Forum W oczekiwaniu na testowanie ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19
Odpowiedz

ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19

Oceń ten wątek:
  • moni05 Autorytet
    Postów: 4037 6184

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Zuzia, dziękuje 😘 o ile dostarczam należyte porcje mięsa i ostrych papryczek to czuje się znakomicie 😋 chociaż nic jeszcze nie przytyłam, co mnie martwi. Jeszcze 2kg mi brakuja do wagi sprzed ciąży... 🤷🏻‍♀️ Tez napadlam dzisiaj na biedronkę, kupiłam dwa śliczne rożki i pieluchy - flanelowe i tetrowe 😊 wytrwałości na studiach ❤️ W Krakowie wizytuje teraz moja siostra ;)

    Malgonia, najważniejsze, ze Ty jesteś przed boćkami 😊 o terminie Twojej wizyty pamietam bo jest prawie w moje urodziny i czekam na nią jak na swoją ✊🏻 Serio.

    Kingulla, 9 dzień to faktycznie może za wcześnie na test... oby! Trzymam kciuki i tak, do końca ✊🏻❤️
    EDIT: przykro mi 😞😞😞 następnym razem musi się udać!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2019, 11:08

    cFq0p1.png
    0umop1.png

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    ❌Insulinooporność, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna.
    Avamina SR 2x500mg
  • Karolina Ekspertka
    Postów: 183 698

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla wrote:
    U mnie niestety się nie udało 😔 pani, która była ze mną też chyba nie, chociaż jeszcze za dwa dni będzie powtarzać betę. Problem embriologiczny u nas. Zaczynamy długi protokół.
    Bardzo mi przykro 😞

    Cecylia lubi tę wiadomość

    ijnZp2.png

    08.2012 córcia ❤️
    06.2014 synek ❤️

    Czekamy na trzecie maleństwo TP 18.04.2020 ❤️
  • Salome Autorytet
    Postów: 2659 3940

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojej, Kingulla... bardzo mi przykro 😢😢😢

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • Mama_Zuzia Autorytet
    Postów: 2536 3957

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla wrote:
    U mnie niestety się nie udało 😔 pani, która była ze mną też chyba nie, chociaż jeszcze za dwa dni będzie powtarzać betę. Problem embriologiczny u nas. Zaczynamy długi protokół.

    Przykro mi bardzo Kingulla :( kiedy zaczynacie dokładnie ten protokół? Wiadomo jaki to dokładnie problem embriologiczny?
    Tule mocno, ale dobrze ze jest plan i jestem pewna ze da on Wam szczęście w postaci maluszka 😘

    ojxeroeqgm6z29wi.png
    Rok starań i..świąteczny cud!
    Syn - 2013 ❤️ Pierwsza miłość
    ————————
  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla ✊✊✊
    EDIT: Tak bardzo mi przykro 😪😢😢

    Agge , szczęśliwa mamusia za was oczywiście też mocne ✊✊

    Monika i za Ciebie też rzecz jasna ! ✊✊✊

    Sasanko tak bardzo bym chciała aby się to już skończyło.. nawet nie wiesz ile bym dała żeby móc coś zrobić ☹ ehh była zaczarowana beta to może ja teraz i ją i @ odczaruje !!rzucam straszaki ! 👹👽☠💩💀👿🧟‍♂️🧚‍♀️🐖🐄🦍🦇🐉🐛🦀🦂🦗🕷🐞
    Niech się w końcu to skończy i zacznie nowy cykl !! :*



    U mnie 5dpo . Od 3 dni co jakiś czas ciągnie i pulsuje jajnik z którego była owu .. dziś też pobolewa podbrzusze i obudziły mnie piekące sutki .. ehh ja już czuję że się nie udało. Jeszcze 2 msc i moje urodzinki kto wie może właśnie wtedy się uda . Życzę wam miłego dnia , u mnie dziś pogoda fatalna mam nadzieję że chociaż u was fajnie :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2019, 11:16

    Sasanka55, Szczesliwa_mamusia, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla, przykro mi :(

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 22:20

  • aeiouy Autorytet
    Postów: 809 1729

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DzulkaJ wrote:
    No właśnie też myślałam o salve na szparagowej, a jak nie tam to gameta koło rzgowa ☺️ a powiedz mi na szparagowej można też po południu czy tylko od rana?

    Mozna i popoludniu. Moj M mial rozne godz. I 14 i 11... szukacie poprostu odpowiedniej godziny;)
    Trzymam kciuki! Ja tez zastanawialam sie nad Gameta... ale wybralam salve bo tam mamy blizej niz do Rzgowa. Jak na ta chwile, nie jestem do konca zadowolona. Ale to tylko badania nasienia. Wybierzcie sami:)

    DzulkaJ lubi tę wiadomość

    Starania o pierwsze dziecię od 12.2017
    5 poronien: 03.2018 & 12.2018 & 06.2019 & 03.2020 & 08.2020
    12.2018 - pierwsza wizyta w klinice
    04.2019 - HSG: prawy jajowód niedrożny
    Od 08.2019 - Pacjentka Prof. M.
    10-11.2019 szczepienia limfocytami męża ->allo mlr 23.3%
    01.2020 - 06.2020 - szczepienia pullowane -> allo mlr 22%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla przykro mi. Może jest jeszcze szansa że za szybko to beta....

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla tule mocno tak mi przykro... :(

  • aeiouy Autorytet
    Postów: 809 1729

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest i po weekendowy elaborat:

    Sasanko - caly ten Wasz plan na wakacje, na przerwe jest w punkt! Odbijecie sobie wszystko! Myslcie o odpoczynku i relaxie. Uszka do gory :*

    Tele, Mgdullina - intensywnosc ❤❤❤ godna pozazdroszczenia!

    Okularnica, wiesz ze jestes mega dzielna??!!! :*

    Martek - gratulacje :*

    Szona - buuu, glupia @ :( trzymaj sie dzielnie! 7 to magiczna cyfra! :*

    Sylwiia - tez strasznie nie lubie Twojej @ :( jak po komuni? Jak w nowej roli?

    Dzulka- no jak to? Tak liczylam na Twoje 2 kreski...

    Kasiasiasia tez glupia ta malpa....

    Iwona bardzo mocno Ci kibicuje :* ja tez jestem po hsg i tak licze na ten cykl....

    Izape ja tez mam takie pokrzywy majowe od mamy!

    Emma co tam u Ciebie?

    Malgonia - gamonie a nie pracownicy! Czy dogladajac ich codziennie mozna ten remont jakos przyspieszyc?

    Mildred ja mam w lwej piersi male torbiele. Sama sie nie macam, ale chodze do gina i mowie: prosze mi zbadac piersi. Dodatkowo musze sie na usg kontrolne zapisac. Bo z rok tenu mialam ostatnio. Takze popros o usg jak bedzissz u gina. Koniecznie!

    XKalax- przykro mi :( jestes mega dzielna :* mi lekarze moili tak samo, jeden 6, drugi 3 a trzeci 1 miesiac kazal nam czekac. @ dostalam jakos po 7tyg...ale i tak zrobilismy 5 miesiaczna przerwe... zaluje teraz ze tak dlugo czekalismy. Jak wszystko w srodku sie zagoi i poczujecie sie na silach mentalnie - to dzialajcie :*

    Agee, szczesliwa mamusia kciuki za wizyty!✊✊✊✊

    Misiaaa - przeszlas bardzo duzo! Nawet nie wiem co napisac... Zycze duzo sily i na pewno bedziesz mama! :*

    Kingulla - bardzo mi przykro :( wlasnie, napisz cos o tym protokole. Sa jakies inne mozliwosci? Tule mocno ;*

    Ochmanko- mysle, ze dobrze byloby ustalic cos z ginem. Pomysl nad ta wizyta! I wspolczuje nowego miejsca pracy, skoro jest takie wymagajace. Ale z drugiej str szef moze widzi, ze dajesz rade? ;)

    Magduullina, okularnica91, Sasanka55, szona, Tele...79, Ochmanka, Iwona28, Szczesliwa_mamusia, syllwia91 lubią tę wiadomość

    Starania o pierwsze dziecię od 12.2017
    5 poronien: 03.2018 & 12.2018 & 06.2019 & 03.2020 & 08.2020
    12.2018 - pierwsza wizyta w klinice
    04.2019 - HSG: prawy jajowód niedrożny
    Od 08.2019 - Pacjentka Prof. M.
    10-11.2019 szczepienia limfocytami męża ->allo mlr 23.3%
    01.2020 - 06.2020 - szczepienia pullowane -> allo mlr 22%
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla przykro mi :( Miałam nadzieję, ze ten kropuś został po to by Was uszczęśliwić.
    Dobrze, ze lekarze mają jakiś pomysł na Was. nie znam się za bardzo na stymulacjach protokołach itd ale mam nadzieję, ze następnym razem będziecie mieć więcej szczęścia. Czasem niestety tak jest, że ta pierwsza procedura to idzie trochę na sprawdzenie co i jak.


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od miesiączki zaczynam brać antykoncepcje i w czerwcu ma przyjechać po leki. Gdzieś w lipcu będzie punkcja a transfer możliwe że w sierpniu bo pani doktpor chce mnie potraktować agresywnie żeby było dużo więc mogę spodziewać się hiperstymulacji.

    W piątek miałam betę 2.6 a dziś 1.06 więc szans nie ma. Mam sprawdzone że to ovitrelle tak długo się ytrzuje ale nie uczę się na błędach i oczywiście znów swirowalam z testami.

    Muszę trochę ochlonac więc zajrzę do Was niebawem. 😘 Dziękuję za całe wsparcie 😘

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • Pati96 Autorytet
    Postów: 2216 3227

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla, tak mi przykro.. tule mocno.

    mhsv2n0a4bxtclwx.png
    23.04.2019 - poronienie zatrzymane 8 tc [*]
    Niedoczynność tarczycy, insulinooporność,PCOS,MTHFR 1298A-C homo,PAI-1 4G

    Euthyrox 50, Glucophage xr 2000
  • szona Autorytet
    Postów: 7234 16297

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla, bardzo mi przykro :( ale mam nadzieję, że w lipcu się uda ✊

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nowa na dzielni, dzieki jeszcze raz :) Cos chyba bedzie trzeba zrobic, choc mimo krwawien, nigdy nie mialam tak idealnej morfologii :)

    Agge, kciuki za Twoja wizyte :*

    SzczesliwaMamusia, dzisiaj Dzidzia na pewno pieknie sie ulozy i pokaze wszystko, co ma- idealne i zdrowe :*

    Kingulla, tak strasznie mi przykro :( Wierzylam do samego konca, mocno Ci kibicujac. Trzymaj sie cieplutko :* Nastepna proba na pewno bedzie udana!

    MonikA, Twoja jutrzejsza beta bedzie pieknie podwojna :) :*

    MamaZuzia <3 dziekuje, uspokoil mnie Twoj post :) :* Mysle, ze nawet jak beta troche wzrosnie, to juz i tak tyle czekalam, zwlekalam i nie robilam nic, ze w najgorszym wypadku moge zaczac leczenie po wyjezdzie. Jezu, nigdy az tak nie cieszylam sie z wakacji :) Trzymaj sie, Bejbe i nie ucz za duzo :* Zdasz na pewno na samych 5 :)

    Malgoniu, zeby oslodzic Ci troche czekanie na Twoje malutkie bocki, wstawiam zdjecie mojego gangu z Przygodzic :)
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/3337f40cf974.jpg
    Nawet do tylka jej jeden wszedl :) Kciuki za wyminiecie sie z przelozona :*

    Karolina, dziekuje <3 nastroj ogolnie jest dobry, bo 1 polowa mojego mozgu mysli o urlopie, druga o pracy i chorobach, wiec wychodzi bilans zerowy :) Po pracy zrobie sobie pysznego drina, z tona owocow dla smaku i ozdoby, wsiade z nim na moj rowerek stacjonarny i zmartwienia uciekna :) Przykro mi z powodu bieli, ale jeszcze nie wszystko stracone, sama bylam tego najlepszym przykladem, a PMS mialam taki, ze doprowadzilam do placzu kolezanke w pracy.

    Moni, 20 tydzien <3 Jak chcesz, moge oddac Ci troche swojej wagi, bo brzuszek mam zaokraglony jak w ciazy :)

    Angelika <3 Dziekuje :* Ze straszakami musi sie udac :) :* Jak to czujesz, ze sie nie udalo? Ej, lala! :* Wierze! Piekace sutki brzmia obiecujaco :)

    Aeiouy, dziekuje, Krolewno :* <3 Wiele znacza dla mnie takie slowa :*

    Szoneczko, piekne masz tam widoki :* Udango urlopu :* Wciaz jestem wsciekla na Twoja @, ale w tym cyklu jej do Ciebie nie dopuszcze

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2019, 11:41

    Magduullina, agge, Angelika1313, Szczesliwa_mamusia, aeiouy, MonikA_89! lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aeiouy mam nadzieje ze cos z tego bedzie... Bo jak tym razem sie nie uda to nie wiem czy bede dalej sie staarac a z racji tego iz wiatr mnie nie zaplodni odloze starania o ile nie zaprzestaniemy , najmniej pol roku bedzie dupa a nie... :( a ten strach przed komplikacjami jak mialam z chlopcami na poczatku mnie tez dobija jak dam sobie ewentualnie rade tutaj sama z dwojka dzieci i ewentualna ciaza... wizyty itd co i jak wogole normalnie musze sie jakos zresetowac bo oszaleje... :(

    aeiouy lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Nowa na dzielni, dzieki jeszcze raz :) Cos chyba bedzie trzeba zrobic, choc mimo krwawien, nigdy nie mialam tak idealnej morfologii :)

    Agge, kciuki za Twoja wizyte :*

    SzczesliwaMamusia, dzisiaj Dzidzia na pewno pieknie sie ulozy i pokaze wszystko, co ma- idealne i zdrowe :*

    Kingulla, tak strasznie mi przykro :( Wierzylam do samego konca, mocno Ci kibicujac. Trzymaj sie cieplutko :* Nastepna proba na pewno bedzie udana!

    MonikA, Twoja jutrzejsza beta bedzie pieknie podwojna :) :*

    MamaZuzia <3 dziekuje, uspokoil mnie Twoj post :) :* Mysle, ze nawet jak beta troche wzrosnie, to juz i tak tyle czekalam, zwlekalam i nie robilam nic, ze w najgorszym wypadku moge zaczac leczenie po wyjezdzie. Jezu, nigdy az tak nie cieszylam sie z wakacji :) Trzymaj sie, Bejbe i nie ucz za duzo :* Zdasz na pewno na samych 5 :)

    Malgoniu, zeby oslodzic Ci troche czekanie na Twoje malutkie bocki, wstawiam zdjecie mojego gangu z Przygodzic :)
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/3337f40cf974.jpg
    Nawet do tylka jej jeden wszedl :) Kciuki za wyminiecie sie z przelozona :*

    Karolina, dziekuje <3 nastroj ogolnie jest dobry, bo 1 polowa mojego mozgu mysli o urlopie, druga o pracy i chorobach, wiec wychodzi bilans zerowy :) Po pracy zrobie sobie pysznego drina, z tona owocow dla smaku i ozdoby, wsiade z nim na moj rowerek stacjonarny i zmartwienia uciekna :) Przykro mi z powodu bieli, ale jeszcze nie wszystko stracone, sama bylam tego najlepszym przykladem, a PMS mialam taki, ze doprowadzilam do placzu kolezanke w pracy.

    Moni, 20 tydzien <3 Jak chcesz, moge oddac Ci troche swojej wagi, bo brzuszek mam zaokraglony jak w ciazy :)

    Angelika <3 Dziekuje :* Ze straszakami musi sie udac :) :* Jak to czujesz, ze sie nie udalo? Ej, lala! :* Wierze! Piekace sutki brzmia obiecujaco :)

    Aeiouy, dziekuje, Krolewno :* <3 Wiele znacza dla mnie takie slowa :*

    Szoneczko, piekne masz tam widoki :* Udango urlopu :* Wciaz jestem wsciekla na Twoja @, ale w tym cyklu jej do Ciebie nie dopuszcze

    Sasanka, to dobrze, że morfologia jest w porządku, moim zdaniem urlop jest trafiony nic nie będziesz musiała odwoływać. Odpoczniesz, naładujesz akumulatory!

    Sasanka55, Malinaa90, Magduullina lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2019, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla, trzymaj się.

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 13 maja 2019, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaraz wchodzę. Kciuków nie puszczać :)

    moni05, Angelika1313, Niecierpliwa..., Malgonia, Pati96, aeiouy, Sasanka55, okularnica91, Irvine90, Magduullina, APrzybylska, Ochmanka, DzulkaJ, malamisia, Izape_91, MonikA_89!, Ania_85_, szona, Iseko, nuśka91, Olga_89 lubią tę wiadomość

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
‹‹ 113 114 115 116 117 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ