X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Wiosenne testowanie, MARZEC 2017
Odpowiedz

Wiosenne testowanie, MARZEC 2017

Oceń ten wątek:
  • karola205 Przyjaciółka
    Postów: 83 98

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje za odpowiedzi.
    co do zwolnienie w ewentualnej ciąży, to jest pewne, w naszym zawodzie jest to wręcz obowiązkowe i kazdy lekarz bardzo na to naciska.
    w moim przedszkolu dwa lata temu byla "epidemia" różyczki, 90% dzieciaków zachorowało, ja i reszta kadry została nietknieta, wiec myślę ze jednak szczepienie nadal dziala.

    2nn3dqk3hcroxsl0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie jakoś nie bardzo naciskał. Na zwolnieniu byłam tylko dlatego, ze ckaze miałam zagrozona i leżałam na oddziale. Pytałam co z chorobami zakaźnymi, a jeszcze wtedy ospy nie przechodziłam i nie widział problemu. Teraz mam starsze dzieciaki, wiec gdyby sie udało to do końca roku szkolnego chciałabym ich doprowadzić.

  • ana79 Ekspertka
    Postów: 138 76

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czereśniowa-a miałaś już tą ospe?
    Moja13 latka miała w zeszłym miesiącu,bardzo źle przeszła ,takich bąbli jeszcze nie widziałam.Pani doktor powiedziała że dostała ospe jakieś 6 lat za późno dlatego tak źle znosi.Najstarsza miała 6 lat jak dostała i z 10 kropek miała.Najmłodsza jeszcze się nie zaraziła,chociarz w domu i w przedszkolu ospa była.Chyba ją zaszczepie,co by lżej przeszła jak w późniejszym wieku dostanie.

  • karola205 Przyjaciółka
    Postów: 83 98

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez odczuwam taka potrzebe, jednak mam świadomość ze moje dzieciaki maja tez drugiego nauczyciela, który spokojnie poradzi sobie ze wszystkim, i doprowadzi ich do końca roku szkolnego.
    Chyba nie chcialabym ryzykować dalsza praca, caly czas jakieś wirusy, bostonki itp trochę sie tego jednak boje

    2nn3dqk3hcroxsl0.png
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11454 12954

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziula wrote:
    Ja i tak myślę że wszystko w rękach Boga ale słyszałam tez o takiej metodzie ze kwaśne środowisko zabija plemniki męskie :P ale nie wiem jak się odkwasic :D hehe :D
    Ocet jabłkowy !! pić łyżka octu na 1/2 wody raz dziennie ;)

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ana79 wrote:
    Czereśniowa-a miałaś już tą ospe?
    Moja13 latka miała w zeszłym miesiącu,bardzo źle przeszła ,takich bąbli jeszcze nie widziałam.Pani doktor powiedziała że dostała ospe jakieś 6 lat za późno dlatego tak źle znosi.Najstarsza miała 6 lat jak dostała i z 10 kropek miała.Najmłodsza jeszcze się nie zaraziła,chociarz w domu i w przedszkolu ospa była.Chyba ją zaszczepie,co by lżej przeszła jak w późniejszym wieku dostanie.
    miałam jakieś dwa lata temu, zaraziłam sie w pracy. Przeszłam szybciutko bo po tygodniu wróciłam już do pracy. Bez gorączki, dosłownie kilka kropek. Za to moja córka wówczas dwulatka ... Koszmar. Cala wysypana, wysoko temperatura, krosty schodzimy 3 tygodnie.

    Karola no pewnie. To zależy od Twojej odporności. Ja w tym roku szkolnym chora nie byłam ani razu. Po tylu latach buz zrozumiałam, ze uratować mnie może jedynie zdrowa dieta. Pije codziennie soki owocowe i warzywne, dużo spaceruje - z dzieciakami również, wietrzymy porządnie sale. I powiem Ci ze frekwencja mojej grupy w 1 semestrze 95%. Także, az tak sie nie obawiam;)

  • karola205 Przyjaciółka
    Postów: 83 98

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie moja odporność jest wręcz idealna, na cztery lata w jednej placówce, na zwolnieniu bylam dwa dni, nie licze lekkich przeziębień. Jednak dzieciacki w ostatnim czasie średnio sie trzymaja, wlasnie jestesmy po grypie żołądkowej, frekwencja od początku roku kalendarzowego to ok 60%

    2nn3dqk3hcroxsl0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To rzeczywiście słabo. U nas nie bylo w tym roku jeszcze jelitowki, w sumie to nic zakaźnego nie było. Na szczęście :)

    karola205 lubi tę wiadomość

  • karola205 Przyjaciółka
    Postów: 83 98

    Wysłany: 14 lutego 2017, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki za rozmowę i rozwianie wątpliwości. Dobrej nocy.

    2nn3dqk3hcroxsl0.png
  • Madziula Autorytet
    Postów: 434 294

    Wysłany: 14 lutego 2017, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ocet jabłkowy !! pić łyżka octu na 1/2 wody raz dziennie ;)
    Na odkwaszenie? :P

    zrz6anlirst3bnij.png
    ijpbcwa141osr42x.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Muszę się wyżalić dziewczyny , mam dość ! @ nadal nie ma, więc i szanse że następny cykl będzie owocny maleją :( M 02.03 musi już wracać do pracy, a moje owulki zawsze ok 17-18 dc , ostatnio 20 dc..Więc pewno nie mamy szans się wystrzelić .... Już dawno tak nie czekałam na @ jak teraz i co ? ....Jak zwykle pod górkę ..

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 4268 3414

    Wysłany: 15 lutego 2017, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek1214 wrote:
    Muszę się wyżalić dziewczyny , mam dość ! @ nadal nie ma, więc i szanse że następny cykl będzie owocny maleją :( M 02.03 musi już wracać do pracy, a moje owulki zawsze ok 17-18 dc , ostatnio 20 dc..Więc pewno nie mamy szans się wystrzelić .... Już dawno tak nie czekałam na @ jak teraz i co ? ....Jak zwykle pod górkę ..

    A ile dni już Ci się spóźnia?

    EmOTp2.png


    💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
    20dpt - pęcherzyk ciążowy + żoltkowy
    27 dpt - ❤️

    IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
    💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
    22dpt ❤️
    👶30.05.2021 - synek ❤️
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 15 lutego 2017, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek z początkiem roku większość "staraczek" czekało na @, u mnie spóźniła się tydzień. Cuda robiłam żeby przyszła, dopiero gorąca naprawdę gorąca kąpiel pomogła, no i oczywiście seksik. U mnie tylko to się sprawdza :)

    Asiek1214 lubi tę wiadomość

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś już trzeci dzień....Tak jak pisałam wcześniej kropek to to nie jest jak by były starania to pewno już tonę testów bym zużyła ...A tak czekanie w zawieszeniu...Wiem wiem 3 dni to wszystko w normie ale jak mąż przyjeżdża tylko na pięć dni to każdy kolejny dzień obsuwy nie napawa optymizmem ,a terminu urlopu nie ma szans przesunąć o te dwa trzy dni :/ ....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No w moim przypadku seksik odpada mąż w Niemczech, ale kiedyś też pomagało hehe , teraz tylko gorąca kąpiel zostaje .... Oczywiście wczoraj wieczorem wykonana, dziś temp spadła do poziomu niższych więc może może już się pojawi ta wredna @ ale i tak ciężko mi optymistycznie myśleć .....No chyba że plemniczki okażą się tym razem jakoś bardziej wytrzymałe i poczekają e dwa trzy dni heheh

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 4268 3414

    Wysłany: 15 lutego 2017, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek1214 wrote:
    No w moim przypadku seksik odpada mąż w Niemczech, ale kiedyś też pomagało hehe , teraz tylko gorąca kąpiel zostaje .... Oczywiście wczoraj wieczorem wykonana, dziś temp spadła do poziomu niższych więc może może już się pojawi ta wredna @ ale i tak ciężko mi optymistycznie myśleć .....No chyba że plemniczki okażą się tym razem jakoś bardziej wytrzymałe i poczekają e dwa trzy dni heheh

    Asia nie stresuj się, bo @ będzie Ci robiła na złość i będzie się ociągała :) mi na @ pomogło gorące jaccuzi na basenie :P od razu na drugi dzien z rańca przylazła.

    EmOTp2.png


    💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
    20dpt - pęcherzyk ciążowy + żoltkowy
    27 dpt - ❤️

    IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
    💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
    22dpt ❤️
    👶30.05.2021 - synek ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzięki za wsparcie :* Jesteście kochane .... non wiem że stres nie pomaga , dziś po pracy zaplanowany babski wieczór więc pozwolę sobie na troszkę większą lampkę wina i powtórzę kąpiel ...No chyba że wredota już będzie :D to z gorącej kąpieli zrezygnuję ....Pozdrawiam wszystkie staraczki :*

    Karolina90 lubi tę wiadomość

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 4268 3414

    Wysłany: 15 lutego 2017, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek1214 wrote:
    Dziewczyny dzięki za wsparcie :* Jesteście kochane .... non wiem że stres nie pomaga , dziś po pracy zaplanowany babski wieczór więc pozwolę sobie na troszkę większą lampkę wina i powtórzę kąpiel ...No chyba że wredota już będzie :D to z gorącej kąpieli zrezygnuję ....Pozdrawiam wszystkie staraczki :*

    A no właśnie, może lampka wina poprawi krążenie :P

    Asiek1214 lubi tę wiadomość

    EmOTp2.png


    💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
    20dpt - pęcherzyk ciążowy + żoltkowy
    27 dpt - ❤️

    IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
    💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
    22dpt ❤️
    👶30.05.2021 - synek ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Asia nie stresuj się, bo @ będzie Ci robiła na złość i będzie się ociągała :) mi na @ pomogło gorące jaccuzi na basenie :P od razu na drugi dzien z rańca przylazła.
    O to też fajna opcja :) ale na tyg basen odpada , mam za daleko, do mojego ulubionego 30 km ...:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 lutego 2017, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiek1214 wrote:
    Dziewczyny dzięki za wsparcie :* Jesteście kochane .... non wiem że stres nie pomaga , dziś po pracy zaplanowany babski wieczór więc pozwolę sobie na troszkę większą lampkę wina i powtórzę kąpiel ...No chyba że wredota już będzie :D to z gorącej kąpieli zrezygnuję ....Pozdrawiam wszystkie staraczki :*
    miałam tak dwa miesiące temu, wkręciłam sobie, ze widzę kreskę na tescie i tak bardzo nie chciałam @ dostać, ze przyszła 4 dni później. Psychika swoje robi, nawet jak nam sie wydaje, ze jesteśmy spokojne...

‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ