Forum W oczekiwaniu na testowanie Starające się z rocznika 90'
Odpowiedz

Starające się z rocznika 90'

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 marca 2017, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ibishka rozmawiałam z koleżanką i ona po duphastonie nie miała takiego śluzu, ale ma mdłości i tak samo jak Tobie chce jej się mega spac.

    Różowepaznokcie witaj :) fajnie że dolaczylas. Osobiście co do testów to ja stosuje te 2 które opisała Zuza_22 ale nie jestem z nich zadowolona. Kiedy zamierzasz testować?

  • Różowepaznokcie Ekspertka
    Postów: 154 53

    Wysłany: 8 marca 2017, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za fotki :) pewnie po @ :/ dzisiejsza beta z krwi 0,1 więc nie tym razem. W pierwszej ciąży zaszłam w 8 dniu cyklu, więc pod razu po @ zacznę.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 marca 2017, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to bardzo szybko jak w 8dc. Ale nie ważne w którym dniu ważne żeby się udało :) a mierzysz temp.?

  • Różowepaznokcie Ekspertka
    Postów: 154 53

    Wysłany: 8 marca 2017, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaczynam od jutra, dzisiaj kupiłam termometr :)

  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 06:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś temp 36.58..:-(

    Tylko patrzeć kiedy będzie @..
    Ehh nigdy mi się nie uda :-(

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Różowepaznokcie Ekspertka
    Postów: 154 53

    Wysłany: 9 marca 2017, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 36,34 :( Damy radę ibishka, może za miesiąc razem będziemy świętować :) Musi się nam udać.

  • Różowepaznokcie Ekspertka
    Postów: 154 53

    Wysłany: 9 marca 2017, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W ogóle co mnie dziwi, śluz wodnisty pół przezroczysty pół białawy jakby białe nitki, włókna, i jest go dużo aż w gaciach mokro :D a teraz to powinien być gęsty, biały jak to w niepłodne. Chyba coś mi się szwankują cykle :D miałyście coś takiego?

  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też zawsze miałam taki bialawy a teraz przezroczysty i tylko taki uczucie wilgotności..
    Masakra z nami :-/

    Jedno mnie tylko zastanawia ę przypadku tego spadku.. Wczoraj jeszcze wieczorem brałam duphaston i dopiero dziś wieczorem nie wezmę.. Teoretycznie dopiero jutro powinien sie organizm zorientować że nic z tego.. Nie tak?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 marca 2017, 08:31

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co się orientuje wzrost takiej wilgotności świadczy o spadku progesteronu, a wzroście estrogenów, który w późniejszym czasie odpowiadają m.in za śluz płody, a niestety pod koniec cyklu zwiastują @. Ale wszyskie tu chyba mamy w swojej histori przypadki, że natura płata figle więc mam nadzieje, że u was o niczym złym to nie świadczy :)

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam dylemat czy mierzym temp o 4 czy 6 bo ni jak nie przesypiam tych podrecznikowych min 3h :/

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ibisha kurcze nie mam pojęcia jak to z tym dupkiem jest :( a byc może to tylko jednodniowy spadel i może nie ma się czym martwic? Właśnie jestem ciekawa czy dupek wplywa na wzrost temp chyba powinien? Bo tutaj chyba 90% dziewczyn go bierze i skoki temp maja jak z podręcznika

    Dziewczyn a wy duphastion dostalyscie ze wzgledu na niski progesteron czy tak dla zasady(bo i takie historie spotkałam)?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 marca 2017, 08:50

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Progesteronu nie miałam za niskiego tylko badania początkiem cyklu robiłam. Miałam przed okresem 2 dniowe plamienia ale to gin mówił że to nic takiego. Mi dał jako dodatek do clostillbegytu żeby pomóc w zagniezdzeniu ale teraz brałam sam i tylko 1x1 tabl. W kolejnym cyklu przy clo mam brać 2x1 tabl.

    No czytałam coś o tych estrogenach i słuzie.. Tylko nie pasuje mi jedno.. Jak mogę mieć spadek progesteronu jak jestem w trakcie brania dupka? Hmm ja już głupieje.. :-|

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zobaczyny w następnym cyklu jak będę mierzyć od początku.. Zobaczymy czy będzie skok. O ile teraz mogłam nie mieć ovu to przecież jak będę brać clo od 3 do 7 dc to się powinnam zamienić w rasowa krowę rozplodowa nie? :-)

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza_22 wrote:
    A ja mam dylemat czy mierzym temp o 4 czy 6 bo ni jak nie przesypiam tych podrecznikowych min 3h :/


    Zawsze o której mierzyłas? Może ta 6 będzie bardziej odpowiednią? O której mniej więcej wstajesz do małego?

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie mały mnie tak w konia robi ostatnio:
    23 -kładę sie ja
    24- buzi sie maly cholera go wie po co
    4:00-4:30 -buzi go głód
    6:40 -wstajemy:(

    W ostatnim cyklu nie bydzil sie o północy więc mierzylam ok. 4:40-5. Ale w tym cyklu to guzik chyba z tego bedzie.
    Ibisha a kiedy masz termin @ bo myślałam że dzis masz testowac, ale to z bejb mi sie pomyliło:)

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ibishka wrote:
    Zobaczyny w następnym cyklu jak będę mierzyć od początku.. Zobaczymy czy będzie skok. O ile teraz mogłam nie mieć ovu to przecież jak będę brać clo od 3 do 7 dc to się powinnam zamienić w rasowa krowę rozplodowa nie? :-)

    Hahaha prawie się kawą oplułam :D
    No moja droga myślę, że teraz to twoja płodność nawet nas zaplodni :D

    ibishka, bejb lubią tę wiadomość

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm a co do tego śluzu to dupek jest stała wartością natomiast twój naturalny progestwron jest zmienny więc suma sumarum wynik finalny mógł sie troche obniżyć.
    Ja w przyszlym tyg jestem umowiona do moich dwoche lekarzy i tez jestem ciekawa co mi powiedzą

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby na wszystkie nas tej plodnosci starczylo;) kolezanka na clo wyhodowala w 2 cykli 6 pecherzykow i teraz ms sliczne trojaczki :D

    Hmm to ciezko z tymi godzinami..:\ a moze sprouj jeden cykl mierzyc podwojnie?i prowadzic dwa rownoprawne wykresy i wtedy bedziesz mogla po miesiacu porownac rozbieznosci -czy sa istotne czy nie..


    Ja zatestuje w sobote - 26 dc, @powinna byc w niedziele ale w sobote szykuje sie parapetowa u znajomych wiec wole sprawdzic..
    Ale cos czuje ze do soboty sie @pojawi lub plamienia ja zwiastujace.. Bo wczoraj mnie juz bolalo tak klujaco w podbrzuszu z lewej strony a dzis pobolewa calosc.. Do trgo obnizina temp to juz raczej pozamiatane.. A naprawde myslalam ze tym razem sie uda.. Ze ten cholerny bol na hsg sprezentuje mi dwie kreski.. Nadzieja byla duza -swiezo przetkany lewy jajowod +zaraz po badaniu piekny duzy pecherzyk na lewym jajniku.. A tu lipa..

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 9 marca 2017, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zastanawia mnie tez kwestia wynikow mojego M. Z jednej strony na wyniku bylo napisane ze jest ta asthenozoospermia 1st czyli ze minimalnie obnizona ruchliwosc a z drugiej striny jsk gin czytsl wyniki to powiedzial ze sa bardzo dobre i ze to tylko kwestia ich norm ale ze jest w porzadku..

    Cos tak czuje ze jak przez kolrjnr pol roku sie nie uda to zostane albo kociara albo zrobir szklarnie i swoja milosc przede przelewac na grzadki hehe:):(

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 9 marca 2017, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trojaczki łał nie wiem czy bym dała radę:D
    To czekamy na weekend z niecierpliwością, a bólem brzucha sie nie martw bo połowa kobiet w ciąży takowy odczuwa więc nic straconego :)
    Co do wyników M. myślę że w dzisiejszych czasach, każdy faceta ma jakieś parametry nieco obniżone, więc ufalam bym lekarzowi :)

    A udać nam się musi w ogóle nie przewiduje innego scenariusza:)

    ibishka lubi tę wiadomość

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
‹‹ 9 10 11 12 13 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego