Ostatni podmuch wiosny-test czerwiec, lipiec, sierpien.
-
WIADOMOŚĆ
-
Niunqa wrote:Hej wam
Rozmawiałam z moją księgową. Zapytała mnie czy umowę ramową masz na czas nieokreślony a co mc podpisujesz tylko rachunki, czy co mc podpisujesz umowę...bo to istotne. Nie bardzo wiedziałam, co odpowiedzieć. Ale powiedziała tak: Że jeśli masz płacony pełen zus i odprowadzane są składki chorobowe to masz prawo iść na L4 choćby zaraz i nic nie mogą ci zrobić. Macierzyński przysługuje ci, jeśli umowa ramowa jest zawarta na czas nieokreślony. Od początku płaci ci zus.
Nie znam się na tym kompletnie, więc tylko powtarzam.
Wczoraj, ja i małż odbyliśmy szczerą rozmowę i mogę powiedzieć, że mam dobre wieści
Kofeinka, jeszcze raz gratulacje
Dawaj:Dkofeinka lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyNiunqa wrote:Hej wam
Rozmawiałam z moją księgową. Zapytała mnie czy umowę ramową masz na czas nieokreślony a co mc podpisujesz tylko rachunki, czy co mc podpisujesz umowę...bo to istotne. Nie bardzo wiedziałam, co odpowiedzieć. Ale powiedziała tak: Że jeśli masz płacony pełen zus i odprowadzane są składki chorobowe to masz prawo iść na L4 choćby zaraz i nic nie mogą ci zrobić. Macierzyński przysługuje ci, jeśli umowa ramowa jest zawarta na czas nieokreślony. Od początku płaci ci zus.
Nie znam się na tym kompletnie, więc tylko powtarzam.
Wczoraj, ja i małż odbyliśmy szczerą rozmowę i mogę powiedzieć, że mam dobre wieści
Dobra dawaj info -
nick nieaktualnybiedronkaa wrote:a co do tego co napisała Ciri to prawda, mamusie będą dostawać tysiąc złoty od stycznia 2015 na maluszka przez rok, wszystkie te którym macierzyński nie przysługuje, to bardzo fajna opcja
to zaczna rodzic na potęgę bo będzie zależeć im na kasie . Nie podoba mi sie to w ogóle. Moja sasiadka taka zulica to produkcje chyba dzieci zalozy. -