)

    buba123, Sasanka55, moni05 lubią tę wiadomość

    Synek 18.10.2019r. <3

    04.02. - II kreski :) zostań z nami maleństwo <3

    12.01.2018r. - 2 Aniołki [*][*] 8tc
    06.09.2018r. - Aniołek [*] 5tc
  • Salome Autorytet
    Postów: 2592 3903

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa, Sasanka - trzymam kciuki! Będzie dobrze! :)

    A ja dziś chyba (nie robiłam testów) dwa dni po owulacji. Męczę się z bólem zębów i niestety musiałam wziąć ketonal forte. Na ulotce przeczytałam, że ma wpływ na płodność, ale to chodzi o długotrwałe stosowanie, prawda?

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Mój instagram
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Niecierpliwa, Sasanka - trzymam kciuki! Będzie dobrze! :)

    A ja dziś chyba (nie robiłam testów) dwa dni po owulacji. Męczę się z bólem zębów i niestety musiałam wziąć ketonal forte. Na ulotce przeczytałam, że ma wpływ na płodność, ale to chodzi o długotrwałe stosowanie, prawda?
    Wydaje mi się że jednorazowo po owulacji Ci nie zaszkodzi. Czytałam bardziej że mogą właśnie mieć wpływ chyba na owulacje i to przed nią lepiej nie brać, ale nie wiem czy moja pamięć mnie nie myli :D

    Salome lubi tę wiadomość

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Salome Autorytet
    Postów: 2592 3903

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ach z tymi ograniczeniami to jest jakaś masakra. Jak by się człowiek chciał do tego wszystkiego dostosować, to naprawdę byłoby ciężko przeżyć ;)

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Mój instagram
  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1557 2139

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b7c6420dd032.jpg
    Dziewczyny mały edit, postanowiłam nasikać na ten sam test co wczoraj i dosłownie po minucie taki wynik...

    Salome, APrzybylska, Magduullina, buba123, MonikA_89!, agge, Sasanka55, Ania_85_, nuśka91, 5ylwian, Szczesliwa_mamusia, cukrzyk1991 lubią tę wiadomość

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • Salome Autorytet
    Postów: 2592 3903

    Wysłany: 6 marca 2019, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka i to w 9dpo? Wow, szybciutko!

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Mój instagram
  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1557 2139

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    8 dpo! Wiem wiem,nie powinnam testować tak szybko i sama siebie za to nie lubię,ale moja niecierpliwość jest straszna... Po minucie żaden test nie pokazał mi takiej kreski! Znowu robię sobie nadzieję...

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj kochane moje jak ja wam kibicuje niecierpliwa, sasanka kochane tyle emocji musi wkoncu po tej burzy zagoscic slonko !!! ... Trzymam kciuki.
    Za dziewczyny wizytujace i te czekajace na test rowniez :) trudno wszystkie was tu ogarnac heh bo ja czytam nadrabiam i wszystko zapominam co ktorej mialam napisac heh pamiec sie mi lansuje.. Heh ja sie rowniez nie moge doczekac testu obym nie zqpomniala go zrobic ... Tak mi czas ucieka tylr sie dzieje ... Jeszcze te wiatry i zmiany cisnienia dzialaja na mnie jak niewiem laze jak mucha ... Plusy sa takie ze nikne w oczach , spodnie z tylka zlatuja wiec sie nie obraze jak bym tak zaciazyla heh z winy mojego staruszka moze wkoncu cos narobil :) 30mu sluzy powiem wam dziabal mnie jak bociek zabcie :D a ja jak w amoku tylko pokumkiwalam :) haha

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

  • Salome Autorytet
    Postów: 2592 3903

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka wrote:
    8 dpo! Wiem wiem,nie powinnam testować tak szybko i sama siebie za to nie lubię,ale moja niecierpliwość jest straszna... Po minucie żaden test nie pokazał mi takiej kreski! Znowu robię sobie nadzieję...

    No jak w 8dpo, to już w ogóle! Idziesz na betę, czy będziesz powtarzać test jutro?

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Mój instagram
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b7c6420dd032.jpg
    Dziewczyny mały edit, postanowiłam nasikać na ten sam test co wczoraj i dosłownie po minucie taki wynik...
    Noooo jest! Kochana mocno trzymam kciuki !

  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7853 11067

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do luteiny i duphastonu, to ja nie miałam żadnych skutków ubocznych. Jedyne co to po transferze wyskoczył mi trądzik różowaty, ale przyczyna mogła być inna, niekoniecznie po luteinie. Tym bardziej, że oprócz luteiny robiłam też zastrzyki z prolutexu

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    oar843r8jpmp224p.png

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7853 11067

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pauliśka, gratulacje! Leć na betę :)

    oar843r8jpmp224p.png

    6 lat starań o kropka
    _____________________
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeej ale sie denerwuje wynikami Sasanki...
    Pauliska wooow jaka kreska w tym dniu. Lec na bete.
    A ja mam dziwnie, podejrzewam ze juz po owu bo szyjka powoli sie zamyka ale za to 3 dzien pozytywny owulak. Nie ma to jak wkrecanie ciazy 1dpo 😜

    MonikA_89!, Sasanka55 lubią tę wiadomość

  • buba123 Autorytet
    Postów: 679 922

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No juz sasnka niedlugo pozna wyniki 12:30 nadchodzi ....kciuki nadal zaciśnięte

    Iwona28, Magduullina, Sasanka55 lubią tę wiadomość

    21.06.2017 - 1 iUi udana :) - syn
    mhsvx1hp39vz818l.png
    21.01.2019- 2 iUi - udana :)
    02.02.19 - beta 67.5,
    03.02.19 - beta 138,5
    04.02.19 214,7 :)
    05.02.19 343.9
    11.02.2019 3477.8 - rośnij kropku rośnij :D
    w4sqcsqvswtczzdq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    buba123 wrote:
    No juz sasnka niedlugo pozna wyniki 12:30 nadchodzi ....kciuki nadal zaciśnięte
    Denerwuje sie jakby to byly moje wyniki

    buba123, Sasanka55, eemmiilliiaa lubią tę wiadomość

  • buba123 Autorytet
    Postów: 679 922

    Wysłany: 6 marca 2019, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwona28 wrote:
    Denerwuje sie jakby to byly moje wyniki
    Nie tylko Ty ... Jejku aby wszystko było dobrze hop hop Sasanko przybądź z dobrymi wieściami

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 marca 2019, 12:29

    Iwona28, Sasanka55, Ochmanka lubią tę wiadomość

    21.06.2017 - 1 iUi udana :) - syn
    mhsvx1hp39vz818l.png
    21.01.2019- 2 iUi - udana :)
    02.02.19 - beta 67.5,
    03.02.19 - beta 138,5
    04.02.19 214,7 :)
    05.02.19 343.9
    11.02.2019 3477.8 - rośnij kropku rośnij :D
    w4sqcsqvswtczzdq.png
‹‹ 44 45 46 47 48 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego