Forum W oczekiwaniu na testowanie Wrześniówki :)
Odpowiedz

Wrześniówki :)

Oceń ten wątek:
  • toto Ekspertka
    Postów: 208 63

    Wysłany: 9 września 2016, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    Ja czekałam na taką inicjatywę. Myślisz, że się doczekałam? :D Hehehe wiesz jak jest :D
    No ja już się poświęcę i tam wejdę ;) mam nadzieję, że recepcjonistki się na mnie dziwnie patrzeć nie będą :D Z drugiej strony biorę to za komplement - woli mnie od pornosa :D :D :D tylko ta jego gra na zwłokę mnie wpiernicza

    Okeeeeej, to może poczekam Z TYDZIEŃ a jak nie, to zacznę stosować inne metody :D
    E tam, myślę, że dla pracowników kliniki to norma, że mężczyźni przychodzą z "eskortą" - jak sprawdzałam strony klinik to było zawsze napisane, że można przyjść z partnerką. Już chyba lepiej tak, niż np przywiozłabyś pojemniczek z zawartością z domu i wyłożyła go na ladę :D (a i takie pomysły miałam, że tak zrobię, ja jakoś się nie krępuję chyba ani nie wstydzę, ale nie wiem czy AZ TAK można faceta wyręczać! :P )

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    Starania od 2016, niska rezerwa jajnikowa, kiepska morfologia, 2x CB, 3x IUI...
    07/2018 ICSI + transfer, 2 mroziaki
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 9 września 2016, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    toto wrote:
    Okeeeeej, to może poczekam Z TYDZIEŃ a jak nie, to zacznę stosować inne metody :D
    E tam, myślę, że dla pracowników kliniki to norma, że mężczyźni przychodzą z "eskortą" - jak sprawdzałam strony klinik to było zawsze napisane, że można przyjść z partnerką. Już chyba lepiej tak, niż np przywiozłabyś pojemniczek z zawartością z domu i wyłożyła go na ladę :D (a i takie pomysły miałam, że tak zrobię, ja jakoś się nie krępuję chyba ani nie wstydzę, ale nie wiem czy AZ TAK można faceta wyręczać! :P )
    Nie no opcja na wynos u nas nie wchodzi w grę, kazałam mojemu ,,zawinąć jaja" do pokoju zwierzeń :D skończyły się czasy, gdzie tylko ja latam po lekarzach. :P

    misiaq lubi tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Lili85 Nowa
    Postów: 5 5

    Wysłany: 9 września 2016, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dziś u gina, zaczełam lekko krwawić i się wystraszyłam. Macica powiększona, śluzówka zgrubiała, więcej nic nie widać...:(( Dostałam luteine dopochwowo i mam przyść w sobote jak się okres nie pojawi. Boję się, że nic tam faktycznie nie mma

  • tamaguczi Nowa
    Postów: 2 2

    Wysłany: 9 września 2016, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to mozna wchodzic z partnerem do pokoju???Ja bylam ale nie moglam wejsc wiec siedzialam w poczekalni z biedakami ktorzy czekali hehe

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • tamaguczi Nowa
    Postów: 2 2

    Wysłany: 9 września 2016, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wypadaloby tez napisac cos o sobie wiec... czytam forum juz jakis czas ale nigdy nie uczestniczylam w rozmowach ;) mam 32 lata a od ponad 4 staramy sie o bejbika (ponad 2 lata w klinice) wyniki w miare dobre lewy jajnik niedrozny nasienie w dolnej granicy ale ok a bąbelka jak nie bylo tak nie ma.... w tym momencie zobaczenie dla mnie 2 kresek na tescie to abstrakcja... nie swiruje raczej juz obojetnieje i passuje na 2-3 miesiace co wszystko wydluza Na chwile obecna bedziemy podchodzic do drugiego ivf pierwszego nie dokonczylismy za malo pecherzykow mialam ( przy kilku iui bylo ich za duzo ehh)

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 9 września 2016, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć tamaguczi! To szczęśliwe forum nie takie tu zachodziły w ciążę, więc na pewno się uda :)

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 9 września 2016, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak czytam o Waszych problemach z zaciągnięciem partnera na badanie to cieżko mi sie wczuć w waszą sytacje :O mój mąż mówi o mnie "pieszczotliwie" terrorystka... Moze cos w tym jest. Jak powiedziałam swojemu ze ma zrobic badania to nie przejmowałam sie tym czy bedzie chciał czy nie. Ma zrobic i koniec kropka. Tak jak ja badam hormony, chodzę po lekarzach itd tak on po 9cs musiał sie spuścić do kubka. SORY life is brutal ... :) eh nie wiem co Wam powiedzieć. Dla mnie starch facetów przed badaniem nasienia jest absurdalny i tyle.

    Inna zgadzamy ie z Tobą - prośba partnera o wejście z Tobą do gabinetu to jest komplement :)

    Tak czy owak jedyne co Wam moge poradzić to stanowczość.
    Ostatnio bratowa opowiadała mi o parze swoich znajomych, którzy starają sie o dziecko od ponad roku. On juz dawno się przebadał, ale ONA nie chce. Mówi ze boi sie ze cos bedzie nie tak... :O Szczęka mi opadła. Brzmi podobnie?
    identyczna historia tylko z odwróconymi rolami.

    Podsumowując - chemy mieć dzieci? Badamy sie na starcie... Profilaktycznie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 września 2016, 23:49

    innamorata88 lubi tę wiadomość

  • nitta32 Ekspertka
    Postów: 268 67

    Wysłany: 10 września 2016, 07:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tamaguczi wrote:
    Wypadaloby tez napisac cos o sobie wiec... czytam forum juz jakis czas ale nigdy nie uczestniczylam w rozmowach ;) mam 32 lata a od ponad 4 staramy sie o bejbika (ponad 2 lata w klinice) wyniki w miare dobre lewy jajnik niedrozny nasienie w dolnej granicy ale ok a bąbelka jak nie bylo tak nie ma.... w tym momencie zobaczenie dla mnie 2 kresek na tescie to abstrakcja... nie swiruje raczej juz obojetnieje i passuje na 2-3 miesiace co wszystko wydluza Na chwile obecna bedziemy podchodzic do drugiego ivf pierwszego nie dokonczylismy za malo pecherzykow mialam ( przy kilku iui bylo ich za duzo ehh)

    Mam nadzieje ze jestescie na mecie staran i teraz sie Wam uda!! Zycze tego!

    zem3x1hpkw9psn8g.png
    18cs
    r904m5w.png
  • czekającanacud Autorytet
    Postów: 356 106

    Wysłany: 10 września 2016, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mój Mąż miał badania 3 lata temu i który wynik, że tak powiem jest najistotnieszy? morfologia nasienia? bo on miał plemników o prawidłowej budowie 6%.... i lekarz nic mu nie przepisał pow że dobry wynik...

    2nn343r8oxp9y3dz.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 10 września 2016, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czekającanacud wrote:
    Dziewczyny mój Mąż miał badania 3 lata temu i który wynik, że tak powiem jest najistotnieszy? morfologia nasienia? bo on miał plemników o prawidłowej budowie 6%.... i lekarz nic mu nie przepisał pow że dobry wynik...
    Wynik jak najbardziej ok :) dolna granica normy to 4% :)

    U mnie nadal bez @

    Kuchcinka lubi tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 10 września 2016, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/150ac2057a95.jpg

    Dziewczyny widać coś? Dwa dni temu Facelle pokazał biel Vizira. Tutaj na Nordteście 25 - nie z porannego moczy widzę chyba cień cienia. 15dpo - 5 od odstawienia Duphastonu.

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5643

    Wysłany: 10 września 2016, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/150ac2057a95.jpg

    Dziewczyny widać coś? Dwa dni temu Facelle pokazał biel Vizira. Tutaj na Nordteście 25 - nie z porannego moczy widzę chyba cień cienia. 15dpo - 5 od odstawienia Duphastonu.

    Kochana ja niestety nic nie widze :( idź w pon na betę nie bedzie żadnych watpliwości :)

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8505 7898

    Wysłany: 10 września 2016, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/150ac2057a95.jpg

    Dziewczyny widać coś? Dwa dni temu Facelle pokazał biel Vizira. Tutaj na Nordteście 25 - nie z porannego moczy widzę chyba cień cienia. 15dpo - 5 od odstawienia Duphastonu.

    Inna ciężko powiedzieć po zdjęciu, jeśli @ nie przyjdzie idź na betę i będziesz miała jasną sytuację. Wiem, ze taka niepewność jest męcząca, ale mam nadzieje, że dajesz radę.

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2016, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też nic nie widzę ale wiem ze takim cieniom ciężko zrobić zdjęcie ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2016, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zieziulka chyba jakiś książę Cię pocałował ;)

    summer86 lubi tę wiadomość

  • zubii Autorytet
    Postów: 1736 1645

    Wysłany: 10 września 2016, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/150ac2057a95.jpg

    Dziewczyny widać coś? Dwa dni temu Facelle pokazał biel Vizira. Tutaj na Nordteście 25 - nie z porannego moczy widzę chyba cień cienia. 15dpo - 5 od odstawienia Duphastonu.

    Coś tam jest jak przybliżamy to nic nie widzę a na pierwszy rzut oka jakby cień idź w pon na bete ! Widziałam, że tempka ci podskoczyła.

    Chciałam was zaprosić na moja stronkę szyję kocyki, poduszki,maskotki itd. Często ludzie szukają prezentów dla maluszków albo tez i dla swoich pociech których się spodziewają. https://m.facebook.com/poduszkimotylkiminky

    wniddf9hp6rxkcqu.png
    n59yi09ken86ewr0.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4634

    Wysłany: 10 września 2016, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zubii wrote:
    Coś tam jest jak przybliżamy to nic nie widzę a na pierwszy rzut oka jakby cień idź w pon na bete ! Widziałam, że tempka ci podskoczyła.

    Chciałam was zaprosić na moja stronkę szyję kocyki, poduszki,maskotki itd. Często ludzie szukają prezentów dla maluszków albo tez i dla swoich pociech których się spodziewają. https://m.facebook.com/poduszkimotylkiminky

    No właśnie coś tam widać, licho bo licho i na 2 w sumie babka wróżyła :P

    Z chęcią skorzystam jak kiedyś w końcu uda nam się zapylić ;)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • toto Ekspertka
    Postów: 208 63

    Wysłany: 10 września 2016, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wciaz czekam... Temperatury wyglądają ładnie, wiem, ale 2 miesiące temu tez do 14dpo trzymało sie wysoko a 15

    Starania od 2016, niska rezerwa jajnikowa, kiepska morfologia, 2x CB, 3x IUI...
    07/2018 ICSI + transfer, 2 mroziaki
  • Forbidden Autorytet
    Postów: 358 904

    Wysłany: 10 września 2016, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) dzisiaj zrobiłam test i wyszło takie coś:

    http://oi65.tinypic.com/dlgtad.jpg

    Cykle mam między 28-31 dni, dzisiaj 30dc i strasznie się boję, że jednak @ zawita :( tyle czytam o ciąży biochemicznej, że głowa mała... W poniedziałek idę na betę, nie chcę się przedwcześnie cieszyć. Co sądzicie?

    28.12 - 289g
    06.03 - 1498g
    ckaiyx8dib4qanun.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 września 2016, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Forbidden wrote:
    Cześć dziewczyny :) dzisiaj zrobiłam test i wyszło takie coś:

    http://oi65.tinypic.com/dlgtad.jpg

    Cykle mam między 28-31 dni, dzisiaj 30dc i strasznie się boję, że jednak @ zawita :( tyle czytam o ciąży biochemicznej, że głowa mała... W poniedziałek idę na betę, nie chcę się przedwcześnie cieszyć. Co sądzicie?
    Jesteś w ciąży :)

‹‹ 60 61 62 63 64 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego