Forum W oczekiwaniu na testowanie SIERPNIOWE TESTOWANIE 2017
Odpowiedz

SIERPNIOWE TESTOWANIE 2017

Oceń ten wątek:
  • Sarna84 Autorytet
    Postów: 817 1646

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madżka jak się czujesz?

    Yru0p1.png
    yusqp1.png
  • Kazio14 Autorytet
    Postów: 1182 679

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :) czytam Was na bieżąco ale nawet nie mam kiedy się odezwać tyle do roboty. Ciągle albo lekarze albo wyjazdy... Ale przydadzą Wam się chyba pozytywne informacje bo aż sie przykro robi ile złych wieści... (Jeśli Madźka jeszcze walczysz to trzymam kciuki. Ja urodziłam po chyba trzech dawkach po ok. 20h od pierwszej dawki a młodsze ciąże podobno nie potrzebują tyle czasu. Za Ciebie i Monikę trzymam kciuki cały czas).
    Ja dzisiaj po prenatalnym usg i opłacało się wstać o 3 w nocy żeby usłyszeć, że wszystko wygląda dobrze. Tzn dr R nie ma zwyczaju mówienia że jest ok tylko informuje o zagrożeniach ale nt w normie, kość nosowa obecna. Teraz muszę ogarnąć nifty. No i dr R stwierdził, że chyba widzi siusiaka :) byłoby cudnie. Ale i tak najważniejsze, żeby było zdrowe. Zostawiam Wam mnóstwo wirusków! @#+&$(#&-$(#(@)$+

    Meśka, Yoselyn82, KateHawke, Bocianiątko, pawojoszka, blue00, E_w_c_i_a, Lunaris, Jedna_z_Wielu, Czrna 81 lubią tę wiadomość

    Tp 26/27.04.2021
    10.2019 Aniołek 18tc
    02.2018 Synek
    12.2016 Aniołek 24tc
    09.2014 Córeczka
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Nie stosuje. Nie wyobrażam sobie odstawić nabiału a lekarz mówił żeby spróbowaćc ograniczać gluten ale na razie jakoś mi nie wychodzi;) wiem ze choroby autoimmunologiczne lubią chodzić parami wiec badam się też w kierunki IO. A teraz wygląda na to ze moje Hashi pomału wprowadza mnie w niedoczynność...
    Na razie robiłam tylko przesiewowe ANA1 ale jutro podjadę i poproszę żeby dorobili ANA2 i ANA3, bo w diagnostyce przez miesiąc trzymają surowce do dalszych badań. .. chyba trochę zaczynam się bać... zna ktoś jakiegoś rozsądnego lekarza w warszawie zajmującego się niepłodnością immunologiczną?

    Wpierw zrób miano i typ świecenia.
    Ja mimo że mam 250 km do łodzi to tam jest guru od niepłodności immunologicznej a w Warszawie dr-
    dr Jerzak - Warszawa, Lublin
    Dr Jerzak przyjmuje co 2 tygodnie w soboty w Lublinie w LuxMedzie, ul.Radziwiłowska 5, tel.(0-81) 5323711 oraz we środy, czwartki i piątki w Warszawie w Centrum Medycznym LIM, Marriott, 7 piętro, godz. 8.20-15.00 tel.4587070 . Pracuje też w szpitalu na Szaserów w Warszawie, tel.6816518.
    Rejestracja przez internet do dr Jerzak w Warszawie:
    http://www.cmlim.pl/new/cm-lim/index.ph ... c7a1ec4363

    informacje o dr. Jerzak(wiekszość informacji dzieki Grubci):
    /phpbbforum/viewtopic.php?t=15779&postdays=0&postorder=asc&&start=360
    http://www.lorealdlakobietinauki.pl/pag ... eat05.html

    Jedna z prac naukowych dr Jerzak w American Journal of Reproductive Immunology:
    http://www.blackwell-synergy.com/doi/ab ... 03.00146.x

    Artykuły dr Jerzak:
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... BAuthor%5D
    Rozprawa doktorska dr Jerzak:
    http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/do ... d29899.htm
    Dr Jerzak zajmuje się obecnie badaniem wpływu sildenafilu (czyli viagry) na aktywność komórek NK u kobiet z poronieniami nawykowymi
    (nr. 2 PO5E07926):
    http://nauka-polska.pl/granty/XXVI.htm
    jedną z metod proponowanych przez dr Jerzak jest viagra dla kobiet w przypadku problemów z endometrum:
    O stosowaniu dopochwowo viagry u kobiet z cienkim endometrium (<9mm) i nieudanym in vitro znajdziesz tu: (w USA zajmuje się tym dr Geoffrey Sher, a w Warszawie dr Jerzak)
    http://www.inciid.org/article.php?cat=i ... 101&id=315
    http://www.scienceblog.com/community/ol ... 03139.html
    http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/741125.stm

    Jeśli wyjdzie miano dodatnie to wrto zrobić subpopulacje linfocytów i zesół antyfosfolipidowy

    Anna Stesia, Sarna84 lubią tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12471 15211

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny melduje ze dostalam dzis plamien.. wiec chyba @ sie rozkreci. Wiec bede zaczynac przygode z crio :)


    Meśka przykro mi bardzo, nowy cykl, nowa nadzieja

    malka przykro mi, kolejny cykl i nowa nadzieja

    Madżka89 oby leki pomogly i zebys nie musiala miec zabiegu.

    wannsees kciuki za wizyte :)

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    Witam, dziewczyny mam do Was pytanie, bylam dzis na wizycie kontrolujacej gojenie sie rany po wypaleniu nadzerki, rana po zabiegu wygojona, śmiało możemy brać się za robotę. Ale owulacja z prawego jajnika.
    I teraz pytanie: jeśli z tej strony mam niedrozny jajowod może dojsc do zapłodnienia?
    Zadalam to pytanie ginowi i on mi odpowiedział: a co ma jedno do drugiego?? :/
    Teraz sama nie wiem o co chodzi... zglupialam.

    może miał na myśli że drugi przechwyci ?

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Tusiek86 Przyjaciółka
    Postów: 85 29

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciut późno ale czy mogłabym dopisać się do listy testujących? :)
    Na 27 lipca. Dawnoo mnie nie było ale przeprowadzka , w pracy dużo obowiązków a czasu dla siebie niestety nie za wiele.
    Widzę że troszkę <3 jest , nawet podwójne więc bardzo gratuluje i trzymam kciuki za resztę oczekujących.
    U mnie w ostatnich cyklach samopoczucie raczej nie za ciekawe. Dość mam tych I kreskowych testów i kolejnych okresów.
    Coraz bardziej mnie do denerwuje dziewczyny ale zawsze do momentu testowania wtedy na nowo rodzi się w głowie nadzieja a może tym razem itd. taka ja naiwna ;) Miłego wieczorku dziewczyny :)

  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    może miał na myśli że drugi przechwyci ?
    Flo a w praktyce jest to możliwe? Ja nie mam na ten temat bladego pojęcia...

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Madżka89 Autorytet
    Postów: 531 587

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bóle do zniesienia,leki zaczęły działać,zobaczymy,narazie pierwsza dawka

    08.2017 poronienie 9 tc

    Letrox 50, PAI-1, MTHFR

    06.2020 Medart Poznań

    14.10.20 IUI 🐒
    4.12.20 IUI 🐒
    3.04.21 IUI 🙏

    Mąż- Teratozoospermia
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    Witam, dziewczyny mam do Was pytanie, bylam dzis na wizycie kontrolujacej gojenie sie rany po wypaleniu nadzerki, rana po zabiegu wygojona, śmiało możemy brać się za robotę. Ale owulacja z prawego jajnika.
    I teraz pytanie: jeśli z tej strony mam niedrozny jajowod może dojsc do zapłodnienia?
    Zadalam to pytanie ginowi i on mi odpowiedział: a co ma jedno do drugiego?? :/
    Teraz sama nie wiem o co chodzi... zglupialam.
    Cześć Ewela dawno Cię tu nie bylo, zastanawiałam sie ostatnio co u Ciebie : ) trzymam kciuki za starania i wrześniowego pozytywna

    Ja sie trochę napoilam winem i teraz będę czytać mądre i nudne komentarze do kodeksu...

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Dziewczyny melduje ze dostalam dzis plamien.. wiec chyba @ sie rozkreci. Wiec bede zaczynac przygode z crio :)
    Uffff nareszcie !!!
    Meśka,Malka Walczymy !!!

    Madżka89 myślami cały czas jestem z Tobą i mam nadzieję że szybo to przejdziesz :(

    wannsees[b/] wszystkie czekamy na serducho <3

    Monika Tulę kochana !!!

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tusiek86 wrote:
    Ciut późno ale czy mogłabym dopisać się do listy testujących? :)
    Na 27 lipca. Dawnoo mnie nie było ale przeprowadzka , w pracy dużo obowiązków a czasu dla siebie niestety nie za wiele.
    Widzę że troszkę <3 jest , nawet podwójne więc bardzo gratuluje i trzymam kciuki za resztę oczekujących.
    U mnie w ostatnich cyklach samopoczucie raczej nie za ciekawe. Dość mam tych I kreskowych testów i kolejnych okresów.
    Coraz bardziej mnie do denerwuje dziewczyny ale zawsze do momentu testowania wtedy na nowo rodzi się w głowie nadzieja a może tym razem itd. taka ja naiwna ;) Miłego wieczorku dziewczyny :)
    Ja mam dość tej nadzieji, wolałabym nie miec nadzieji i czekać na @ ale tak nie umiem: D w tym cyklu walczę ze sobą, postanowiłam ze nie silne żadnego testu, nawet pepino za 3 złote. Zadnego. Chyba ze bedzie u mnie coś takiego jak 16 dpo wtedy 17 dpo sikne o ile taki przyjdzie, moze to moje cierpienie wywołane niesikaniem przyniesie mi coś dobrego? Muszę myśleć o obiedzie na pojutrze.

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    Flo a w praktyce jest to możliwe? Ja nie mam na ten temat bladego pojęcia...


    https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-z-pomoca-medyczna/przechwytywanie-jaka-przez-drozny-jajowod,8243.html

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madżka89 wrote:
    Bóle do zniesienia,leki zaczęły działać,zobaczymy,narazie pierwsza dawka
    Trzymaj sie kochana i bądź dzielna, wszystko napewno dobrze sie skończy, o ile można mówić o dobrym zakończeniu w takiej sytuacji: ( życie jest bardzo niesprawiedliwe...

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12471 15211

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Uffff nareszcie !!!
    Meśka,Malka Walczymy !!!

    Madżka89 myślami cały czas jestem z Tobą i mam nadzieję że szybo to przejdziesz :(

    wannsees[b/] wszystkie czekamy na serducho <3

    Monika Tulę kochana !!!


    nawet nie wiesz jak sie ucieszylam, chyba po raz pierwszy :D

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    nawet nie wiesz jak sie ucieszylam, chyba po raz pierwszy :D

    A dziś się ucieszyłam bo nasza koleżanka którą prowadzi Paliga ania8306 ma kolejną ładną betę. Mimo stymulacji na końskich dawkach miała jedną pobraną komórkę która teraz mości się w brzuszku <3 <3

    Anna Stesia, KateHawke, Aksamitna lubią tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam wyniki
    Progesteron 8.21 ng/ml
    Beta 2.0
    Moge juz jutro nie brac dupka czy brac ta ostatnia tabletke ?

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    Cześć Ewela dawno Cię tu nie bylo, zastanawiałam sie ostatnio co u Ciebie : ) trzymam kciuki za starania i wrześniowego pozytywna

    Ja sie trochę napoilam winem i teraz będę czytać mądre i nudne komentarze do kodeksu...
    Hej, zagladam tu często ale rzadko się udzielam. W ostatnim miesiącu miałam zakaz staran, a w tym mogę ale owu po niedroznej stronie. Z tego co czytam bardzo rzadko zdarza się zeby w takim cyklu się udało.
    Iza trzymam kciuki za ❤ bądź dobrej myśli.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12471 15211

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    A dziś się ucieszyłam bo nasza koleżanka którą prowadzi Paliga ania8306 ma kolejną ładną betę. Mimo stymulacji na końskich dawkach miała jedną pobraną komórkę która teraz mości się w brzuszku <3 <3

    ciesze sie bardzo...oby wszystko bylo ok do konca :)

    ja nie umiem sie juz cieszyc tylko z pozytywnej bety...ladnie mi rosla i co z tego? skoro sie tak skonczylo jak sama wiesz...beta nie jest wyznacznikiem ze wszystko bedzie ok, wiadomo moze dawac jakis obraz jak rozwija sie maluszek.

    Najwazniejsze zeby to byl "ten" zarodek, zeby utrzymac ciaze i urodzic maluszka :)

    Anna Stesia, Flowwer lubią tę wiadomość

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3920 5268

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewela, a dlaczego miałaś wypalana nadzerke? Moja gin upiera sie przy tym, żeby mojej nadzerki nie ruszać, bo podczas porodu się odnowi. Ale sama już nie wiem, czy tak z nadzerka powinnam chodzić.

    PVkxp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2017, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie kochane :*
    Trafiłam tu czystym przypadkiem zwiedzając stronę ;)
    Ja planuję testować 26 lub 27 o ile utrzyma się temperatura ;)
    Czytałam wcześniejsze wpisy i robi się smutno czytając takie historie ;(
    Życie bywa czasem niesprawiedliwe...

‹‹ 167 168 169 170 171 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego