X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
Odpowiedz

Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.

Oceń ten wątek:
  • Zuz_anna Autorytet

Wysłany: 24 lipca 2015, 21:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunqa wrote:
    Hej wam :)

Rozmawiałam z moją księgową. Zapytała mnie czy umowę ramową masz na czas nieokreślony a co mc podpisujesz tylko rachunki, czy co mc podpisujesz umowę...bo to istotne. Nie bardzo wiedziałam, co odpowiedzieć. Ale powiedziała tak: Że jeśli masz płacony pełen zus i odprowadzane są składki chorobowe to masz prawo iść na L4 choćby zaraz i nic nie mogą ci zrobić. Macierzyński przysługuje ci, jeśli umowa ramowa jest zawarta na czas nieokreślony. Od początku płaci ci zus.
    Nie znam się na tym kompletnie, więc tylko powtarzam.

Wczoraj, ja i małż odbyliśmy szczerą rozmowę i mogę powiedzieć, że mam dobre wieści ;)

Kofeinka, jeszcze raz gratulacje :D

Dawaj:D

kofeinka lubi tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 24 lipca 2015, 21:35

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niunqa wrote:
    Hej wam :)

Rozmawiałam z moją księgową. Zapytała mnie czy umowę ramową masz na czas nieokreślony a co mc podpisujesz tylko rachunki, czy co mc podpisujesz umowę...bo to istotne. Nie bardzo wiedziałam, co odpowiedzieć. Ale powiedziała tak: Że jeśli masz płacony pełen zus i odprowadzane są składki chorobowe to masz prawo iść na L4 choćby zaraz i nic nie mogą ci zrobić. Macierzyński przysługuje ci, jeśli umowa ramowa jest zawarta na czas nieokreślony. Od początku płaci ci zus.
    Nie znam się na tym kompletnie, więc tylko powtarzam.

Wczoraj, ja i małż odbyliśmy szczerą rozmowę i mogę powiedzieć, że mam dobre wieści ;)