Forum W oczekiwaniu na testowanie WRZEŚNIOWE TEŚCIORY :)
Odpowiedz

WRZEŚNIOWE TEŚCIORY :)

Oceń ten wątek:
  • bazylkove Autorytet
    Postów: 2054 3417

    Wysłany: 28 września 2017, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, mogę trochę pojojczyć?

    Właśnie dzwonili do mnie z kliniki, że mój zabieg jest odwołany... Podobno nie mają już dofinansowania z NFZ... jestem mega zła, bo to niby nic, a dla mnie kolejne cykle w plecy :( płakać mi się chce, możesz się leczyć jak masz pieniądze, 3 tyś to od ręki zrobią, co za kraj...

    7dpt: 174 mIU/ml, 9dpt: 389 mIU/ml, 11 dpt: 755 mIU/ml, 12 dpt jest pęcherzyk 4 mm, mamy serduszko! <3
    1x HSG, 2x HSC,
    M: fragmentacja DNA 7.5%, HBA 81%, Kariotypy ok
  • Bocianiątko Autorytet
    Postów: 5401 6789

    Wysłany: 28 września 2017, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bazylkove wrote:
    Cześć dziewczyny, mogę trochę pojojczyć?

    Właśnie dzwonili do mnie z kliniki, że mój zabieg jest odwołany... Podobno nie mają już dofinansowania z NFZ... jestem mega zła, bo to niby nic, a dla mnie kolejne cykle w plecy :( płakać mi się chce, możesz się leczyć jak masz pieniądze, 3 tyś to od ręki zrobią, co za kraj...
    Tak mi przykro... masakra z ta naszą służbą zdrowia... ale w takim układzie ja bym chyba na głowie stanęła żeby zebrać te 3 tyś i zrobić zabieg w planowanym terminie... albo może poszukaj miejsca gdzie jeszcze nie mają wyczerpanego limitu i długich kolejek? ech, trzymaj się... :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września 2017, 12:43

    laUgp2.png
    2. ICSI (OviKlinika): 22.01.2021 - 13 kumulusów, 10 komórek - 10 zarodków do 3. doby... po 7 dniach jedna blastka 3BC 💕❄💕 waleczny siłacz! 💪💪💪
    CRIO 2.3.3 i M3 - 29.10.2020 :( :(
    02.2020 - diphereline 8 miesięcy (sztuczna menopauza, wyciszenie adeno)
    ET cl9.3 - 01.08.2019 :(
    1.ICSI (nOvum): lipiec 2019 - 10 kumulusów, 6 komórek, 3 zarodki słabej jakości (duża fragmentacja)
    IUI - 24.10.2018 :(
    IUI - 19.11.2018 :(
    maj 2019 - histeroskopia - stan zapalny endometrium, adenomioza
    marzec 2019 - dieta bg i bm, zmiana leków i supli - bez efektu
    maj 2018 - laparoskopia - skoagulowane drobne mięśniaki
    czerwiec 2018 - immunosupresja bez efektu
    PAI-1 4G homo, ANA 1:1280, adenomioza, hashimoto, niedoczynność tarczycy, hiperinsulinemia, hiperprolaktynemia, rozjechane cytokiny, wrogi śluz
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Trochę się na tym nie znam, ale jak to się ma do Harmony czy Nifty? Bo może lepiej tak, niż niepotrzebnie się stresować pappa...
    moja gin mowi ze nifty przy bliźniakach nie maja sensu. Bo sa dwa płody

  • bazylkove Autorytet
    Postów: 2054 3417

    Wysłany: 28 września 2017, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bocianiątko wrote:
    Tak mi przykro... masakra z ta naszą służbą zdrowia... ale w takim układzie ja bym chyba na głowie stanęła żeby zebrać te 3 tyś i zrobić zabieg w planowanym terminie... albo może poszukaj miejsca gdzie jeszcze nie mają wyczerpanego limitu i długich kolejek? ech, trzymaj się... :*

    W razie czego rejestrowałam się w innym szpitalu, tam mam dopiero za miesiąc wizytę u lekarza, a zabieg to nie wiem pewnie listopad/grudzień dopiero...

    Jedyne co dobre w tej sytuacji to, że możemy się starać z eMkiem, to się chłopak ucieszy ;)

    7dpt: 174 mIU/ml, 9dpt: 389 mIU/ml, 11 dpt: 755 mIU/ml, 12 dpt jest pęcherzyk 4 mm, mamy serduszko! <3
    1x HSG, 2x HSC,
    M: fragmentacja DNA 7.5%, HBA 81%, Kariotypy ok
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aksamitna wrote:
    U mnie na szczęście plamienie sie zmniejszyło. Toche sie boje prenatalnych, szczególnie pappa, bo biorę masę progesteronu ;/

    A jaki wpływ ma progesteron na wynik testu pappa? Po transferze to chyba norma, że go przyjmujemy, nie?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia198808 wrote:
    A jaki wpływ ma progesteron na wynik testu pappa? Po transferze to chyba norma, że go przyjmujemy, nie?
    moze wyjść podwyższone ryzyko. Tu Inna musiałaby dokładniej opisać

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aksamitna wrote:
    moze wyjść podwyższone ryzyko. Tu Inna musiałaby dokładniej opisać

    Czyli progesteron "fałszuje" tylko wynik czy rzeczywiście może mieć wpływ na maluszki?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia198808 wrote:
    Czyli progesteron "fałszuje" tylko wynik czy rzeczywiście może mieć wpływ na maluszki?
    fałszuje wyniki. Ale to duży niepotrzebny stres

    Anna Stesia, KateHawke lubią tę wiadomość

  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6594 9548

    Wysłany: 28 września 2017, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A z tym progesteronem i testem PAPPA to jest taka niewiadoma. U nas na wątku były dziewczyny, które brały luteinę i nic to u nich nie zaburzyło.
    Więc nie ma co się bać :) ewentualnie można samo USG zrobić.

    Co do stresu to fakt - samo zajście w ciążę nie powoduje, że stres znika. Najpierw się człowiek martwi, żeby młode się pojawiło i utrzymało, później, żeby prenatalne wyszły ok, później, żeby nie urodzić za szybko. A na końcu jest poród, który też do lajtowych atrakcji nie należy ;)

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie, stres będzie zawsze. Ja już przerażona, a jestem dopiero na zastrzykach do IVF :/
    Gdzie tu dalej myśleć o monitoringach, punkcji czy transferze :(
    Jestem chodzącym kłębkiem nerwów :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lucia88 wrote:
    Dobrze się już czuję.
    Monika, przy becie 249 to zdecydowanie za wcześnie, by było coś widać na usg, jeszcze sobie poczekam.

    A my naszą sunię mamy od stycznia z domu tymczasowego, w ostatniej chwili uratowalismy ją przed schroniskiem. Jest kochana, bardzo wdzięczna i oczywiście sępi przy stole.
    Ja chciałabym mieć takiego pieska jak Twój, strasznie mi przypomina moją kochaną sunięzza czasów młodości. :-( jedna pani miała takiego pieska, oddaliśmu jej kotki z początku chciała oddaćalepóźniej jej się odwidziało.

  • staraczka1111 Autorytet
    Postów: 1816 3237

    Wysłany: 28 września 2017, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia198808 wrote:
    Dokładnie, stres będzie zawsze. Ja już przerażona, a jestem dopiero na zastrzykach do IVF :/
    Gdzie tu dalej myśleć o monitoringach, punkcji czy transferze :(
    Jestem chodzącym kłębkiem nerwów :(
    Zobaczysz jak to przeleci. bierzesz już leki na przyrost Jajeczek?

    f2wl3e5e75ssm4p5.png
    bHCG 7dpt - 14.7 , 9dpt-64, 13dpt-542, 20dpt-11534 <3
    25.07.2017 - transfer dwóch ⛄ ⛄
    26.08.2019 transfer dwóch 🐣🐣 7 dpt hcg 1,9 10dpt hcg 6 11dpt hcg 9,4 12dpt 14,3 hcg 15 dpt hcg 14,5 :( *
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka1111 wrote:
    Zobaczysz jak to przeleci. bierzesz już leki na przyrost Jajeczek?


    Narazie tylko gonapepyl, zostały mi 2 "strzały"
    W poniedziałek mam wizytę i będzie to jednocześnie 1. dzień stymulacji, pierwsze badanie estradiolu i progesteronu, recepta i ruszamy z kopyta..
    Dziś miałam anestezjologa..
    Robi się poważnie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września 2017, 14:00

    staraczka1111 lubi tę wiadomość

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11897 14150

    Wysłany: 28 września 2017, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KateHawke jaka sliczna, widac ze zadowolona :)

    Karolina90 jaki sliczniusi :P

    -Monika- mowisz o kamerach w domu :D hehe kiedys myslalam nad tym :P jaka ja glupia, gdzie w bloku kamery :P

    Aksamitna to dobrze ze juz lepiej, pappa to satystyka wazne jest usg :P a na pewno wyjdzie dobrze :P

    bazylkove przykro mi ze znow pod gorke, ale moze sie uda jeszczze gdzies zalatwic wczesniej? faktycznie 3 tys to troche duzo?

    Ja myslalam by miec pieska, ja uwielbiam psy, kiedys podobaly mi sie dobermany, teraz mi sie podoba Husky i owczarek ale nas nie ma prawie calymi dniami w domu i co ta biedna psinka by robila?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września 2017, 14:16

    KateHawke lubi tę wiadomość

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9262 12301

    Wysłany: 28 września 2017, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny Kochane, jesteście w stanie tak na szybko podać mi namiary na Paśnika?? Chcę zadzwonić i się umówić tylko w internetach piszą, ze jest jakiś Paśnik pediatra. To o niego chodzi? Macie może numer telefonu pod ręką???

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 września 2017, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia198808 wrote:
    Narazie tylko gonapepyl, zostały mi 2 "strzały"
    W poniedziałek mam wizytę i będzie to jednocześnie 1. dzień stymulacji, pierwsze badanie estradiolu i progesteronu, recepta i ruszamy z kopyta..
    Dziś miałam anestezjologa..
    Robi się poważnie :)

    Sylwia jesteśmy w podobnym momencie, tyle że ja gonapeptyl zaczęłam wczoraj- jak go znosisz?
    Też boję się stymulacji bo jestem drobna bardzo a czytałam, że to sprzyja hieperce.
    :)

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11897 14150

    Wysłany: 28 września 2017, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    Dziewczyny Kochane, jesteście w stanie tak na szybko podać mi namiary na Paśnika?? Chcę zadzwonić i się umówić tylko w internetach piszą, ze jest jakiś Paśnik pediatra. To o niego chodzi? Macie może numer telefonu pod ręką???

    APC LODZ
    tel. (42) 640 95 52

    Tak on tez jest immunologiem dzieciecym

    Rucola lubi tę wiadomość

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Rucola Autorytet
    Postów: 9262 12301

    Wysłany: 28 września 2017, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    APC LODZ
    tel. (42) 640 95 52

    Tak on tez jest immunologiem dzieciecym
    Dziękuję Ci bardzo :* Już dzwonię

    Bocianiątko lubi tę wiadomość

    #wegemama#wegerodzinawkomplecie
    Synek 💚 31.08.2018r.
    Córeczka i Synek 💜💙 7.01.2021
  • KateKum Autorytet
    Postów: 1451 1706

    Wysłany: 28 września 2017, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    A ja szukam jakiegoś fajnego pieska. Nawet kundelka, niestety dwa nam zdechły ze starości.

    I jakoś nie potrafię się zdecydować :-(

    Oglądałam spanielki, ale kurcze nie wiem. Może wy coś doradzicie?

    Ja mam posokowca bawarskiego. Jest cudowny. Teraz cały dzień leży ze mną i się tuli. Kochana mordka

    KateHawke lubi tę wiadomość

    xnw4lbete8c7uekt.png

    10.2017 [*] 8tc
  • bazylkove Autorytet
    Postów: 2054 3417

    Wysłany: 28 września 2017, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:

    bazylkove przykro mi ze znow pod gorke, ale moze sie uda jeszczze gdzies zalatwic wczesniej? faktycznie 3 tys to troche duzo?

    Ja myslalam by miec pieska, ja uwielbiam psy, kiedys podobaly mi sie dobermany, teraz mi sie podoba Husky i owczarek ale nas nie ma prawie calymi dniami w domu i co ta biedna psinka by robila?


    Mam termin w innym szpitalu, ale dopiero pod koniec roku... A już tak się cieszyłam że pozbęde się tego dziadostwa a tu ni chu chu...

    Powiem wam że psinka u nas dużo zmieniła. Fakt że też pracujemy i te 9-10 godz nie ma nas w domu. Na szczęście mieszkamy z teściami więc pieseł może latać sobie po podwórku jak nas nie ma. Ale jak wracamy to jest taka radość, jakby nas wieki nie widział :D

    Kurcze chyba się dziś napije, co tam że leki, że metformax pff... ;) ktoś dołączy może? :)

    Izape_91 lubi tę wiadomość

    7dpt: 174 mIU/ml, 9dpt: 389 mIU/ml, 11 dpt: 755 mIU/ml, 12 dpt jest pęcherzyk 4 mm, mamy serduszko! <3
    1x HSG, 2x HSC,
    M: fragmentacja DNA 7.5%, HBA 81%, Kariotypy ok
‹‹ 212 213 214 215 216 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego