Forum W oczekiwaniu na testowanie PIERWSZE OBJAWY
Odpowiedz

PIERWSZE OBJAWY

Oceń ten wątek:
  • mopsiamama Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 16 listopada 2020, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny
    Mam cykle 28 dni czasami bywają 29 i 30 ale to raczej zależy czy zaznaczę jeszcze plamienie jako okres, stosunek był w nocy kiedy miałam mieć planową owulacje robiliśmy to po północy w dzień dostałam bólu podbrzusza podobnego jak na okres i po 4 dniach od owulacji dostałam zgagę pierwszy raz w życiu i to tak mocnej że było mi strasznie niedobrze po wszystkim co zjadłam to sie nasilało a zapach kiełbasy mnie strasznie zemdlił i tak cały dzień dopóki nie poszłam spać oraz czułam kucie jajników najpierw jednego a potem drugiego , dzisiaj czyli 5 dni po owulacji zgaga lekka była i było mi niedobrze i znowu leciutki ból podbrzusza i kucie tym razem jednego jajnika i jeszcze wysypało mi twarz tak że ja nigdy w życiu nie miałam takiego czegoś na twarzy
    Czy któraś z was miała tak szybko podobne objawy i była ciąża? Kuzynka namawia mnie żebym zrobiła test jej wyszedł przy takiej samej długości cyklu tydzień przed miesiączką i to grube krechy, ja nie planowałam robić ale namówiła mnie i po jutrze robie i też będę tydzień przed, a wam kiedy wyszedł najwcześniej test ?

  • Marienn Ekspertka
    Postów: 175 56

    Wysłany: 17 listopada 2020, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mopsiamama wrote:
    Cześć dziewczyny
    Mam cykle 28 dni czasami bywają 29 i 30 ale to raczej zależy czy zaznaczę jeszcze plamienie jako okres, stosunek był w nocy kiedy miałam mieć planową owulacje robiliśmy to po północy w dzień dostałam bólu podbrzusza podobnego jak na okres i po 4 dniach od owulacji dostałam zgagę pierwszy raz w życiu i to tak mocnej że było mi strasznie niedobrze po wszystkim co zjadłam to sie nasilało a zapach kiełbasy mnie strasznie zemdlił i tak cały dzień dopóki nie poszłam spać oraz czułam kucie jajników najpierw jednego a potem drugiego , dzisiaj czyli 5 dni po owulacji zgaga lekka była i było mi niedobrze i znowu leciutki ból podbrzusza i kucie tym razem jednego jajnika i jeszcze wysypało mi twarz tak że ja nigdy w życiu nie miałam takiego czegoś na twarzy
    Czy któraś z was miała tak szybko podobne objawy i była ciąża? Kuzynka namawia mnie żebym zrobiła test jej wyszedł przy takiej samej długości cyklu tydzień przed miesiączką i to grube krechy, ja nie planowałam robić ale namówiła mnie i po jutrze robie i też będę tydzień przed, a wam kiedy wyszedł najwcześniej test ?


    Najwczesniejszy test mozna robic po 10 dniach od stosunku. I tez nie zawsze prawdę powie.
    Przeczytaj sobie jakie objawy ja mam i nie tylko od czasu stosunku. Kazda z nas ma wczesne objawy i potem nagle przychodzi miesiaczka, tak wiec polecam wstrzymac sie z testem :)

  • Marienn Ekspertka
    Postów: 175 56

    Wysłany: 17 listopada 2020, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie ze nie mam tej miesiaczki juz 4 dni po terminie, (wyzej opisuje objawy) , zrobilam juz chyba 10 testow i kazdy z jedna krechą. Nie ma nawet cienia drugiej... masakra stresuje sie ze moze jestem na cos chora... nigdy mi sie tak okres nie spoznial, a na druga kreche juz chyba nie mam co liczyc...

  • Norka01 Przyjaciółka
    Postów: 117 138

    Wysłany: 17 listopada 2020, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marienn wrote:
    Wiecie ze nie mam tej miesiaczki juz 4 dni po terminie, (wyzej opisuje objawy) , zrobilam juz chyba 10 testow i kazdy z jedna krechą. Nie ma nawet cienia drugiej... masakra stresuje sie ze moze jestem na cos chora... nigdy mi sie tak okres nie spoznial, a na druga kreche juz chyba nie mam co liczyc...
    Może spóźnia się przez stres. Mi kiedys, jak jeszcze nie chciałam byc w ciąży, ze stresu spóźnił się ponad tydzień.

    oar8flw1o1yoqf6f.png

    😇 11.2020 7 tyg ☹️
  • Marienn Ekspertka
    Postów: 175 56

    Wysłany: 18 listopada 2020, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak dzis dostalam miesiaczke , troche mi smutno ...ale to byl pierwszy miesiac staran wiec mamy troche czasu ;) ale naprawde mialam juz wszystkie objawy urojonej ciazy , nawet zgaga zaczela mnie lapac... za miesiac sie nie wpatruje w cialo tylko chyba czekam ;) oo i juz powiedzialam chyba :P

  • Alex28 Nowa
    Postów: 5 4

    Wysłany: 18 listopada 2020, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, jak myślicie? Może na bazie własnych doświadczeń i wiedzy?
    Cykle 26dniowe. Dziś 10dpo. Nie wytrzymalam, Zrobiłam test-negatywny. Czy to zbyt wcześnie ? 4 dni do okresu. Raczej bez objawów. Może lekkie kłucie w podbrzuszu, a może to już głowa ? 🤔🙈
    (Lipiec- ciąża jajowodowa)

  • ilenka Ekspertka
    Postów: 173 65

    Wysłany: 18 listopada 2020, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alex28 wrote:
    Hej, jak myślicie? Może na bazie własnych doświadczeń i wiedzy?
    Cykle 26dniowe. Dziś 10dpo. Nie wytrzymalam, Zrobiłam test-negatywny. Czy to zbyt wcześnie ? 4 dni do okresu. Raczej bez objawów. Może lekkie kłucie w podbrzuszu, a może to już głowa ? 🤔🙈
    (Lipiec- ciąża jajowodowa)
    za wczesnie , u mnie w szczesliwym cyklu w 11dc test negatywny, w 13dc juz widoczne kreski :) Po owulacji czułam typowy miesiaczkowy ból. Poza tym wilczy apetyt przez kilka dni a potem nagle wszystko przeszło , zostało tylko uczucie ciezkich piersi ale tak tez zawsze miałam przed okresem.

    Alex28 lubi tę wiadomość

    0fc3fc2ab00918b1e6c0fdac37a9dda7.png
  • Alex28 Nowa
    Postów: 5 4

    Wysłany: 18 listopada 2020, 16:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli raczej wstrzymać się i poczekać do terminu okresu? Cztery dni to jak całe życie 🙈😅

    Czy jest sens robienie testu codziennie od jutra? Tj. 11dpo

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 listopada 2020, 18:04

  • Norka01 Przyjaciółka
    Postów: 117 138

    Wysłany: 18 listopada 2020, 23:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym zrobiła raz i jakby wyszedł negatywny to kolejny w dzień @, gdyby się nie pojawiła. najgorzej jak testy zalegają w szufladzie, wtedy nie ma siły, żeby się nie skusić i nie sprawdzić 😂

    Alex28, Agaga1987 lubią tę wiadomość

    oar8flw1o1yoqf6f.png

    😇 11.2020 7 tyg ☹️
  • Alex28 Nowa
    Postów: 5 4

    Wysłany: 19 listopada 2020, 06:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kupiłam dwa testy. Wstałam i teraz zrobiłam drugi-negatyw. Więcej nie robię. Co ma być to będzie. Czekam, a wynik pozytywny śni mi się po nocach : )

    Agaga1987 lubi tę wiadomość

  • Marienn Ekspertka
    Postów: 175 56

    Wysłany: 19 listopada 2020, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alex28 wrote:
    Kupiłam dwa testy. Wstałam i teraz zrobiłam drugi-negatyw. Więcej nie robię. Co ma być to będzie. Czekam, a wynik pozytywny śni mi się po nocach : )

    Czyli zrobilas test 11 dni po ? troszke poczekaj bo to zalezne od czulosci testu.
    Mi sie tez juz wszystko snilo .... ale sie nie udalo... bedziemy dzialac, tylko teraz juz tak nie bede wpatrywac sie w swoje cialo ale trzymam za was kciuki.

    daj znac co ci wychodzi na tych testach ;)

  • Alex28 Nowa
    Postów: 5 4

    Wysłany: 19 listopada 2020, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taaaak, dziś 11dpo, 3dni do @ :) mam taka nadzieje, ze już trochę wariuje :) teraz czekam. Test zrobię w dniu planowanej @, no chyba, ze sama zdecyduje nadejść wcześniej.

    Wszyscy mówią, wyluzuj, nie myśl, nie stresuj się. Generalnie chętnie, ale to nie takie łatwe tymbardziej ze muszę zajść z lewego jajowodu bo w prawym w lipcu była ektopowa, ale jeśli nie teraz to w styczniu nie będę się aż tak monitorować i faktycznie postaram się trochę odpuścić :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 listopada 2020, 14:32

  • Anamaya Autorytet
    Postów: 1168 193

    Wysłany: 24 listopada 2020, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy któraś miała planie implantacyjne?? Ile dni trwało?

    Endometrioza III stopień -laparoskopia styczeń 2019
    Sierpień (2018) do sierpnia 2019 antykoncepcja Sylvie 30
    Stymulacje nieudane brak ciąży.
    Podejrzenie torbieli skórzastej.

    Staranie o maluszka- 14 miesięcy

    0206caf120fd2a0ab1bb18d9cbf93fd3.png
  • Agaga1987 Debiutantka
    Postów: 10 2

    Wysłany: 24 listopada 2020, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny, dolaczylam do Was bo w grupie razniej. Oczywiście staramy sie z mężem o dziecko 3 miesiac
    Zeby bylo przejrzyscie o mnie:
    Mam 33 lata
    Pierwsze dziecko w wieku 25lat , 7 msc staran od 3 miesiecy nie mam spirali,
    Cykle regularne co 26-27dni
    Pamietam kazde inne cykle ale ten jest wyjatkowo inny.
    Po owulacji 2-3 dni zaczal bolec mnie jajnik jak nigdy przedtem. Dodam ze robie testy na owu poniewaz po 5 latach antykoncepcji chcialam byc pewna ze one wogole wrocily.
    Jajniki szczegolnie prawy bolal mnie tak przez okolo 3 dni 4go dnia na wieczor zamiart jajnikow zaczął bolec mnie brzuch jak na miesiaczke mimo ze do miesiaczki jeszcze byl tydzien. Dzis jest 25dc brzuch nadal boli ale jakby mniej czyli 2 dni do okresu. Papier za przeproszeniem ogladam za kazdym razem jak zrobie siusiu i nic. Jedynie co to wczoraj byly doslownie 2 niteczki krwi ale takiej miedze czerwona a brazowa zmieszana ze sluzem... ale gdybym nie przyjrzala sie to moglabym to pominac... i tak z bolem brzucha poszlam spac bedac pewna ze dzis zagosci @ . Rano jednak nie przyszla. Zrobilam test ten z czulosxia 10mlU/ml ale negatywny.. oczywiście czekam na rozwoj wydarzen.. ale fajnie dowiedziec sie co wy o tym sądzicie.
    Temp od dluzszego czasu 37.2 o kazdej porze dnia...
    Pozdrawiam i sluze pomocą w miare możliwości

  • Agaga1987 Debiutantka
    Postów: 10 2

    Wysłany: 24 listopada 2020, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Norka01 wrote:
    Ja bym zrobiła raz i jakby wyszedł negatywny to kolejny w dzień @, gdyby się nie pojawiła. najgorzej jak testy zalegają w szufladzie, wtedy nie ma siły, żeby się nie skusić i nie sprawdzić 😂
    Skad ja to znam.. testowałem juz kilka razy oczywiście negatywnie a do ewentualnej @ jeszcze 2 dni...ciągnie się jak wieczność

  • Marienn Ekspertka
    Postów: 175 56

    Wysłany: 25 listopada 2020, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agaga1987 wrote:
    Czesc dziewczyny, dolaczylam do Was bo w grupie razniej. Oczywiście staramy sie z mężem o dziecko 3 miesiac
    Zeby bylo przejrzyscie o mnie:
    Mam 33 lata
    Pierwsze dziecko w wieku 25lat , 7 msc staran od 3 miesiecy nie mam spirali,
    Cykle regularne co 26-27dni
    Pamietam kazde inne cykle ale ten jest wyjatkowo inny.
    Po owulacji 2-3 dni zaczal bolec mnie jajnik jak nigdy przedtem. Dodam ze robie testy na owu poniewaz po 5 latach antykoncepcji chcialam byc pewna ze one wogole wrocily.
    Jajniki szczegolnie prawy bolal mnie tak przez okolo 3 dni 4go dnia na wieczor zamiart jajnikow zaczął bolec mnie brzuch jak na miesiaczke mimo ze do miesiaczki jeszcze byl tydzien. Dzis jest 25dc brzuch nadal boli ale jakby mniej czyli 2 dni do okresu. Papier za przeproszeniem ogladam za kazdym razem jak zrobie siusiu i nic. Jedynie co to wczoraj byly doslownie 2 niteczki krwi ale takiej miedze czerwona a brazowa zmieszana ze sluzem... ale gdybym nie przyjrzala sie to moglabym to pominac... i tak z bolem brzucha poszlam spac bedac pewna ze dzis zagosci @ . Rano jednak nie przyszla. Zrobilam test ten z czulosxia 10mlU/ml ale negatywny.. oczywiście czekam na rozwoj wydarzen.. ale fajnie dowiedziec sie co wy o tym sądzicie.
    Temp od dluzszego czasu 37.2 o kazdej porze dnia...
    Pozdrawiam i sluze pomocą w miare możliwości


    Zapewne teraz juz dzis tez zrobilas test :) Daj znac jak wyszedl, jesli o mnie chodzi to mysle ze mozesz byc w ciazy a te kropeczki to bylo zagnieżdzenie zarodka? ale nie koloryzujmy bo potem dzieje sie jak u mnie.... obserwuj tez piersi ... :) i koniecznie daj znac ;)

  • Łydzia Znajoma
    Postów: 21 1

    Wysłany: 30 listopada 2020, 23:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey dziewczyny dziś 10 dpo... Faza lutealna zazwyczaj 15 dni. Drugi cykl zazywam miovelie, pierwszy cykl z skapym okresem z bardzo ładna płaska 1 faza, pierwszy z tak niskimi temperatura mi w fazie lutealnej które nie przekroczyły 37 st. Oraz pierwszy cykl w którym boli mnie brzuch od momentu owulacji..... Jak myślicie czy przy takich niskich temp mogę na coś liczyć? Testować wcześniej czy nie ma sensu przed @?

    Wiek 28 lat.
    Starania o pierwsze maleństwo od lutego 2020.
    Obecnie 13 CS.
  • Marienn Ekspertka
    Postów: 175 56

    Wysłany: 1 grudnia 2020, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Łydzia wrote:
    Hey dziewczyny dziś 10 dpo... Faza lutealna zazwyczaj 15 dni. Drugi cykl zazywam miovelie, pierwszy cykl z skapym okresem z bardzo ładna płaska 1 faza, pierwszy z tak niskimi temperatura mi w fazie lutealnej które nie przekroczyły 37 st. Oraz pierwszy cykl w którym boli mnie brzuch od momentu owulacji..... Jak myślicie czy przy takich niskich temp mogę na coś liczyć? Testować wcześniej czy nie ma sensu przed @?


    Nie testuj wczesniej bo jak wyjdzie jedna kreska to pomyslisz '' mam jeszcze szanse.. moze za wczesnie'' - tak wiec nie testuj jest nie masz za duzo testow w szafce :P hah
    Mysle ze pomimo temp wszystko jest mozliwe , chociaz ja w poprzednim cyklu mialam wszystkie objawy tylko ciazy brak :P

  • Alutka128 Autorytet
    Postów: 279 156

    Wysłany: 1 grudnia 2020, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dziwna sytuacja..... Przed południem czytałam objawy ciąży, no i oczywiście najwcześniejszym z objawów jest ból piersi, więc mówię sobie "skoro mam 5 dni do testowania a piersi mnie nie bolą to nic z tego" i wzięłam się za malowanie przedpokoju bo "przecież i tak się nie udało", gdy stałam na krześle nagle zrobiło mi się słabo i niedobrze, prawie niewymiotowalam.... Usiadłam żeby odsapnac chwilkę i po chwili uderzenie bólu piersi, takie dziwne w sumie bo jakby piekło, jakbym je włożyła do ognia, na przemian z bólem sutków, teraz się trochę uspokoiło.... Lecz nie wiem co o tym myśleć, nigdy na @ mnie piersi nie bolały, plus takie dziwne uczucie "napęcznienia" mam na "dole" , co myślicie dziewczyny, mam 5 dni do miesiączki.,.

    🤵 37l. 👩‍💼 25l.
    3 cs.
    02.01.2021 ⏸️
    05.01.2021 beta 16,4
    08.01.2021 💔 😭
  • Łydzia Znajoma
    Postów: 21 1

    Wysłany: 2 grudnia 2020, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alutka128 wrote:
    Dziewczyny dziwna sytuacja..... Przed południem czytałam objawy ciąży, no i oczywiście najwcześniejszym z objawów jest ból piersi, więc mówię sobie "skoro mam 5 dni do testowania a piersi mnie nie bolą to nic z tego" i wzięłam się za malowanie przedpokoju bo "przecież i tak się nie udało", gdy stałam na krześle nagle zrobiło mi się słabo i niedobrze, prawie niewymiotowalam.... Usiadłam żeby odsapnac chwilkę i po chwili uderzenie bólu piersi, takie dziwne w sumie bo jakby piekło, jakbym je włożyła do ognia, na przemian z bólem sutków, teraz się trochę uspokoiło.... Lecz nie wiem co o tym myśleć, nigdy na @ mnie piersi nie bolały, plus takie dziwne uczucie "napęcznienia" mam na "dole" , co myślicie dziewczyny, mam 5 dni do miesiączki.,.
    Myślę że wszystko jest mozliwe! Aczkolwiek zależy od organizmu bo np u mnie nie ma żadnej reguły co do bolacych piersi, czy swedzacych sutków raz jest a raz nie.... A do tej pory jak narazie zawsze kończy się @ ;(

    Wiek 28 lat.
    Starania o pierwsze maleństwo od lutego 2020.
    Obecnie 13 CS.
‹‹ 848 849 850 851 852 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego