Forum W oczekiwaniu na testowanie ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19
Odpowiedz

ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19

Oceń ten wątek:
  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejku maj jest okooopny ! Tak jak wcześniej w moich rejonach była susza , łąki co chwilę się paliły to teraz leje cały czas leje jeszcze trochę deszczu i rzeka wyleje .. jest jakaś masakra .. Dziś, jutro i pojutrze najgorsze dni bo będzie przechodzić fala kulminacyjna .. oby tylko nie było tej p.i.e.p.r.z.o.n.e.j powodzi co 9 lat temu do mnie na szczęście nie doszło ale do rodziny tak .. teraz ostrzerzenia największego stopnia . Trzeba być gotowym na wszystko i w razie wu się szybko gdzieś ewakuowac .. ja póki co jestem bezpieczna chociaż jak ta najbliższa mnie wyleje , ehh.. nawet nie chcę myśleć że mogę stracić cały dobytek i dopiero co wyremontowany .. tyle odkładania kasy aby coś mieć.. a tu bach może wszystko strzelić jak bańka mydlana ... uroki życia na wsi ☹ teraz tylko pozostaję mi się modlić że przejdzie bardzo łagodna fala i że już nie będzie padać .. Wieś obok już ma wodę w piwnicach i na podwórkach. Do tego Ci co mieszkają nisko to już wodę mają w domu .. moja ciotka już samochodem z placu nie ruszy :( .. soorki że tu smęce takim czymś na staraniowym wątku ale musiałam się wygadać :( przez emocje zapomniałam że wgl mam okres 😕 i wogóle jestem w takim psychicznym dole .. nie mam sił już walczyć o bobo ale mimo to wiem że się nie poddam się, nie teraz , chociaż coraz bardziej mam ochotę odpuścić ten jeden jedyny cykl żeby właśnie psychicznie odpocząć od tego wszystkiego od tej comiesięcznej porażki. No nic zobaczę może ten cykl odpuszczę.. wiem wiem będę mamą i nie ma innej opcji no ale chyba potrzebuje takiej przerwy .. Czytam was cały czas tylko często przelotem i nic nie odpisuje a jak już mogę to właściwe jest inny temat i tak jakoś:* ale za wszystkie trzymam mocne kciuki jak i za staraczki tak i za ciężarówki i myślę o was cały czas :*

    Magduullina lubi tę wiadomość

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tele...79 wrote:
    Ja od laparoskopi czyli od 9 miesięcy też nie mam bolesnych @, wcześniej to przez dwa pierwsze dc mdlałam z bólu. Jeżeli Ci bardzo w życiu codziennym będzie przeszkadzać endomenda (silne bóle owulacyjne i okresowe, obfite miesiączki,silne PMS,biegunki,zaparcia...) to niby że można leczyć hormonami,ale to leczenie nie jest dla staraczek.Dieta też jest ważna. Dużo w necie jest na temat endometriozy,poczytaj sobie.
    Magduullina dopóki nie masz @ to jeszcze nic straconego.Trzymam kciuki.
    Ja ogólnie nie miewam bolesnych miesiączek ani obfitych, boli okresowych pms itd dlatego lekarz w ogóle tego nie podejrzewał u mnie nawet... 😔

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do pogody to rzeczywiście dramat. U mnie w okolicy też już rzeki wylały niektóre. Szkoły zalane. Domy podtopione. Koło mnie na szczęście rzeki nie ma. Oby się prognozy sprawdziły i już przestało w końcu padać, bo aż strach patrzeć, co sie dzieje.

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 22:26

  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny. Jestem po usg. Lekarz mi wyliczyl swoje ryzyko na podstawie swojego pappy i z usg z 12tyg.,ktore robil. I ryzyko sie zmniejszylo do 1:330. Ktore nie sa podstawa do amniopunkcji. Jedynie powiedział, ze jesli mialoby mnie to uspokoic,to moglabym zrobic podwojny test z krwi. Myślimy nad tym,ale raczej sie nie zdecydujemy. Zapytal sie mnie,co bym zrobila z wiedza,ze dziecko ma zd. Czy bym usunela ciaze. Bo jesli nie,to nie ma sensu narazac sie na ryzyko utaty ciazy przy tej amnio. Zrobil mi usg i powiedział, ze dla niego obraz jest prawidlowy. Dzidzius wyglada bardzo dobrze. Wszytsko jest jak najbardziej prawidłowe. Jedynie po 20 tyg zleci mi echo serca,gdyz ta podzyszpna przyziernosc,wcale nie muso oznaczac trisomii 21,ale jakos wade serca. Ale na razie mam o tym nie myslec. W sumie w 1 ciąży, wyszly mi zle przeplywy u synka, a potem echo wykluczylo wadr serca. Mam nadzieje,ze i tym razem tak bedzie.
    A.. i bede miec drugiego synka. Obecnie maluch ma 8,6cm od główki do pupy. I przyspieszyl obecnie o 3dni. Więc rosnie jak na drozdzach.
    Pewny ciężar ze mnie spadł. Za 2 tyg kolejna wizyta.
    A to dzisiejszy profil mlodego
    d954e0338fd71fe3med.jpg

    agge, szona, Tele...79, Angelika1313, Pati96, Magduullina, Malinaa90, Nuch, moni05, gusiaa, okularnica91, DzulkaJ, Karolina, Malgonia, malamisia, Madziandzia, MonikA_89!, aeiouy, Iseko, buba123, Sasanka55, Kittinka83, syllwia91, Ochmanka, Izape_91, Ania_85_ lubią tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    Dziewczyny. Jestem po usg. Lekarz mi wyliczyl swoje ryzyko na podstawie swojego pappy i z usg z 12tyg.,ktore robil. I ryzyko sie zmniejszylo do 1:330. Ktore nie sa podstawa do amniopunkcji. Jedynie powiedział, ze jesli mialoby mnie to uspokoic,to moglabym zrobic podwojny test z krwi. Myślimy nad tym,ale raczej sie nie zdecydujemy. Zapytal sie mnie,co bym zrobila z wiedza,ze dziecko ma zd. Czy bym usunela ciaze. Bo jesli nie,to nie ma sensu narazac sie na ryzyko utaty ciazy przy tej amnio. Zrobil mi usg i powiedział, ze dla niego obraz jest prawidlowy. Dzidzius wyglada bardzo dobrze. Wszytsko jest jak najbardziej prawidłowe. Jedynie po 20 tyg zleci mi echo serca,gdyz ta podzyszpna przyziernosc,wcale nie muso oznaczac trisomii 21,ale jakos wade serca. Ale na razie mam o tym nie myslec. W sumie w 1 ciąży, wyszly mi zle przeplywy u synka, a potem echo wykluczylo wadr serca. Mam nadzieje,ze i tym razem tak bedzie.
    A.. i bede miec drugiego synka. Obecnie maluch ma 8,6cm od główki do pupy. I przyspieszyl obecnie o 3dni. Więc rosnie jak na drozdzach.
    Pewny ciężar ze mnie spadł. Za 2 tyg kolejna wizyta.
    A to dzisiejszy profil mlodego
    d954e0338fd71fe3med.jpg
    Na pewno wszystko będzie dobrze. Gratuluję synka <3

    Szczesliwa_mamusia lubi tę wiadomość

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • szona Autorytet
    Postów: 7050 16052

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angelika1313 wrote:
    Jejku maj jest okooopny ! Tak jak wcześniej w moich rejonach była susza , łąki co chwilę się paliły to teraz leje cały czas leje jeszcze trochę deszczu i rzeka wyleje .. jest jakaś masakra .. Dziś, jutro i pojutrze najgorsze dni bo będzie przechodzić fala kulminacyjna .. oby tylko nie było tej p.i.e.p.r.z.o.n.e.j powodzi co 9 lat temu do mnie na szczęście nie doszło ale do rodziny tak .. teraz ostrzerzenia największego stopnia . Trzeba być gotowym na wszystko i w razie wu się szybko gdzieś ewakuowac .. ja póki co jestem bezpieczna chociaż jak ta najbliższa mnie wyleje , ehh.. nawet nie chcę myśleć że mogę stracić cały dobytek i dopiero co wyremontowany .. tyle odkładania kasy aby coś mieć.. a tu bach może wszystko strzelić jak bańka mydlana ... uroki życia na wsi ☹ teraz tylko pozostaję mi się modlić że przejdzie bardzo łagodna fala i że już nie będzie padać .. Wieś obok już ma wodę w piwnicach i na podwórkach. Do tego Ci co mieszkają nisko to już wodę mają w domu .. moja ciotka już samochodem z placu nie ruszy :( .. soorki że tu smęce takim czymś na staraniowym wątku ale musiałam się wygadać :( przez emocje zapomniałam że wgl mam okres 😕 i wogóle jestem w takim psychicznym dole .. nie mam sił już walczyć o bobo ale mimo to wiem że się nie poddam się, nie teraz , chociaż coraz bardziej mam ochotę odpuścić ten jeden jedyny cykl żeby właśnie psychicznie odpocząć od tego wszystkiego od tej comiesięcznej porażki. No nic zobaczę może ten cykl odpuszczę.. wiem wiem będę mamą i nie ma innej opcji no ale chyba potrzebuje takiej przerwy .. Czytam was cały czas tylko często przelotem i nic nie odpisuje a jak już mogę to właściwe jest inny temat i tak jakoś:* ale za wszystkie trzymam mocne kciuki jak i za staraczki tak i za ciężarówki i myślę o was cały czas :*

    Słucham o tym co się dzieje na południu z niepokojem :/ W weekend ma już nie padać chyba. Mocno trzymam kciuki 😥

    Angelika1313, Magduullina lubią tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • szona Autorytet
    Postów: 7050 16052

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    Dziewczyny. Jestem po usg. Lekarz mi wyliczyl swoje ryzyko na podstawie swojego pappy i z usg z 12tyg.,ktore robil. I ryzyko sie zmniejszylo do 1:330. Ktore nie sa podstawa do amniopunkcji. Jedynie powiedział, ze jesli mialoby mnie to uspokoic,to moglabym zrobic podwojny test z krwi. Myślimy nad tym,ale raczej sie nie zdecydujemy. Zapytal sie mnie,co bym zrobila z wiedza,ze dziecko ma zd. Czy bym usunela ciaze. Bo jesli nie,to nie ma sensu narazac sie na ryzyko utaty ciazy przy tej amnio. Zrobil mi usg i powiedział, ze dla niego obraz jest prawidlowy. Dzidzius wyglada bardzo dobrze. Wszytsko jest jak najbardziej prawidłowe. Jedynie po 20 tyg zleci mi echo serca,gdyz ta podzyszpna przyziernosc,wcale nie muso oznaczac trisomii 21,ale jakos wade serca. Ale na razie mam o tym nie myslec. W sumie w 1 ciąży, wyszly mi zle przeplywy u synka, a potem echo wykluczylo wadr serca. Mam nadzieje,ze i tym razem tak bedzie.
    A.. i bede miec drugiego synka. Obecnie maluch ma 8,6cm od główki do pupy. I przyspieszyl obecnie o 3dni. Więc rosnie jak na drozdzach.
    Pewny ciężar ze mnie spadł. Za 2 tyg kolejna wizyta.
    A to dzisiejszy profil mlodego
    d954e0338fd71fe3med.jpg

    A co wyszło z przeziernością? Bo tu troszkę nie rozumiem tego co napisałaś. Słownik chyba coś zmienił. Mamusiu, będzie wszystko dobrze. Maluch wyglada pięknie, super rośnie, bardzo się cieszę, ze lekarz Cię uspokoił.

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agge wrote:
    Na pewno wszystko będzie dobrze. Gratuluję synka <3
    Dziękuję. Teraz moge Was nadrabiac,bo wcześniej nie umiałam o niczym innym myśleć

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szona wrote:
    A co wyszło z przeziernością? Bo tu troszkę nie rozumiem tego co napisałaś. Słownik chyba coś zmienił. Mamusiu, będzie wszystko dobrze. Maluch wyglada pięknie, super rośnie, bardzo się cieszę, ze lekarz Cię uspokoił.
    Przyziernosc karkowa w dniu badania była podwyzszona. Obecnie jest juz duza nizsza. Ale dla swietego spokoju zleci mi to echo serca. Tak,to piekny moj syn

    szona, Magduullina lubią tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angelika my jeszcze zyjemy w takiej dziurze mieszkam , rzeka za droga , nad domem bagno, w piwnicy juz 20cm wody

  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina przykro mi i miejmy nadzieję że na tym się zakończy:*

    Magduullina lubi tę wiadomość

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tele... kciuki,zeby jutro @nie przyszla,a test pokazal te 2kreski.

    Zasjonek- widac tam kreske, powtorz jutro z ranca.

    Magdauulina- ja od sanego poczatku do 10tyg mialam tyle slyzu,ze hej. Ciagłq powodz. Wiec moze to dobry znak. Idziesz jutro na tą betę?
    No i oczywiście wszystkiego najlepszego. Co jeszcze chcialam Ci napisac,ze jestes bardzo mloda i wiem,ze bardzo pragniesz miec tego 3 malucha (mam nadzieje, ze sie tam zainstalowal) ,ale jesli nie,to pomysl sobie,ze jeszxze masz czas. Wiem,ze to brzmi okrutnie,ale spokojnie doczekasz sie tego malucha. Jestes w twj komfortowej sytuacji,ze Twoj pesel nie robi Ci tik tak.
    Pauliska- trzymam kciuki za Twoja piekna kreske na tescie. Niech ciemnieje.

    Iseko- udanego weekendu.

    Sylwia- wspolczuje bolu. Ale czego my kobiety nie zrobimy dla tych małych iskierek.

    Malina- moge Cie uspokoic,ze Twoj maluszek ma sie dobrze. On ma tam calkiem sporo miejsca,a wody plodowe dzialaja na niego jak poduszka powietrzna..gdyby Cie bardzo bolal brzuch lub bys miala jakies skurcze,to wtedy jedz na ip. Ja w 1 ciazy wielokrotnie mialam ostre hamowania. A raz tak zaparkowalam,ze przy wychodzeniu z auta w dosc mocno zaawansowanej ciąży, prawie go splaszylam i z maluchem bylo wszystko ok.

    Niecierpliwa- szkoda,ze nas tak porzucilas. Mam nadzieje, ze mialas wazny powod,uporzadkujesz wszystko i wrocisz do nas.

    Szona- oby ten weekend byl bardzo owocny i za 2 tyg pochwalis sie nam pieknymi 2krechami :-)

    Mama_Zuzia- sliczna dziewczynka. Nie obejrzysz sie,a zaraz bedziesz ją trzymac w ramionach.

    Aeiouy- podziwiam za wytrwałość. I zazdroszcze aktywności. Chcialam bym w tej ciazy aktywna,ale szybko sie mecze i brzuch mi sie napina.

    Angelika- mam nadzieje, ze woda Was oszczedzi.
    Faktycznie jak patrzylam,to pogoda nie jest zbyt optymistyczna. Kurcze,pamiętam powodz w 1997. Masakra to była

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 maja 2019, 22:26

    Tele...79, Magduullina, Angelika1313, aeiouy lubią tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
  • Pati96 Autorytet
    Postów: 2216 3227

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angelika , Magdullina, Agge mam nadzieję ,że ulewy u Was się już skończą i będzie wszystko dobrze. 😘

    Szczęśliwa mamusia trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.✊

    Przepraszam ,że nie odniosę się do wszystkich, ale dziś miałam ciężki dzien i muszę nadrobić. Jedyny plus dzisiejszego dnia ,że chyba zaczyna mi się @ . Od rana plamie ,bolą mnie tak strasznie piersi ,że nie idzie wytrzymać. Mam nadzieję, że jutro się rozkręci ,bo dziś raczej to nie jest 1 dc ,bo tylko plamie. Właśnie plamienie to nie jest 1 dc nie ? Tylko ,że to plamienie jest koloru czerwonego, tak jak miesiaczka tyle ,że mało.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 maja 2019, 22:30

    Mama_Zuzia, Szczesliwa_mamusia, Angelika1313 lubią tę wiadomość

    mhsv2n0a4bxtclwx.png
    23.04.2019 - poronienie zatrzymane 8 tc [*]
    Niedoczynność tarczycy, insulinooporność,PCOS,MTHFR 1298A-C homo,PAI-1 4G

    Euthyrox 50, Glucophage xr 2000
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 22:26

    Szczesliwa_mamusia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lutego 2020, 22:26

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa mamusia piekny synus i ma sie dobrze piwiem ci ze ja mialam z obojgiem problem z karkiem i u obu mialam echo i oboje mieli zalecenia na badania do roku czasu na serduszko bo jeden mial cos z zastawka drugi z zylami przy seeduszku tylko na strachu sie skonczylo badz dobrej mysli!!! :*
    Tak zalewa mnie sluz i wogole mi jakos inaczej dziewczyny jakby takie testy mi wychodzily dzis popatrzylam na ten bobek z wczoraj i oczom nie wierze jaka kreska sie zjawila kurde... Jutro powtorzr rano test obym nie zapomniala ...heh ale musze poslac wam zdjecie bo szok , zobaczymy rano co. Wyjdzie mam nadzieje ze zdaze na bete do 9 jak nie to w poniedzialek

    Szczesliwa_mamusia lubi tę wiadomość

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Weszlam tylko sprawdzic co u mamuni i padam..
    Ciesze sie, ze sie uspokoilas. Sliczny synek :)

    Magduullina, Szczesliwa_mamusia, okularnica91, Ochmanka lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6bac9f78f898.jpg

    Szczesliwa_mamusia, Pati96, szona, Madziandzia, aeiouy, buba123, Kittinka83, Ochmanka, Mama_Zuzia, Izape_91, moni05 lubią tę wiadomość

  • Szczesliwa_mamusia Autorytet
    Postów: 6024 5834

    Wysłany: 24 maja 2019, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina wrote:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6bac9f78f898.jpg
    No teraz,to.nawet sie nie trzeba dopatrywac. Ty lec na ta bete.

    Magduullina lubi tę wiadomość

    Wojtuś- nasz cud ❤ 01.12.2017
    Tymuś- nasz cud ❤ 05.11.2019
‹‹ 200 201 202 203 204 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego