Forum W oczekiwaniu na testowanie Przyszłe mamusie
Odpowiedz

Przyszłe mamusie

Oceń ten wątek:
  • werni Autorytet
    Postów: 10057 7678

    Wysłany: 4 stycznia 2016, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka dzis wrocilam do siebie. Kupilam sobie iladian direct plus na zapalenie ktore wynikalo z cytologi. Niestety nie mialam czasu pojsc do lekarza to musialam cos kupic bez recepty.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 4 stycznia 2016, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, dlaczego znowu nici, co sie stalo?

    Gosposia czy lekarz postawil jakas diagnoze wstepna? Mysle, ze az tak tragicznie to nie jest :).

    Dziekuje za kciuki dziewczyny, chyba daja rade :). Troche pobolewal lewy jajnik tez ale bole minely dwie godziny temu. Za to niestety nasilil sie katar ktory chowam juz od dwoch dni, no i jakas chrypa sie pojawila :(. Czuje sie slabo, bierze mnie jakies przeziebienie, zaaplikowalam sobie gripex i witamine C konska Dawke. Nie chce sie nakrecac, dziewczyny maja takie same objawy na forum jak pisza, robia testy i sie okazuje ze negatywy :). Test najwczesniej w piatek. Mam dluga faze lutealna bo az 15 dni, teraz jestem 8- 9 dpo.

    Bylam dzisiaj na wystawie Body Worlds, nie wiem czy o tym slyszalyscie? Dla mnie fascynujace, szczegolnie rozwoj ciazy od 4 tc, uklad rozrodczy kobiety... Nie bylam chyba do konca swiadoma ze macica ksztaltem nie tyle przypomina gruszke, ale tez jest jej wielkosci. A jajnik jest wielkosci sliwki :). Naprawde az sie wzruszylam szczegolnie przy tym opisie ciazy...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 stycznia 2016, 22:10

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 4 stycznia 2016, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska, PCO, podwyższony progesteron mimo braku owu, za wysoki estradiol (dr mówi że w 3-5dc powinien być max 50 a ja mam prawie 70). Jedyne co go pozytywnie zaskoczyło, to że androstendion jest w normie. Cała reszta szalejeee. Prolaktyną się nie przejął, bo mówił że to nie jest duże przekroczenie i prawdopodobnie wynika ze sposobu przeprowadzenia badania (powinni pacjenta położyć na kozetce na pół godz i pozniej dopiero pobierać żeby wynik był wiarygodny w 100%). W jego opinii przy takich wynikach nie ma opcji na owulację. Za dużo na raz się u mnie dzieje.
    A gdzie ta wystawa, Kaska?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 stycznia 2016, 22:57

    Gosposia
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 4 stycznia 2016, 22:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka u nas znowu delegacja się szykuje na 23-24.01. Nie bede chyba ryzykować z clo...
    Ja tez miałam przeziębienie zanim się dowiedziałam o ciąży. A nie korci cie zrobić betę

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, nie korci mnie :). Naprawde juz tego tak nie przeżywam jak na poczatku starań :). A Twoj małż nie moze przesunąć sobie delegacji?

    Gosposia estradiol jest hormonem bardzo wrażliwym na zmiany nawet psychiczne. Kluczowy jest trojkat - fsh, LH i estradiol. PRL faktycznie nie ma dramatu, ja tu juz pisałam o tym ze PRL zawsze jest podwyższona w godzinach porannych - dzieki temu mozemy wstać z łóżka :). Jej poziom sie stabilizuje po kilku godzinach od przebudzenia. A jajniki na USG wyglądają na pco? Sprawdź poziom glukozy i insuliny po obciążeniu - wskaźnik jednego so drugiego sa odpowiedz na pytanie czy cierpisz na pco - większości kobiet z pco ma insulinoopornosc aczkolwiek nie każda kobieta z insulinoopornoscia ma pco. Plus AMH - poziom rezerwy jajnikowej. U kobiet z pco jest on powyżej normy.

    Wystawa body worlds jest we Wrocławiu.

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska, na razie gin nakazał zbadać męża, bo jak to powiedział "u pani da się naprostować wszystko, ale jak wyniki męża będą złe, to ja nie będę w stanie pomóc i zostaje klinika". Właśnie jajcory na usg były podstawą do wykonania badań z krwi w tym kierunku. Typowy dla PCO obraz. Według lekarza już LH:FSH wskazuje na PCO, dodatkowo obraz USG, tylko androstendion jest ok, ale w górnej granicy, a to kolejna przesłanka w stronę diagnozy PCO. Będę robić na pewno AMH, glukozę i insulinę, ale lekarz kazał najpierw małża zbadać i wtedy będziemy działać dalej.

    Iza, szkoda, że mąż musi jechać. Trzymam kciuki, żeby w przyszłym miesiącu udało wam się zgrać.

    Werni, a mężowi udało się dojść na badania nasienia?

    Gosposia
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masz racje, u mnie lekarz tez kazał najpierw faceta zbadać. No to nic nie poradzisz, trzeba najpierw badanie nasienia. Daj znac jak będziecie mieli wyniki.

    Wlasnie werni, jak wyniki, robiliście?

    zem3i09kl173cczw.png
  • unt Ekspertka
    Postów: 196 62

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny!
    potrzebuje małej pomocy... własnie odebrałam wyniki męża - czy któraś ma jakieś doświadczenie w interpretacji?
    Juz wiem, że mamy zbyt długi czas upłynnienia - a wiec podobno faszerować flegaminom i uroseptem :)

    Wyniki;
    ilość plemników żywych - 50 000 000/w 1 ml
    ilość plemników martwych - 47 000 000 / w 1 ml
    leukocyty 2-5 wpw
    erytrocyty 1-3 wpw

    Werni a jak Twoje wyniki?

    mama 6 letniego synusia... walczymy o rodzeństwo...
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Unt, te wyniki nic nie mowia :(. Jaka jest objetosc nasienia, ruch, morfologia? Znajac wszystkie parametry mozna dopiero cokolwiek o nasieniu powiedziec. Napewno erytrocytow nie moze tam byc. Sa tez leukocyty i dlatego uplynnienie kiepskie. A jak u Ciebie z infekcjami? Uplynnienie i leukocyty wskazuja na obecnosc bakterii. Najczetsza przyczyna tego stanu u facetow to zlapanie infekcji od partnerki - jesli nie robilas wymazu z pochwy to zrob.

    zem3i09kl173cczw.png
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny tak sobie czytam o progesteronie w rekomendacjach Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego i wiecie co jest napisane? Ze progesteron zwalnia perystaltyke jajowodow. I w przypadku niedomogi powinno sie dazyc do uzyskania jakosciowo dobrej owulacji, ktora warunkuje prawidlowy wzrost progesteronu. Kurde :/. Czyli wcale te dupki czy luteiny nie sa moze najlepszym rozwiazaniem a zamiast tego lepiej wziasc sie za uzyskanie pieknej owulacji?

    zem3i09kl173cczw.png
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska1985 wrote:
    Dziewczyny tak sobie czytam o progesteronie w rekomendacjach Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego i wiecie co jest napisane? Ze progesteron zwalnia perystaltyke jajowodow. I w przypadku niedomogi powinno sie dazyc do uzyskania jakosciowo dobrej owulacji, ktora warunkuje prawidlowy wzrost progesteronu. Kurde :/. Czyli wcale te dupki czy luteiny nie sa moze najlepszym rozwiazaniem a zamiast tego lepiej wziasc sie za uzyskanie pieknej owulacji?

    Dokładnie o tym zawsze mówi mój gin. A luteina tak na wszelki wypadek

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 5 stycznia 2016, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko widzisz zaszłam bez wspomagania progesteronu i poronilam...

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 07:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No bo go potrzebowalas po stymulacji. Pytanie kluczowe - jak pomoc uzyskac dobra owulke bez stymulacji? Na co sie leczyc? Kurde tak teraz sobie mysle, ze moj endokrynolog kazal nie brac luteiny, powiedzial ze metformina mi wszystko unormuje a ja oczywiscie swoje :/. Ale z drugiej strony jest tyle kobiet ktore braky luteine i dupka po owu... I zaszly. Napewno cos w tej perystaltyce jest, oprocz tego ze on zwalnia perystaltyke jajowodow to rowniez jelit. Stad wiele kobiet ma uczucie zgagi i niestrawnosci w drugiej fazie cyklu. Ale z drugiej strony, skoro sztuczny tak dziala, to naturalny tez. I badz tu madry :).

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 stycznia 2016, 07:21

    zem3i09kl173cczw.png
  • unt Ekspertka
    Postów: 196 62

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska1985 wrote:
    Unt, te wyniki nic nie mowia :(. Jaka jest objetosc nasienia, ruch, morfologia? Znajac wszystkie parametry mozna dopiero cokolwiek o nasieniu powiedziec. Napewno erytrocytow nie moze tam byc. Sa tez leukocyty i dlatego uplynnienie kiepskie. A jak u Ciebie z infekcjami? Uplynnienie i leukocyty wskazuja na obecnosc bakterii. Najczetsza przyczyna tego stanu u facetow to zlapanie infekcji od partnerki - jesli nie robilas wymazu z pochwy to zrob.

    kurcze..u nas w labo tylko takie podstawowe badania można zrobić.. narazie nie panikujemy... po 3 tygodniach powtórzymy badanie...a teraz faszeruje go dużą dawką witC, uroseptem + w dni płodne flegamina... i oczywiście dużo płynów... wydaje mi sie, że też źle przygotowaliśmy sie do badania - a tak na prawde wogole się nie przygotowaliśmy... miałam robioną 2 miesiące temu cytologie i jak nigdy I grupa...no chyba, że powinnam jeszcze jakieś badanie zrobić?

    mama 6 letniego synusia... walczymy o rodzeństwo...
  • unt Ekspertka
    Postów: 196 62

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska1985 wrote:
    No bo go potrzebowalas po stymulacji. Pytanie kluczowe - jak pomoc uzyskac dobra owulke bez stymulacji? Na co sie leczyc? Kurde tak teraz sobie mysle, ze moj endokrynolog kazal nie brac luteiny, powiedzial ze metformina mi wszystko unormuje a ja oczywiscie swoje :/. Ale z drugiej strony jest tyle kobiet ktore braky luteine i dupka po owu... I zaszly. Napewno cos w tej perystaltyce jest, oprocz tego ze on zwalnia perystaltyke jajowodow to rowniez jelit. Stad wiele kobiet ma uczucie zgagi i niestrawnosci w drugiej fazie cyklu. Ale z drugiej strony, skoro sztuczny tak dziala, to naturalny tez. I badz tu madry :).

    Droga Kasiu... mnie też kazali brać metformine.... bo pomoże i co...lewy jajnik się poprawił ale za to ja miałam dziwne akcje aż wylądowałam na pogotowiu i co okazało się, że za niski cukier...także w moim przypadku metformina odpada!! krzywa cukrowa ok jak dla posiadaczki pco!
    Także pamiętajcie zawsze zróbcie krzywą cukrową i insulinową zanim zaczniecie w ciemno brać metfomine!

    mama 6 letniego synusia... walczymy o rodzeństwo...
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie biore w ciemno - biore wlasnie z powodu wyniku krzywej cukrowej i insulinowej. Na podstawie pozostalych badan i z obrazu usg nie wynika bym miala pco. U mnie insulinoopornosc ma prawdopodobnie podloze genetyczne - mam w rodzinie bliskiej cukrzyka.

    Unt kochanie, cytologia to badanie w kierunku raka szyjki macicy... Ja mowie o wymazie z pochwy i z szyjki macicy... To zupelnie co innego. To badanie w kierunku bakterii i grzybow, nie w kierunku zmienionych rakowo komorek jak w cytologii... Dodatkowo powinniscie oboje zrobic badanie w kierunku chlamydii, ureoplasmy i mycoplasmy. Plemnikow w 1 ml jest duzo, ale jesli tyle samo jest zywych co martwych, to troche ich duzo... Lacznie daje to prawie 100 mln plemnikow. Jaki byl czas abstynencji? Slabo, ze u Ciebie w labie tylko takie parametry, to naprawde nic, bo brakuje tych trzech kluczowych rzeczy - ruchliwosc, zywotnosc i najwazniejsze - morfologia. Najlepiej znajdz laboratorium ktore wykonuje kompleksowe badanie plus rowniez z kierunku wyzej wymienionych patologii.

    zem3i09kl173cczw.png
  • unt Ekspertka
    Postów: 196 62

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska1985 wrote:
    Ja nie biore w ciemno - biore wlasnie z powodu wyniku krzywej cukrowej i insulinowej. Na podstawie pozostalych badan i z obrazu usg nie wynika bym miala pco. U mnie insulinoopornosc ma prawdopodobnie podloze genetyczne - mam w rodzinie bliskiej cukrzyka.

    Unt kochanie, cytologia to badanie w kierunku raka szyjki macicy... Ja mowie o wymazie z pochwy i z szyjki macicy... To zupelnie co innego. To badanie w kierunku bakterii i grzybow, nie w kierunku zmienionych rakowo komorek jak w cytologii... Dodatkowo powinniscie oboje zrobic badanie w kierunku chlamydii, ureoplasmy i mycoplasmy. Plemnikow w 1 ml jest duzo, ale jesli tyle samo jest zywych co martwych, to troche ich duzo... Lacznie daje to prawie 100 mln plemnikow. Jaki byl czas abstynencji? Slabo, ze u Ciebie w labie tylko takie parametry, to naprawde nic, bo brakuje tych trzech kluczowych rzeczy - ruchliwosc, zywotnosc i najwazniejsze - morfologia. Najlepiej znajdz laboratorium ktore wykonuje kompleksowe badanie plus rowniez z kierunku wyzej wymienionych patologii.

    ok dzięki za info... nigdy nie miała wymazu stad pewnie moja niewiedza :)kiedyś dosyć często borykałam się z infekcjami ale teraz jest spokój... w takim układzie muszę zrobić... Abstynencja chyba z 6-7 dniowa...

    mama 6 letniego synusia... walczymy o rodzeństwo...
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    unt wrote:
    ok dzięki za info... nigdy nie miała wymazu stad pewnie moja niewiedza :)kiedyś dosyć często borykałam się z infekcjami ale teraz jest spokój... w takim układzie muszę zrobić... Abstynencja chyba z 6-7 dniowa...
    O
    Za długa abstynencji tez nie dobra. Mi lekarz kazał 3 dni, bo później jest podobno dużo martwych...

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • unt Ekspertka
    Postów: 196 62

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza776 wrote:
    O
    Za długa abstynencji tez nie dobra. Mi lekarz kazał 3 dni, bo później jest podobno dużo martwych...

    oo to może zbyt długa abstynencja była...kiepsko przygotowaliśmy się do badań..
    powtórzymy za 3 tygodnie...
    Dziękuje za rady :*

    mama 6 letniego synusia... walczymy o rodzeństwo...
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    unt wrote:
    oo to może zbyt długa abstynencja była...kiepsko przygotowaliśmy się do badań..
    powtórzymy za 3 tygodnie...
    Dziękuje za rady :*

    Dokładnie. Nie p przejmuj się tymi. Może uda Ci się zrobić w lepszym laboratorium. A do tego c czasu zróbcie najlepiej te posiewy

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
‹‹ 68 69 70 71 72 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak zajść w ciążę? 4 składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w koktajlach.

Jak zajść w ciążę? Jak w naturalny, łatwy, a przy tym smaczny sposób możesz poprawić swoją płodność? Wystarczy, że każdego dnia będziesz przygotowywać super-odżywczy koktajl płodności. Jakie dobroczynne składniki możesz znaleźć w naszych przepisach? Jaką rolę odgrywają one w kontekście płodności? Oto 4 najważniejsze składniki na poprawę płodności, które znajdziesz w smoothies! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego