❄️W styczniu marzenia się spełniają i wszystkie ⏸️ wysikają!😁
-
WIADOMOŚĆ
-
Minia000 wrote:Julcia jesteś kochana że o mnie pamiętasz.
Przysiegam podczytuje Was codziennie ale nie wiem w co ręce włożyć, a tutaj też zrobił się spory ruch.
Nie odniosę się dzisiaj do Was wszystkich, chociaż jestem na bieżąco.
Jakieś 40 stron temu Ivka pytała czy pracuje w kadrach. Nie, ale blisko. Jestem główna księgowa i w styczniu zamykam rok, mam audyty i jakby nie catering to bym chyba nawet nie jadła
Wracając do tematu antybiotyki wzielam wszystkie, powiem szczerze że nie czuje się na 100% wyleczona coś. Do drożności muszę zrobić wymazy a do wymazow odczekać 3 tyfosnie po zakończonej kuracji antybiotykami. Więc wszystko się przesunęło. Także czekam aż czas minie, zrobię wymazy, potem droznosc. I tak przez sprawy zawodowe nie po drodze mi teraz na badania.
Jestem dzisiaj w 8dc, wczoraj zaczęliśmy działania.
Mamy jeszcze na nie 10 dni, bo potem mój maz będzie niedostępny. Może akurat będzie owulacja w dobrym czasie. Ale totalnie na nic nie liczę w tym cyklu. Skupiam się na pracy, nie monitoruje owulacji.
Nie wiem czy któraś z Was mnie zrozumie. Ale jestem fizycznie i umysłowo zmęczona moja pracą, ale mentalnie odpoczywam od starań i jest to rodzaj ulgi po tym ciągłym gonieniu za ciążą.
Och, to jeszcze trochę 😓. Nie wiedziałam, że dopiero 3 tygodnie po antybiotykoterapii można robić wymazy. Czemu nie czujesz się doleczona? 🤔
Rozumiem Cię co do pracy. Dobrze, że udaję się się skupić na tym co trzeba 👍. U mnie mega słabo z koncentracją ostatnio, ale może w końcu przycisnę i ogarnę z czym zalegam 🫠.💃'95🕴️'90
⌛10cs naturalnie ✖️
⏳🔜 1st IUI na cyklu stymulowanym 🍀
Diagnostyka:
❌ Endometrioza otrzewnowa
❌ Adenomioza rozproszona
❌ Prawy jajnik przyklejony do macicy (prawdopodobnie zrost) i za wysoko umiejscowiony
❓DHEA-S wynik 520ug/dl -> do powtórzenia badanie
➖ IO, BMI 24.6 📉(-> Siofor 500 XR + dieta przeciwzapalna)