Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    az tyle to nie klniesz kochana wiec tez wrzuc na luz :)

    ile razy piszesz kolo siebei 5 przeklenstw.. ?? zreszta czy to by była red czy ktos inny to i tak by to robil.. a dwa red tez nie musiala nam o tym mowic.. i nawet bysmy nie wiedzialy kto gwiazdkuje..wiec dajcie na luz serio.. na naszym bicku dziewczyny to obchodz ai jakos kazda wie o co chodzi .. wstawiaja miedzy kropke ;) itp itd ;) a nawet jak cos napiszesz to powptu to wywalaja.. wiec wogole nie ma..
    wulgaryzmy sie nie raz pojawiaja.. i coz beda sie pojawiac.. kiedys reagowali jak pisalo sie dupa :P pamietacie ;P i co cos nam sie stalo.. ?? :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobra kochane pojawie sie pozniej bo czasu brak a dyskusja tu tra cala geba :-\ wiedzialam kiedy wejsc no :-\ caluje was wszystkie i wpadne miedzy jedna czynnoscia a druga :-D pamietam o was bezustannie :-) <3 <3 <3 bede pozniej :-* blagam nie kloccie sie :-)

    Ania_84, Cwalinka, mik82, Iza75 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Red a jak sie nazywa ten kalkulator
    Wizyte u endo nam 12 czerwca,ciekawe co powie na te wyniki

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka amasz tez zbadany poziom FT3 i FT4 ??

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Red...to twoja decyzja wiec rob jak uwazasz...przepraszam ze naskoczylam na ciebie...ale mysmy walczyly o ten watek od poczatku, zeby byl taki jak teraz...i taki jak teraz dziala...dlatego mnie wkurwia jak ktos chce go zmieniac...bo to moje dziecko w pewnym sensie i staram sie troszczyc. O wszystkich tutaj zeby sie czuli bezpiecznie...nie wiem czy wiesz o co mi chodzi, ale mniejsza z tym

    W kazdym razie, nie rezygnuj jezeli czujesz ze to dla ciebie i mozesz zrobic cos dobrego <3

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i jakie sa ?? bo tez jest zaleznosc miedzy TSH a ft3 i FT4

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka wrote:
    Red a jak sie nazywa ten kalkulator
    Wizyte u endo nam 12 czerwca,ciekawe co powie na te wyniki


    To widzisz jednak myslals ze wszystkie wyniki masz cacy a tu sie okazalo ze jednak cos nanic :-/

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    i jakie sa ?? bo tez jest zaleznosc miedzy TSH a ft3 i FT4
    Ft3 3,52
    Ft4 1,41

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    To widzisz jednak myslals ze wszystkie wyniki masz cacy a tu sie okazalo ze jednak cos nanic :-/
    Znaczy wiesz ja się lecze sprawdzam co jakis czas wyniki

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka wrote:
    Ft3 3,52
    Ft4 1,41
    heheh a masz normy :)

    ale poczytaj

    http://www.endokrynologia.net/tarczyca/hormony-tarczycy-tsh-ft4-ft3

    http://www.endokrynologia.net/tarczyca/zale%C5%BCno%C5%9Bci-pomi%C4%99dzy-tsh-ft4-ft3#Zaleznosci_TSH_-_T3T4

    a Ty nie masz niedoboru joodu ??

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 maja 2015, 09:23

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka wrote:
    Znaczy wiesz ja się lecze sprawdzam co jakis czas wyniki


    No ja wiem

    Cwalinka lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    heheh a masz normy :)

    ale poczytaj

    http://www.endokrynologia.net/tarczyca/hormony-tarczycy-tsh-ft4-ft3

    http://www.endokrynologia.net/tarczyca/zale%C5%BCno%C5%9Bci-pomi%C4%99dzy-tsh-ft4-ft3#Zaleznosci_TSH_-_T3T4

    a Ty nie masz niedoboru joodu ??
    Nie wiem mam hadhimoto, zobaczymy co mi endo powie

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    noo jeszcze tylko 2 tyg i bedzie wsio wiadomo :)

    Cwalinka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka wrote:
    Nie wiem mam hadhimoto, zobaczymy co mi endo powie

    Wy wszystkie macie hashimoto :O

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnir maz do mnie zadzwonil ze zona kuzyna urodzila w domu, nie zdazyli do szpitala, ale na cale szczescie wszystko ok

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka wrote:
    Wlasnir maz do mnie zadzwonil ze zona kuzyna urodzila w domu, nie zdazyli do szpitala, ale na cale szczescie wszystko ok

    Omg :O

    mik82 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Wy wszystkie macie hashimoto :O
    No niestety coraz wiecej osob ma

  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21725

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cwalinka wrote:
    No niestety coraz wiecej osob ma

    :-/ straszne :-/

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 maja 2015, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha wrote:
    Omg :O
    No jak maz mi to powiedzial tto sie niezle zdenerwowalam

‹‹ 3835 3836 3837 3838 3839 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego