X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Walentynkowe Fasolki - lutowe testowanie 2018 :)
Odpowiedz

Walentynkowe Fasolki - lutowe testowanie 2018 :)

Oceń ten wątek:
  • Słonecznik Ekspertka
    Postów: 163 114

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meśka wrote:
    No co Ty Luna ? nie wierzysz ze mycie okien po ovu pomaga ? Wstydz sie !
    Nie wiem jak Wy ale ja po ovu nie mogę usiedzieć na tyłku, wszędzie mnie nosi :D

    Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość.
    Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie

    11 CS

    LH/FSH w normie
    Prolaktyna 24.9
    Anemia :(
    Szelazo+KwasFoliowy
    1cs z Castagnusem
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meśka wrote:
    Dr banan co kilka tygodni o tym przypomina wiec powinnas wiedziec ;) ale Tobie to juz niepotrzebne :)
    To nie dr banan tylko wróżka banan, miesiąc temu wywróżyła mi brak ciąży. W tym cyklu mogłam ja spytać o opinie zanim poszłam na betę :p

    Słonecznik mnie różniez nosi ;) ale mądrości życiowe Pani Panan zawsze nas bawią ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 11:52

    Meśka, Bajkaaa, nenusia lubią tę wiadomość

  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1918

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słonecznik wrote:
    Nie wiem jak Wy ale ja po ovu nie mogę usiedzieć na tyłku, wszędzie mnie nosi :D

    Mnie nie nosi, mnie usypia 2x Ovitrelle i urojona ciąża daje o sobie znać...

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boże laski..... przez tego "doktora banana" oplułam kompa kawą.

    Meśka, olik321, KateHawke, Anaaa90, nenusia, Yoselyn82, Agniechaaaa, Koteczka82, Barbarka1984 lubią tę wiadomość

  • Emiilka Autorytet
    Postów: 923 2321

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luna1993 wrote:

    Dziewczyny mnie coś pokusiło rano i zmierzyłam temp. Jest spory spadek. Teraz siedzę i sobie wkręcam różne rzeczy

    Lunka, Myszko, jaki to jest spadek? Spokojnie, u mnie też był spadek, dlatego wyrzuciłam termometr i więcej nie mierzę, bo to stres niepotrzebny. A beta ładnie przyrosła, pomimo spadku.

    Luna1993 lubi tę wiadomość

    12 cs. - szczęśliwy! Cudzie trwaj! <3
    url=https://www.suwaczki.com/]mhsv20mmi0dw1s0w.png[/url]
    1 cs. - Aniołek - 6 tc.
  • Słonecznik Ekspertka
    Postów: 163 114

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    Boże laski..... przez tego "doktora banana" oplułam kompa kawą.
    Nie jestem w temacie chyba bo nie wiem o co chodzi haha :D

    Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość.
    Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie

    11 CS

    LH/FSH w normie
    Prolaktyna 24.9
    Anemia :(
    Szelazo+KwasFoliowy
    1cs z Castagnusem
  • Rub45 Autorytet
    Postów: 932 539

    Wysłany: 1 lutego 2018, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agulineczka wrote:
    Dziewczyny mam pytanie czysto techniczne :) Już dość długo prowadzę wykresy na ovu , stad mój abonament premium za 1 zł ;) i wiem, że ovu wyznacza się po odnotowaniu 3 wyższych temperatur w stosunku do I fazy cyklu.

    Powiedzcie mi proszę w jakich sytuacjach, na podstawie temperatur, ovu przesuwa termin pierwotnie wyznaczonej owulacji? Mialam juz ze 2 razy tak, że owu była wyznaczona przykładowo na 13 dc i tak mi się zgadzało, bo w tym dniu był spadek, a poźniej temp zaczęła rosnąć, a później po 3-4 kolejnych dniach i wprowadzeniu nowych temperatur ovu przesuwa termin np na 15dc.

    Ogólnie prowadzę obserwacje śluzu, mierzę temp i robię testy owulacyjne. Nie badam szyjki, bo nie umiem ;) Nie znam się na tym :)


    Troche trudno powiedzieć na jakiej podstawie u ciebie wyznacza nie widze cyklu to nie bardzo jestem w stanie zobaczyć. Może byc ze zaznaczyłaś ze jeszcze miałąś sluz płodny albo miałaś kolejny spadek i wzrost Warto zapoznac sie z zasadami obserwacji cyklu roznymi metodami najbardziej chyba popularna jest Rötzera, angielska, niemiecka, bilingsa itd... ja tak naprawdę na ovufrend nie polegam tylko na obserwacji własnej i interpretacji według wybranej metody a i tek ovu moze być w zupełnie innym dniu program podaje tylko najbardziej prawdopodobny termin

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emiilka wrote:
    Lunka, Myszko, jaki to jest spadek? Spokojnie, u mnie też był spadek, dlatego wyrzuciłam termometr i więcej nie mierzę, bo to stres niepotrzebny. A beta ładnie przyrosła, pomimo spadku.
    Kochana z około 36,85 (skacze mi codziennie nieznacznie w tym cyklu) a dzisiaj 36,63 :( po 10 min leżenia już 36,83. Mam nadzieję, że spałam z otwartym pyskiem i stąd taką niską temp ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 12:02

  • Emilkap11 Autorytet
    Postów: 454 508

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pomi u mojego emka na poprawę ruchliwości dobrze wpłynął kwas foliowy w dawce 5mg. Ale on jest tylko na receptę więc musielibyście pogadać z lekarzem o ewentualnej suplementacji.

    Pomi lubi tę wiadomość

    Endometrioza,
    2 x laparoskopia
    4 x histeroskopia,
    leczenie napro
    2 x IUI 😢
    3 x IMSI 😢
    Aniołek 15 tc [*]💔
    10/2019 - ICSI - dwudniowiec 4a 😢
    11/2019 - FET - blastka 4.2.1 beta 8dpt 2,31 10dpt
    <1,2 😢
    09/2021 - FET - blastka 4.2.1 beta 10dpt 5,18 12dpt 1,4 😢
    Boże dlaczego nie zasłużyłam na ten cud...
  • malka Autorytet
    Postów: 2366 4686

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny! Witam Was w lutym i zostawiam porcję wirusów na ten miesiąc :)

    @$$&$#@#$())$#@$&-)/)+&$#@#$$##_&&&#@#$&#@#_&[email protected])//([email protected]@**@$_##**#_&[email protected]$"*#$__#$_*"_#$-(////-_#@**#_&$#$#@$#@[email protected]#[email protected]&&&#@@$&&&#@#**"*#$///_#@

    Słonecznik, KateHawke, Cabrera, Bocianiątko, Karma88, carolla90, Pomi, Anaaa90, Emiilka, Morusek, Czrna 81, agnieszka00, MaryAnn, Kargo31, ANkaG, Koteczka82, Lunaris lubią tę wiadomość

    5b09trd8ji0unw2g.png

    34bwflw153i9m8vo.png
  • Emiilka Autorytet
    Postów: 923 2321

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunka, teraz tylko beta prawdę Ci powie. Termometr do kosza. Spadek nie jest jakiś drastyczny, więc bądź dobrej myśli :) <3

    Luna1993, Lunaris lubią tę wiadomość

    12 cs. - szczęśliwy! Cudzie trwaj! <3
    url=https://www.suwaczki.com/]mhsv20mmi0dw1s0w.png[/url]
    1 cs. - Aniołek - 6 tc.
  • Lucia88 Autorytet
    Postów: 792 794

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słonecznik wrote:
    Racja, czasami lepiej nie mówić nic ...Jak ja kocham te "złote rady" ...

    Dziewczyny mam wyniki-
    LH - 8.4 mlU/ml
    FSH - 7.2 mlU/ml
    Prolaktyna - 23.8 ng/ml

    Co myślicie?

    Wrzuć sobie LH i FSH w kalkulator tarczycy, aby sprawdzić stosunek wyników. Już na oko widać, że jest zaburzony. Badałaś już AMH?

    PRZERWA W STARANIACH

    29.05- neurolog
    31.05- psychiatra
  • carolla90 Autorytet
    Postów: 253 449

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    Słonecznik nie... historie kobiet i ich mądrość z nich wyniesiona to nie banialuki :)

    I coraz bardziej jestem za babskim spotkaniem z Wami <3

    Ja ze Szwajcarii mam za daleko, ale jak ktoras bedzie w okolicach jeziora bodenskiego to zapraszam na kawke :D

    Lunaris lubi tę wiadomość

    Euthyrox 75mg
    nast. wizyta 29.03 godz 17.00
    w57vflw1ef7luw9o.png
    Synek Antoś 07.04.2013
    atdcwn15rm48xhpi.png
  • Słonecznik Ekspertka
    Postów: 163 114

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Frelcia wrote:
    Słonecznik nie... historie kobiet i ich mądrość z nich wyniesiona to nie banialuki :)

    I coraz bardziej jestem za babskim spotkaniem z Wami <3

    Chyba źle mnie zrozumiałaś. Właśnie chodziło o to że to NIE SĄ banialuki :)

    Lucia nie badałam jeszcze, dopiero zaczynam sprawdzać po kolei co moze być przyczyną :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 12:17

    Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość.
    Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie

    11 CS

    LH/FSH w normie
    Prolaktyna 24.9
    Anemia :(
    Szelazo+KwasFoliowy
    1cs z Castagnusem
  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1918

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słonecznik wrote:
    Dziewczyny mam wyniki-
    LH - 8.4 mlU/ml
    FSH - 7.2 mlU/ml
    Prolaktyna - 23.8 ng/ml

    Co myślicie?

    LH/FSH = 1,17 więc chyba niezle bo ma byc ok.1
    Prolaktyna z tego co pamietam jest w normie do 29 ng/ml wiec tez sie miesci.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 12:20

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • Słonecznik Ekspertka
    Postów: 163 114

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meśka wrote:
    LH/FSH 1,17 więc chyba niezle bo ma byc ok.1
    Prolaktyna z tego co pamietam jest w normie do 29 ng/ml wiec tez sie miesci.
    Nie podali mi norm dla tego laboratorium dlatego wolałam zapytać, bo w internetach różnie pisza. Zwariować idzie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 12:22

    Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość.
    Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie

    11 CS

    LH/FSH w normie
    Prolaktyna 24.9
    Anemia :(
    Szelazo+KwasFoliowy
    1cs z Castagnusem
  • Anaaa90 Autorytet
    Postów: 1476 1121

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde jak mnie wkurzaja testy "trzeba odpuścić " odnośnik do wyp. Panam
    Tzn co? nie starać się, nie myśleć? Ale jak tu nie myśleć jak pragniesz dziecka i ogaranizm sam nam narzuca pewne objawy ( często urojone).
    Odpuścić to sobie mogę dzień w pracy albo sprzątanie a nie dziecko. Noż qrwa ;/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 12:26

    Cheresta, nenusia, Karma88, Bocianiątko, Czrna 81, carolla90, MaryAnn lubią tę wiadomość


    2nn33e3kuc9837dy.png
    Aniołek - 7 mcż [*]
    MTHFR 1298A-C - homo, PAI - 1 4G - Homo
    Pozytywna beta 30.11 - 198
    18.12 - mamy <3
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja się wypowiem, "każda" mądra jak zajdzie w ciążę to twierdzi że trzeba odpuścić, ale jakby tak miała z ręką na sercu cofnąć się myślami do czasu na kilka dni przed pozytywnym testem to na pewno by nie twierdziła że odpuscilam cykl :)

    Ja tam byłam w urojonej ciąży od potwierdzonej owulacji i zawsze będę powtarzać że ja nie odpuszczam nawet w cyklu straconym tj gdzie serduszka były gdzieś gdzie o owulacji nie ma mowy :)

    Dziewczyny mądrości pewnej osoby są tak tu potrzebne jak wszystkie matki polki które mają rację w każdym zdaniu które mówią bo one mają dzieci i wiedzą lepiej:)

    Wybaczcie musiałam to napisać :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lutego 2018, 12:51

    Karma88, Słonecznik, KateHawke, Yoselyn82, Emiilka, Morusek, Luna1993, Anaaa90, nenusia, Emilkap11, Amy333, MaryAnn, Izolda90 lubią tę wiadomość

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słonecznik LH/FSH masz ok (nie wiem o co chodzi z tym kalkulatorem tarczycy, skoro to nie są wyniki hormonów tarczycy). Prolaktyna dość wysoka, przydałoby się badanie z obciążeniem.

    Słonecznik lubi tę wiadomość

  • Słonecznik Ekspertka
    Postów: 163 114

    Wysłany: 1 lutego 2018, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lamka wrote:
    Słonecznik LH/FSH masz ok (nie wiem o co chodzi z tym kalkulatorem tarczycy, skoro to nie są wyniki hormonów tarczycy). Prolaktyna dość wysoka, przydałoby się badanie z obciążeniem.

    Z obciążeniem zrobię na początku cyklu, już się umówiłam z paniami z laboratorium. Muszę tylko tą tabletkę załatwić a ona chyba jest na receptę tak? Jak pójdę z wynikami do rodzinnego to mi wypisze?

    Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość.
    Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie

    11 CS

    LH/FSH w normie
    Prolaktyna 24.9
    Anemia :(
    Szelazo+KwasFoliowy
    1cs z Castagnusem
‹‹ 15 16 17 18 19 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ