Forum W oczekiwaniu na testowanie Wiosenne testowanie, MARZEC 2017
Odpowiedz

Wiosenne testowanie, MARZEC 2017

Oceń ten wątek:
  • Madziula Autorytet
    Postów: 434 294

    Wysłany: 15 lutego 2017, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj maz tez pracuje 24\48 h i czesto bywa ze ovu akuratbjak go nie ma...a te plemniczki jakies malo wytrzymale albo ja taka wredna dla nich jestem :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2017, 11:40

    zrz6anlirst3bnij.png
    ijpbcwa141osr42x.png
  • 100krotka30 Autorytet
    Postów: 725 554

    Wysłany: 15 lutego 2017, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny :-) Zaczelam dzis nowy cykl, prosze o dopisanie mnie na 18 marca :-) Powodzenia dla nas wszystkich, niech ta wiosna pomoze nam sie wyluzowac i pozwoli przyjac fasolke :-)

    Misia 09.2013
    Misio 08.2018
  • ana79 Ekspertka
    Postów: 138 76

    Wysłany: 15 lutego 2017, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzeresniowaMama wrote:
    miałam jakieś dwa lata temu, zaraziłam sie w pracy. Przeszłam szybciutko bo po tygodniu wróciłam już do pracy. Bez gorączki, dosłownie kilka kropek. Za to moja córka wówczas dwulatka ... Koszmar. Cala wysypana, wysoko temperatura, krosty schodzimy 3 tygodnie.

    Karola no pewnie. To zależy od Twojej odporności. Ja w tym roku szkolnym chora nie byłam ani razu. Po tylu latach buz zrozumiałam, ze uratować mnie może jedynie zdrowa dieta. Pije codziennie soki owocowe i warzywne, dużo spaceruje - z dzieciakami również, wietrzymy porządnie sale. I powiem Ci ze frekwencja mojej grupy w 1 semestrze 95%. Także, az tak sie nie obawiam;)
    Widzisz a mówią że im starsza osoba to gorzej przechodzi ,a u Ciebie odwrotnie.

  • ana79 Ekspertka
    Postów: 138 76

    Wysłany: 15 lutego 2017, 17:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ocet jabłkowy !! pić łyżka octu na 1/2 wody raz dziennie ;)

    Trochę fuj ,ale jutro po pracy kupię -czego się nie robi żeby szczęściu dopomuc 02icon_mryellow.gif

    Dzięki kochana -,oby się udało 0recourse.gif

    Flowwer lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 18:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i wszelkie zabiegi na wywołanie @ już niepotrzebne , w końcu jest :)
    Także zaczynamy nowy cykl i również proszę o wpisanie na testowanie na 18 marca :)
    100krotka30 idziemy identycznie z tym nowym cyklem :)

    100krotka30 lubi tę wiadomość

  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 15 lutego 2017, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie zajebiscie boli lewy jajnik, z niego ma byc owulacja. Testy owu jeszcze negatywne, zobaczymy co jutro będzie.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • sylvia94 Ekspertka
    Postów: 238 95

    Wysłany: 15 lutego 2017, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dawno mnie nie było ale nawał obowiązków mnie przytłoczył...
    Mąż dziś wyjechał i wróci dopiero po świętach. Wczoraj test ovu pozytywny na szczęście,a ovu wydawało mi się że była nad ranem. Mam nadzieję, że tym razem się udało bo jak nie to dwumiesięczna przerwa w staraniach niestety nas czeka

    m3sx3e3kjs2lipyv.png
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 15 lutego 2017, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek1214 wrote:
    No i wszelkie zabiegi na wywołanie @ już niepotrzebne , w końcu jest :)
    Także zaczynamy nowy cykl i również proszę o wpisanie na testowanie na 18 marca :)
    100krotka30 idziemy identycznie z tym nowym cyklem :)
    Ja wlasnie dostałam @ ufffff

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • 100krotka30 Autorytet
    Postów: 725 554

    Wysłany: 15 lutego 2017, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek1214 wrote:
    No i wszelkie zabiegi na wywołanie @ już niepotrzebne , w końcu jest :)
    Także zaczynamy nowy cykl i również proszę o wpisanie na testowanie na 18 marca :)
    100krotka30 idziemy identycznie z tym nowym cyklem :)
    Dokladnie, nowy cykl, nowe nadzieje, oby final tez byl taki sam dla nas obu :-)
    Dziewczyny jak zaczynalyscie starania to tez z mysla ze chcialyscie sie wstrzelic w konkretny miesiac, badz pore roku, a teraz to marzycie tylko o tym zeby sie udalo :-)? Ja kiedys marzylam zeby porod byl w sezonie od marca do lipca hehe :-) troche mnie przeraza ten grudzien choc sama jestem ze stycznia ;-)
    Wiadomo,ze kazdy okres ma swoje wady i zalety.

    Flowwer ciesze sie ze @ niepokrzyzowala planow :-)

    Asiek tak spojrzalam na Twoj wpis, na to od kiedy sie staracie pomyslam o mnie ze ja juz wtedy bylam mama i tak mnie tknelo ze Ty to juz niedlugo bedziesz sie cieszyc :-) Nie wiem dlaczego ale nigdy nic takiego mi sie wczesniej nie zdarzylo hehe oby to byla prorocza wizja :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2017, 20:58

    Misia 09.2013
    Misio 08.2018
  • Madziula Autorytet
    Postów: 434 294

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotka30 wrote:
    Dokladnie, nowy cykl, nowe nadzieje, oby final tez byl taki sam dla nas obu :-)
    Dziewczyny jak zaczynalyscie starania to tez z mysla ze chcialyscie sie wstrzelic w konkretny miesiac, badz pore roku, a teraz to marzycie tylko o tym zeby sie udalo :-)? Ja kiedys marzylam zeby porod byl w sezonie od marca do lipca hehe :-) troche mnie przeraza ten grudzien choc sama jestem ze stycznia ;-)
    Wiadomo,ze kazdy okres ma swoje wady i zalety.

    Flowwer ciesze sie ze @ niepokrzyzowala planow :-)
    Ja tak mialam ze sobie planowalam i mam za swoje...teraz niewazne kiedy,wazne zeby sie udalo i chcialabym urodzic jeszcze w tym roku :)

    zrz6anlirst3bnij.png
    ijpbcwa141osr42x.png
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12947

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylvia94 wrote:
    Dawno mnie nie było ale nawał obowiązków mnie przytłoczył...
    Mąż dziś wyjechał i wróci dopiero po świętach. Wczoraj test ovu pozytywny na szczęście,a ovu wydawało mi się że była nad ranem. Mam nadzieję, że tym razem się udało bo jak nie to dwumiesięczna przerwa w staraniach niestety nas czeka
    Życzę Ci by was we dwójkę zostawił małżonek tutaj <3 taki mały prezent walentynki !!!

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Koniczyka Przyjaciółka
    Postów: 100 81

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja czekam na plusik na teście owu by coś podziałać z mężem :) Mam nadzieję, że jutro albo pojutrze będzie pozytywny :) wstępnie proszę o wpisanie mnie na testowanie na 5.03 :)

    h44eskjo413gi85k.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    100krotka30 jak czytam twój wpis to aż ciepło się zrobiło na sercu :) oby był proroczy :)
    A co do miesiąc sama jestem z grudnia i jakoś mi ten fakt nie przeszkadzał :p nigdy nad konkretnym miesiącem porodu się nie nastanawiałam grunt żeby dzieciątko było zdrowe :)

    100krotka30 lubi tę wiadomość

  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 16 lutego 2017, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja nie wiem co z moja owu, wczoraj rano test owu byl prawie pozytywny a po poludniu kreska duza bledsza, dzisiejsza tez ta kreska taka lipna. Za to wczoraj bol jajnika tak dawal mi czadu ze mialam juz brac leki przeciwbolowe. Ciekawe czy owu nie byla wczoraj ok 16. Jak nie urok to sr***!

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2759 2661

    Wysłany: 16 lutego 2017, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    A ja nie wiem co z moja owu, wczoraj rano test owu byl prawie pozytywny a po poludniu kreska duza bledsza, dzisiejsza tez ta kreska taka lipna. Za to wczoraj bol jajnika tak dawal mi czadu ze mialam juz brac leki przeciwbolowe. Ciekawe czy owu nie byla wczoraj ok 16. Jak nie urok to sr***!

    Ja w tym cyklu odpuściłam testy owu. Bo mnie to za bardzo stresowało :P postanowiliśmy, że bezie regularnie co 2-3 dni serduszkować, więc chcąc nie chcąc w owu jakoś trafimy :P jedynie mierze temp. żeby wiedzieć kiedy sobie zatestować bo cykle mi się trochę rozregulowały :P

    ckai0dw43v69hml8.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 16 lutego 2017, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też osobiście jestem przeciwna tym testom, ale sytuacja mnie zmusiła. Mój gin jest na urlopie, więc monitoring odpada. Poprzednie cykle staraliśmy się w "okolicy" owulacji i nic z tego nie wyszło, a ponadto cykl wydłużył mi się do 35 dni, więc dla świętego spokoju zaopatrzyłam się w testy owu żeby sprawdzić mniej więcej kiedy ona wypada, żeby znów nie przeoczyć. Choć w tym cyklu na razie udaje nam się współżyć co dwa dni, nie wiem jakim cudem :)

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • CzeresniowaMama Autorytet
    Postów: 684 414

    Wysłany: 16 lutego 2017, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ana79 wrote:
    Widzisz a mówią że im starsza osoba to gorzej przechodzi ,a u Ciebie odwrotnie.
    A bo ja to taki odwrotowiec, u mnie wszystko zawsze inaczej jal u wszystkich :):):)

    Jak tam dziewczyny, działacie ??
    U mnie starania pełną gębą, jeszcze poszłam sobie z kolezanka na Greya - jak ktoś ma w planach NIE IDŹCIE! To było żenua ;);)

    Wiosna idzie, pięknie na dworze... Nie chce głośno mówić, ale mam przeczucie, ze marzec będzie piękny !

    Asiek1214 lubi tę wiadomość

    Córcia 05.11.2012! :) Naturals
    33 l.👩
    AMH 3.99
    Tsh 1.4
    IO
    36 l.🧔
    Morfologia 2%
    SCD 10%
    Kariotypy prawidłowe.
    Mamy ❄❄❄🙏
    Transfer kwiecień.
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 16 lutego 2017, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też byłam w piątek z mężem, mąż na koniec filmu na cały głos wyraził swoje niezadowolenie że osoby siedzące osoby śmiały się w głos. Ja osobiście spodziewałam się tego po pierwszej części, która niestety też była do bani.
    A co do starań to też się staramy co dwa dni na razie. Zobaczymy ci z tego wyjdzie :)

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1627 1049

    Wysłany: 16 lutego 2017, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mi sie Grey podobal :):):) ja polecam ;) ale trzeba lubiec romansidła i byc fanem tych ksiazek. Nie wiem jak sie odbiera film jesli nie czytalo sie ksiazki - zakladam, ze wlasnie słabo, bo watki sa jak to zawsze bywa w filmach mocno skrótowo potraktowane.
    Wg mnie lepsza czesc niz pierwsza - bo bardziej typowy romans ;) - a Grey fajnie przypakowal wiec dobrze wyglada ;)
    Ja sobie poszlam sama na film i świetnie sie bawilam :)

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 16 lutego 2017, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CzeresniowaMama wrote:
    A bo ja to taki odwrotowiec, u mnie wszystko zawsze inaczej jal u wszystkich :):):)

    Jak tam dziewczyny, działacie ??
    U mnie starania pełną gębą, jeszcze poszłam sobie z kolezanka na Greya - jak ktoś ma w planach NIE IDŹCIE! To było żenua ;);)

    Wiosna idzie, pięknie na dworze... Nie chce głośno mówić, ale mam przeczucie, ze marzec będzie piękny !

    Wracajac do tematu zwolnien. Ja pracuje w gimbazie. Ja szczepiona dzieciaki szczepione wiec pol biedy, ale na zwolnienie uciekam w razie czego odrazu bo pracuje w tak stresujacym srodowisku ze az mi by bylo siebie szkoda.

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
‹‹ 15 16 17 18 19 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego