W marcu Aromek, w grudniu nowy ziomek!
-
WIADOMOŚĆ
-
Elfia napisalam priv :*24tc...17.05.2017 córeczka 😇💔
26tc...02.03-19.05.2018 córeczka 😇💔
IV.2019 CB
24tc...11.12.2020 córeczka👼💔
9tc... VI.2021 😇💔
05.05.2022 na świecie pojawił się CUD BARTUŚ ❤
"Wtedy, gdy wydaje mi się, że już nie dam rady
- przypominam sobie kto mi się przygląda..." -
Mlodamezatka obawiałam się że coś jest nie tak bo się nie odzywalas 😭 odnośnie pracy to zgadzam się z Moniką w pełni. A co do sytuacji staraniowej... Ja byłam trochę zdziwiona że po ciąży pozamacicznej nie zaproponowano Ci HSG ale ja nie jestem lekarzem, po prostu wydawało mi się to logiczne. Dobrze że poszłaś jednak na monitoring, stymulacja bez monitu nie ma racji bytu (nowy wierszyk 😂😂). Niestety wszystko teraz jest trochę zawieszone w próżni ale pamiętaj że na końcu czeka piękna nagroda i już jesteś znacznie bliżej tej nagrody niż choćby na początku starań. Będzie dobrze 🤗
MonikA_89! lubi tę wiadomość
Iga ❤️ 7.01.2021
Jagoda ❤️ 7.04.2022 -
Mlodamezatka wrote:Nie odzywałam się dłuższy czas. Postanowiłam być bardziej biernym obserwatorem niż aktywną uczestniczką forum, ale zostałam wywołana do tablicy przez Suszarkę chyba więc oto jestm.
Czytałam wszystko co pisałyście także jestem na bieżąco.
Szonka szkoda że @ przyszła ale nowy cykl więc nowe szanse.
Sasanka straszne co piszesz o tym personelu z wirusem. Może faktycznie tyle dobrego, że jednak wcześniej tą chemię odwołali.
Pauliska nie będe się już wypowiadać, bo dziewczyny dużo napisały. Jedyne co to gratulacje bąbelka, trzymajcie się zdrowo i na prawdę uważaj na siebie. Po cichu zazdroszczę.
Elfia cudnie, że tak dobrze się czujesz, rośnijcie w siłe, jak ten czas leci szybko.
A u mnie... Źle. Jestem w fazie, że jestem zła, jest mi przykro, jest mi po prostu źle. Monit był w poniedziałek w 11 dc. Dodam tylko, że ten cykl miałam mieć "na ślepo" po poprzednim cyklu na clo w 12 dc zastrzyk z ovitrelle.