X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Zabija mnie ciekawość
Odpowiedz

Zabija mnie ciekawość

Oceń ten wątek:
  • werka93 Autorytet
    Postów: 831 243

    Wysłany: 7 września 2018, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agus kochana 7 kilo to chyba nie jest aż tak zle, chociaż faktycznie podobno najwięcej przybiera się w ostatnim trymestrze :*
    Ale tak to już jest, ważne żeby później waga spadła równie szybko :*
    W poniedziałek mam kolejną wizytę u gina, więc zobaczymy czy coś przybrałam :)
    Zdjęcie mam ale tylko buźki :)
    https://zapodaj.net/3f52f0aa52c3b.jpg.html
    Ale moja mama zdążyła już stwierdzić że nosek będzie miało po mężu :D
    NT wyszła nam 2,08 mm, więc chyba prawidłowa? Nie znam się na tym szczerze mówiąc :D
    A z tymi paluszkami może to i lepiej że patrzą na to bardziej przy drugim badaniu, bo po co mamę denerwować, nie zawsze na tym pierwszym USG wszystko super widać :)

    agniecha2101 lubi tę wiadomość

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1610 2151

    Wysłany: 7 września 2018, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werka93 wrote:
    Kochane, wczoraj byliśmy z mężem na pierwszych badaniach prenatalnych :)
    Na szczęście zmieściliśmy się w przedziale, bo nasz maluszek ma 80mm :)
    Mąż zachwycony, chyba nie zdawał sobie sprawy z tego, że to jest takie przeżycie :)
    Generalnie wszystko ok, wyniki z krwi za dwa tygodnie :)
    Wcześniej znajomi którzy mają już dziecko wspominali nam, że na prenatalnych lekarz liczy paluszki u dłoni i stop, jednak tu Pani nie liczyła, jak było u Was? A może liczy się te paluszki dopiero w badaniu połówkowym? :)

    Ja Ci kochana nie powiem bo nie mam pojęcia;)
    Ale super ze wszystko dobrze, wyniki na pewno też będą Ok:)

    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II