Forum W oczekiwaniu na testowanie SIERPNIOWE TESTOWANIE 2017
Odpowiedz

SIERPNIOWE TESTOWANIE 2017

Oceń ten wątek:
  • Bella1412 Przyjaciółka
    Postów: 116 111

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny beta 1565,00 — 6 tydz.:)

    innamorata88, Czrna 81, Jedna_z_Wielu, zubii, staraczka1111, KateHawke, PodwojnaMama, Kaczorka, Flowwer, blue00, E_w_c_i_a, Izape_91, Lucia88, Aksamitna, xcandyx, madzia8lenka, Karma88, Bocianiątko, wannsees, Anna Stesia, Agniechaaaa, Yoselyn82, Lunaris, Sarna84, sara9555, -Monika-, AnnaManna lubią tę wiadomość

    Syn ur. 2011 r.
    8p3oebkmqwdbvisw.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella1412 wrote:
    Dziewczyny beta 1565,00 — 6 tydz.:)
    Gratuluję :) który dzień po owulacji? :)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Czrna 81 Autorytet
    Postów: 2898 3333

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 15:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella1412 wrote:
    Dziewczyny beta 1565,00 — 6 tydz.:)
    Łooo! Czyli pierwsza wizyta będzie zaraz serduszkowa :-D Ale super! :-)

    zubii, Anna Stesia lubią tę wiadomość

    Czarna81
    22 cs.
  • Bella1412 Przyjaciółka
    Postów: 116 111

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    Gratuluję :) który dzień po owulacji? :)
    Dzieki dziewczyny, trzymajcie kciuki za wszystkie starajace się zeby jak najszybciej dzidzia się pojawila:), u mnie 20dpo, 31.08. mam wizyte u gina, ciekawe czy faktycznie serduszko juz zabije..., a juz tracilam nadzieje po tych 2 latach...

    innamorata88, KateHawke, Czrna 81, Anna Stesia, Malwas lubią tę wiadomość

    Syn ur. 2011 r.
    8p3oebkmqwdbvisw.png
  • Jedna_z_Wielu Autorytet
    Postów: 2064 1430

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella1412 wrote:
    Dziewczyny beta 1565,00 — 6 tydz.:)

    Cudownie :)

    0dash2.gif 0zlosc.gif
    Haos w głowie nie pozwala uporządkować myśli...
    Moje szczęście gdzieś błądzi, ale wierzę, że w krótce dotrze do celu <3
    Wszystko ma sens, tylko po czasie rozumiemy, że takie chwile robią Nas mocniejszymi.
    Starania od: Styczeń 2015 r.
  • Bella1412 Przyjaciółka
    Postów: 116 111

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mialo byc "trzymam"

    Syn ur. 2011 r.
    8p3oebkmqwdbvisw.png
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5021 11624

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella1412 wrote:
    Dziewczyny beta 1565,00 — 6 tydz.:)
    gratulacje :)

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Lucia88 Autorytet
    Postów: 792 794

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella1412 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b7a71d66e2ef.jpg

    Bella, serdecznie gratuluję! Ale tłusta krecha! I wysoka beta. Rośnijcie zdrowo!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 sierpnia 2017, 17:12

    PRZERWA W STARANIACH

    29.05- neurolog
    31.05- psychiatra
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5021 11624

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny w sobotnie popołudnie, jak zwykle prawie nic nie zrobiłam, a zleciało mi niewiadomo jak szybko :P Zaraz biorę się za jakiś obiados. Czekam aż mąż mi do domu wróci.... Ogólnie rzecz biorąc wrzuciłam na luz, wiem że czeka mnie dużo zawodów zanim upragniony dzidziuś będzie z nami, dlatego postanowiłam nie robić nic na siłę. Myślę, że to akurat mi tylko może pomóc. I mężowi. Nie chcę, żeby dni leciały mi na zasadzie za tydzień owulacja, za dwa dni owulacja, chyba owulacja, jednak to nie była owulacja, no to może jej nie ma wcale, nie! jednak była, jeden dzień po owulacji, dwa dni po owulacji, 14 dni po owulacji, to ciąża czy nie, o okres itd, znowu płacz. Powiedziałam sobie dość i kropka. Jak będzie miał być to będzie. Wiem, że jak będzie to będzie cud, ale bardziej wydaje mi się, że nie będzie. Gdzieś tam po drodze zrobię kilka badań, ale nic na siłę, czuję, że to tylko oddala mnie od celu, a tego nie chcę. Poza tym, chciałabym trochę poprawić moje relacje z mężem, bo przez te starania człowiek zapomina o swoich potrzebach. Życzę Wam wszystkim wytrwałości, korzystajcie z końcówki lata : ) Trzymam kciuki za każdą z Was! sierpień się jeszcze nie skończył :)

    Lucia88, staraczka1111, Bocianiątko, innamorata88, zubii, KateHawke, wannsees, pawojoszka, Anna Stesia, aishee, Czrna 81, Flowwer, Lunaris, Karma88 lubią tę wiadomość

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wytrzymam i jutro testuję... 24 dc, 9 po ewentualnej owulacji. Temperatura mówi "nie bardzo", ale ciało "bardzo". Zobaczymy.

    Anna Stesia lubi tę wiadomość

  • pawojoszka Autorytet
    Postów: 4021 3788

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powodzenia

    Sung lubi tę wiadomość

    cf409fc7e7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje w imieniu łosi każdej która podpisała petycje :)

    Czrna 81 lubi tę wiadomość

  • pawojoszka Autorytet
    Postów: 4021 3788

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jeszcze conajmniej 3 dni musze odczekac a czekanie nie jest moja mocna strona

    cf409fc7e7.png
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11449 12939

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 23:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza hmmm luz ....
    Ja przez lata starałam się "starać" na luzie ale nic to nie dało w moim przypadku. Mam wrażenie że to moja wina. Miałam się bardziej spinać a tak jestem gdzie jestem .. a może tak miało być ? Mam tutaj z wami tworzyć małą społeczność albo jeszcze nie spełniłam jakieś misji?!!

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Anna Stesia Autorytet
    Postów: 3877 5202

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Iza hmmm luz ....
    Ja przez lata starałam się "starać" na luzie ale nic to nie dało w moim przypadku. Mam wrażenie że to moja wina. Miałam się bardziej spinać a tak jestem gdzie jestem .. a może tak miało być ? Mam tutaj z wami tworzyć małą społeczność albo jeszcze nie spełniłam jakieś misji?!!

    Kwiatuszku, nie obwiniaj się! To pewne, że tak miało być. Bobas, który wkrótce sie u Ciebie pojawi, gdyby przyszedł wcześniej, byłby innym dzieckiem, a Ty inna mama i inną osobą. Bagaż doświadczeń, który dzwigasz i dzięki którym wszystkie możemy czerpać z Twojej wiedzy, również jest nie do przecenienia. Najważniejsze, że wszystko zmierza do szczęśliwego finału. Ja również głęboko wierzę, że na mnie czeka dzidzia, która zjawi sie w odpowiednim czasie. Oczywiście nie będę siedziała z założonymi rękami i na nią czekała, badam się i lecze, ale świadomość, że tak ma pewnie być daje mi ogromny komfort psychiczny i nie skłania do wyrażania pretensji ani do mnie, ani do świata. Nic się, kochana, nie dzieje przypadkowo!

    Izape_91, Flowwer, Czrna 81 lubią tę wiadomość

    PVkxp2.png
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 10300 11237

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Dziewczyny z racji tego, ze rozmawiamy tu o wszystkim chce was prosić o wsparcie akcji #jestemzłosiem. Kto chce niech poczyta i podpisze petycje http://akcja.przyrodnicze.org/kampanie/jestem-z-losiem

    Podpisalam :)

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 23:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella1412 wrote:
    Dziewczyny beta 1565,00 — 6 tydz.:)
    Cudnie!

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5021 11624

    Wysłany: 26 sierpnia 2017, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna Stesia wrote:
    Kwiatuszku, nie obwiniaj się! To pewne, że tak miało być. Bobas, który wkrótce sie u Ciebie pojawi, gdyby przyszedł wcześniej, byłby innym dzieckiem, a Ty inna mama i inną osobą. Bagaż doświadczeń, który dzwigasz i dzięki którym wszystkie możemy czerpać z Twojej wiedzy, również jest nie do przecenienia. Najważniejsze, że wszystko zmierza do szczęśliwego finału. Ja również głęboko wierzę, że na mnie czeka dzidzia, która zjawi sie w odpowiednim czasie. Oczywiście nie będę siedziała z założonymi rękami i na nią czekała, badam się i lecze, ale świadomość, że tak ma pewnie być daje mi ogromny komfort psychiczny i nie skłania do wyrażania pretensji ani do mnie, ani do świata. Nic się, kochana, nie dzieje przypadkowo!


    No właśnie, chodzi o to zeby coś robić w tym kierunku, ale zeby to sie nie stawało jedynym celem... bo co wtedy z cała reszta? Nauka cierpliwości i wytrwałości to chyba najtrudniejsza z nauk, myślałam ze in dalej w staraniach tym bedzie łatwiej, a wcale nie jest...
    dlatego wiem ze muszę coś zmienić bo tak byc dalej nie moze. Czuje ze wszystko mi sie wymyka z rak.

    Rucola, Flowwer, Anna Stesia lubią tę wiadomość

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 10300 11237

    Wysłany: 27 sierpnia 2017, 06:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zjadłam wczoraj na mieście trochę obiadu, pierwszy raz tam jadlam, takie nakładane jedzenie i cała noc umieram. Biegunka, wymioty, nic nie spalam, ledwo żyje normalnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia 2017, 05:58

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5021 11624

    Wysłany: 27 sierpnia 2017, 06:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Dziewczyny zjadłam wczoraj na mieście trochę obiadu, pierwszy raz tam jadlam, takie nakładane jedzenie i cała noc umieram. Biegunka, wymioty, nic nie spalam, ledwo żyje normalnie.

    poleciłabym Ci orzechowke na żołądek bo działa super na takie zatrucia, ale możesz nie mieć.... Kurcze, dzisiaj niewiadomo co wrzucają do żarcia i potem człowiek się meczy:/

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
‹‹ 189 190 191 192 193 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego