Forum W oczekiwaniu na testowanie PIERWSZE OBJAWY
Odpowiedz

PIERWSZE OBJAWY

Oceń ten wątek:
  • Marienn Autorytet
    Postów: 496 255

    Wysłany: 21 stycznia, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M-ka1990 wrote:
    Też się dołączę bo ja za to powinnam dostać okres jutro a o dwóch dni mam bolące nabrzmiałe piersi, zero bólów brzucha a dziś rano trochę krwi na papierze i do tej pory nic i weź tu coś zrozum :p


    Kochana nie zamierzasz robic testu ? :D

    👩 31l. + 👱‍♂️ 31l.
    4 cykl staran 👩‍❤️‍💋‍👩Cykle 26-29dni
    ___________________
    2018' ⏸ 💔 7tydz.😢
    ___________________-
    Luty 2021' ⏸ <3 kropeczko rośnij !
    11.02 (26dc) = bHCG 106
    17.02 (32dc) = bHCG 1476 <3
    🔜 04.03 -> Pragniemy Cię uslyszeć i zobaczyć <3

    p19u3e3k1uqnee2w.png
  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 21 stycznia, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marienn wrote:
    Kochana nie zamierzasz robic testu ? :D

    Jesli do jutra się nie pojawi to zrobię :)

    Edit: do tego jakieś plamienia więc pewnie nic z tego...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia, 17:48

  • Marienn Autorytet
    Postów: 496 255

    Wysłany: 21 stycznia, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LENKA <3 Gdzie Ty z tymi wizytami jestes? <3

    __
    M-ka1990 plamienia to czasem dobry znak :)

    👩 31l. + 👱‍♂️ 31l.
    4 cykl staran 👩‍❤️‍💋‍👩Cykle 26-29dni
    ___________________
    2018' ⏸ 💔 7tydz.😢
    ___________________-
    Luty 2021' ⏸ <3 kropeczko rośnij !
    11.02 (26dc) = bHCG 106
    17.02 (32dc) = bHCG 1476 <3
    🔜 04.03 -> Pragniemy Cię uslyszeć i zobaczyć <3

    p19u3e3k1uqnee2w.png
  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 21 stycznia, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marienn wrote:
    LENKA <3 Gdzie Ty z tymi wizytami jestes? <3

    __
    M-ka1990 plamienia to czasem dobry znak :)

    Tak Lenka czekamy :)

    A ja narazie się nie spinam zobaczymy :) już tyle razy wg moich objawów byłam w ciąży że teraz się boję :p

  • Taadziewczyna Debiutantka
    Postów: 6 1

    Wysłany: 21 stycznia, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a po jakim czasie od terminu @ jak test wyszedł pozytywny poszłyście na wizytę do lekarza potwierdzić ciąże ?

  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 21 stycznia, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taadziewczyna wrote:
    Dziewczyny a po jakim czasie od terminu @ jak test wyszedł pozytywny poszłyście na wizytę do lekarza potwierdzić ciąże ?

    Ja 4 lata temu uważam że poszłam za późno bo wszyscy mówią że koło 6 tygodnia powinno się iść bo już coś widać... A może jakbym poszła wtedy wcześniej to bym nie poronila nie wiem.

  • Luna33 Przyjaciółka
    Postów: 183 38

    Wysłany: 21 stycznia, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taadziewczyna wrote:
    Dziewczyny a po jakim czasie od terminu @ jak test wyszedł pozytywny poszłyście na wizytę do lekarza potwierdzić ciąże ?

    Ja poszłam 2 tyg po terminie @. Lekarz zrobił usg, było już serduszko, powiedział co mogę, czego nie i kazał wrócić za 2 tyg. Na drugiej wizycie znów usg i dopiero wtedy założył mi kartę ciąży i skierował na badania krwi moczu.

    M-ka1990 lubi tę wiadomość

    f2w3flw1ntfo5wt4.png
  • Lenka88 Ekspertka
    Postów: 136 70

    Wysłany: 21 stycznia, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem, jestem! :) wszystko jest w porzadku :) mamy pęcherzyk ciążowy i żółtkowy. Nie widac bylo jeszcze zarodka ale podobno bylo pozno zagniezdzanie. Ale wszystko jest w porzadku i mam sie nie stresowac. Te bole brzucha moga sie pojawiac. Ogolnie jestem spokojniejsza. I bardzo ciesze sie ze tak wczesnie poszlam do lekarza :) na reszte wplywu nie mamy i czas pokaze co bedzie dalej;)
    Dziekuje za Wasze wsparcie... Jestescie niesamowite :)

    Luna33, M-ka1990, Hania123 lubią tę wiadomość

  • Luna33 Przyjaciółka
    Postów: 183 38

    Wysłany: 21 stycznia, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka, super!!! ❤️❤️❤️

    Lenka88 lubi tę wiadomość

    f2w3flw1ntfo5wt4.png
  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 21 stycznia, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super cieszymy się bardzo 😊 to teraz odpoczywaj :)

    Lenka88 lubi tę wiadomość

  • Taadziewczyna Debiutantka
    Postów: 6 1

    Wysłany: 21 stycznia, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka88 wrote:
    Jestem, jestem! :) wszystko jest w porzadku :) mamy pęcherzyk ciążowy i żółtkowy. Nie widac bylo jeszcze zarodka ale podobno bylo pozno zagniezdzanie. Ale wszystko jest w porzadku i mam sie nie stresowac. Te bole brzucha moga sie pojawiac. Ogolnie jestem spokojniejsza. I bardzo ciesze sie ze tak wczesnie poszlam do lekarza :) na reszte wplywu nie mamy i czas pokaze co bedzie dalej;)
    Dziekuje za Wasze wsparcie... Jestescie niesamowite :)
    Gratulacje 😁😁😁 a po jakim czasie poszłaś na tą wizytę w sensie po terminie @

    Lenka88 lubi tę wiadomość

  • Lenka88 Ekspertka
    Postów: 136 70

    Wysłany: 21 stycznia, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taadziewczyna wrote:
    Gratulacje 😁😁😁 a po jakim czasie poszłaś na tą wizytę w sensie po terminie @

    2 tygodnie po spodziewanym terminie @. Mysle ze za dwa dni byloby juz cos wiecej widac, ale poczekamy :)

  • Marienn Autorytet
    Postów: 496 255

    Wysłany: 21 stycznia, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka!!! Cudownie!!! Kiedy wiec teraz idziesz uslyszec serducho? 😻🥰❤
    A tak dla samej siebie prosze napisz mi o co chodzi z tym pecherzyk zolciowym?

    Lenka88 lubi tę wiadomość

    👩 31l. + 👱‍♂️ 31l.
    4 cykl staran 👩‍❤️‍💋‍👩Cykle 26-29dni
    ___________________
    2018' ⏸ 💔 7tydz.😢
    ___________________-
    Luty 2021' ⏸ <3 kropeczko rośnij !
    11.02 (26dc) = bHCG 106
    17.02 (32dc) = bHCG 1476 <3
    🔜 04.03 -> Pragniemy Cię uslyszeć i zobaczyć <3

    p19u3e3k1uqnee2w.png
  • Hania123 Przyjaciółka
    Postów: 113 29

    Wysłany: 21 stycznia, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka gratulacje!!!🥰🥰
    Sory, ale aktualizowałam Sobie dzisiejsze wpisy.
    M-ka poczekaj cierpliwie i zobaczymy. Często się mówi o implantacji w dniach miesiączki😘 trzymam mocno za Ciebie kciuki!
    U mnie jutro zaczynają się płodne podobno 😅 ciekawe, ciekawe co będzie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 stycznia, 21:49

    Lenka88 lubi tę wiadomość

  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 21 stycznia, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hania123 wrote:
    Lenka gratulacje!!!🥰🥰
    Sory, ale aktualizowałam Sobie dzisiejsze wpisy.
    M-ka poczekaj cierpliwie i zobaczymy. Często się mówi o implantacji w dniach miesiączki😘 trzymam mocno za Ciebie kciuki!
    U mnie jutro zaczynają się płodne podobno 😅 ciekawe, ciekawe co będzie

    Racja trzeba cierpliwości :) jedyne co mnie zastanawia to że nie boli mnie brzuch bo takto już zdycham...
    Trzeba dzialac jak dni płodne 🥰

  • Lenka88 Ekspertka
    Postów: 136 70

    Wysłany: 22 stycznia, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marienn wrote:
    Lenka!!! Cudownie!!! Kiedy wiec teraz idziesz uslyszec serducho? 😻🥰❤
    A tak dla samej siebie prosze napisz mi o co chodzi z tym pecherzyk zolciowym?

    Nastepne Usg za 2 tygodnie :) po zagniezdzaniu w macicy powstaje pęcherzyk ciazowy, gdy urosnie do odpowiednich rozmiarow pojawia sie pecherzyk żółtkowy (magazyn substancji niezbednych zarodkowi). W nastepnym etapie powstaje zarodek. Fajnie o tym pisze mama ginekolog. Warto przeczytac :)

  • niewyspana Autorytet
    Postów: 495 179

    Wysłany: 22 stycznia, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczynki,

    @Tyłozgięta,
    Bardzo mi przykro, mam nadzieję, że nadal masz w sobie siłę i wiesz, że i tak będzie OK.
    A Twój organizm powinien dostać internetowy wpierdól, za takie coś.
    Ściskam Cię mocno i naprawdę trzymam kciuki bez przerwy.

    @Lenka,
    Gratuluję wizyty. Kolejne na pewno będą coraz bardziej owocne.

    @M-ka
    Jak tam test?

    Dziewczyny, które teraz są przed testowaniem?


    Chwilę mnie nie było, ale mam takie bóle głowy, że leżę całe dnie z zimnymi okładami. Wszystkie inne objawy po prostu wyparowały. Wieczorami mnie coś łapie tylko.

    oar89jcgw4shmncs.png
  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 22 stycznia, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niewyspana wrote:
    Cześć dziewczynki,

    @Tyłozgięta,
    Bardzo mi przykro, mam nadzieję, że nadal masz w sobie siłę i wiesz, że i tak będzie OK.
    A Twój organizm powinien dostać internetowy wpierdól, za takie coś.
    Ściskam Cię mocno i naprawdę trzymam kciuki bez przerwy.

    @Lenka,
    Gratuluję wizyty. Kolejne na pewno będą coraz bardziej owocne.

    @M-ka
    Jak tam test?

    Dziewczyny, które teraz są przed testowaniem?


    Chwilę mnie nie było, ale mam takie bóle głowy, że leżę całe dnie z zimnymi okładami. Wszystkie inne objawy po prostu wyparowały. Wieczorami mnie coś łapie tylko.

    Głupio się przyznać ale się okazało że nie miałam testu w domu🤦‍♀️ i nie wiem czy coś będzie plamie dalej, jakiś śluz z krwią się raz pojawił, na wkładce nic a na papierze tylko brazowe plamienie... Zawsze dzień przed okresem tak mam i później normalny okres a teraz to i zero bólów... Nie wiem sama...

    Może przez zmiane pogody tak głową Ci dokucza? A wody dużo pijesz? Też pomaga

  • niewyspana Autorytet
    Postów: 495 179

    Wysłany: 22 stycznia, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wcale nie głupio, wręcz uważam, że zdrowo!
    Ja miałam plamienie w momencie spodziewanej miesiączki i przez kolejny tydzień.
    Nadal trzymam za Ciebie mocno kciuki. Będziesz miała możliwość to śmigaj po test. 🤞

    Piję, właśnie piję dużo, wcześniej pomagało i ból lekko przechodził, a w tym tygodniu nie mogę sobie poradzić.
    Nastrój też mam taki dość zdołowany.

    oar89jcgw4shmncs.png
  • M-ka1990 Ekspertka
    Postów: 635 52

    Wysłany: 22 stycznia, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może dziś kupię jak się uda... I jak się nic nie rozwinie :)

    Kurcze no ciekawe, pogoda, hormony wszystko na raz pewnie... A jeszcze pokrzywę można pić na ból głowy ale nie wiem jak to w ciąży...

‹‹ 896 897 898 899 900 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego