Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ten wątek tak powinien sie nazywac :) . ja tak srednio trzy cztery razy dziennie muszę się trafić i przywrócić do porządku bo inaczej to cos nie teges :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amielia 42rzeznia.gif

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolcia siema :-) ja nie jestem taka zla jak o mnie mowia tu co niektore ;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 sierpnia 2014, 19:34

    amelia04072006 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Amielia 42rzeznia.gif
    ło, za co :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Karolcia siema :-) ja nie jestem taka zla jak o mnie mowia tu co niektore ;-)
    a juz wiem :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    ło, za co :)


    Ty juz wiesz za co ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ide po piwko ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika gdzies polazla?

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Ide po piwko ;-)
    pij bo jak zaciazysz to nie bedziesz mogła :)

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4848

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Karolcia siema :-) ja nie jestem taka zla jak o mnie mowia tu co niektore ;-)
    Tylko co niektóre;-)

    Asha lubi tę wiadomość

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Mika gdzies polazla?
    wystraszylas dziewczyny

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    Tylko co niektóre;-)
    ze, ja ?

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    pij bo jak zaciazysz to nie bedziesz mogła :)
    No wlasnie tez z takiego zalozenia wychodze ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4848

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Mika gdzies polazla?
    Jestem...Piwo otwierałam...weekendzik mamy nie?

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    wystraszylas dziewczyny


    To moze ja sie nie bede odzywac juz :-( ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4848

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    wystraszylas dziewczyny
    Że mnie?...zartujesz?

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    Jestem...Piwo otwierałam...weekendzik mamy nie?

    No jak nie jak tak...dobre piwo nie jest zle ;-) Lecha mam ;-)

    amelia04072006 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • amelia04072006 Autorytet
    Postów: 13507 8224

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na wejsciu juz mnie pobiłaś :) kazdy by sie wystraszyl

    zus1znh.png

    iv09krhm2hgmouw3.png

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    amelia04072006 wrote:
    na wejsciu juz mnie pobiłaś :) kazdy by sie wystraszyl


    A mowia ze mnie czytaja od poczatku ;-)

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4848

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    No jak nie jak tak...dobre piwo nie jest zle ;-) Lecha mam ;-)
    Ja Okocim...skąd Ty masz Lecha w Anglii

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
‹‹ 116 117 118 119 120 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Badania i rozwój

W OvuFriend mocno wierzymy, że moc danych może zrewolucjonizować kwestie związane z płodnością i wesprzeć wiele kobiet w poznaniu swojej płodności, szybszym zajściu w ciążę lub wykryciu na wczesnym etapie potencjalnych problemów ze zdrowiem hormonalnym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego