X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie STYCZEŃ 2019 - NOWY ROK NOWE NADZIEJE
Odpowiedz

STYCZEŃ 2019 - NOWY ROK NOWE NADZIEJE

Oceń ten wątek:
  • Emmainthegarden Autorytet
    Postów: 499 563

    Wysłany: 2 stycznia 2019, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie znam się.
    Moim zdaniem. Myślę, że na tym etapie należy podejść do tego, że się nie udało. I nie mówić o pochówku dziecka, bo to jeszcze dziecko nie było.
    Nie są to słowa okrutne, tylko głos rozsądku.
    Ja poroniłam i tak podeszlam. Moja koleżanka poroniła znacznie później bo w 16 tc i ma tabliczkę, miejsce w grobowcu babci, jest ciężej. Ale też nie musiała tego robić. Zwłaszcza, że nawet wtedy płeć zgadywali raczej. Pewnie z badań by wyszła.. Niemniej na tym etapie jest zupełnie inaczej.

    To trudny temat i każdy musi sobie ustalić co będzie dla niego dobre.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2019, 08:37

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7500 11428

    Wysłany: 2 stycznia 2019, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emma dla mnie moje dziecko dzieckiem było. Miało serduszko, rączki, nóżki i głowę. Czym innym więc było według Ciebie?

    Staraniowa decyzja należy do Ciebie. Jeśli chcesz mieć urlop macierzyński to musisz maluszka zarejestrować. Możesz go wówczas sama pochować, lub może to zrobić za Ciebie opieka społeczna. Jeśli będziesz chowała sama wówczas należy Ci się zasiłek pogrzebowy.

    Ja w pierwszej chwili chciałam mieć to już tylko za sobą. Jeśli jednak masz ubezpieczenie dodatkowe, to warto to przemyśleć własnie pod katem badań. Życia już temu dziecku nie zwrócisz a chociaż może uda Ci się uniknąć podobnej sytuacji lub np zainwestujesz te pieniążki w in vitro czy inną metodę wspamagania rozrodu.

    agge, Beti82 lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • APrzybylska Autorytet