Świąteczne testowanie (grudzień)
-
WIADOMOŚĆ
-
u mnie niestety lipa, polip powrócił, widać go dobrze. lekarz powiedział, że najlepiej je widać w okresie okoloowulacyjnym. dziś pecherzyk 19 mm, ale w sumie nie wiem, bo usg wczoraj i dziś robiło mi 2 różnych lekarzy na różnym sprzęcie. dostałam ovitrelle na pekniecie, ale kompletnie nie mam doświadczenia z tym po jakim czasie powinien peknąć. lekarz powiedział żeby wspolzyc dopiero jutro wieczorem, ale boję się że może być za późno.
Agnieszka wiem, że Ty masz z tym doświadczenie, rozjasnilabys mi Proszę to jakoś?3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
HSG- prawy jajowód drożny
Czekamy na córeczkę
-
Dziewczyny kochane, pomóżcie mi zrozumieć te testy owulacyjne.
W 17 dc robiłam test i kreska testowa była bardzo gruba (nawet grubsza niż ta podstawowa). 18dc też zrobiłam test, kreska nie była może zbyt gruba, ale za to bardzo widoczna. Niestety nie mam zdjęć akurat tych testów - wyrzuciłam.
Jednak naszła mnie ochota na zrobienie testu jeszcze teraz czyli w 23dc oraz 25dn (w sumie z czystej ciekawości, byłam pewna, że test nic nie wykaże)
A oto i te testy: https://zapodaj.net/545f1b2418eee.jpg.html
Co to może oznaczać i czym może to być spowodowane? (PCOS mam wykluczony przez 3 lekarzy - niby) Ciążę przy tych temperaturach raczej wykluczam. Owulacji program nie wykrył. Kurna felek, nie wiem.
Dziwne - jak całe moje życie! -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
AnnaManna, ja bym generalnie uznała ze ten pierwszy pozytyw w 17dc wskazywał na owu - czyli ze była ok 18-19dc. Czasem testy owu wychodzą pozytywne przez kilka następnych dni.
NATOMIAST patrząc na twoj wykres, uznałabym ze owu była w 23dc, tam gdzie ten spadek. Tez po tym dniu nie pojawił sie juz płodny śluz. Takze stawiam ze owu w 23-24dc była.
AnnaManna lubi tę wiadomość
https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
2xiui, 3xivf (2 zarodki) -