X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19
Odpowiedz

ZOSTAŃ MATKĄ NA DZIEŃ MATKI - MAJOWE TESTOWANIE '19

Oceń ten wątek:
  • OO83 Przyjaciółka
    Postów: 105 443

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni wszystkie najcudowniejszego w dniu ślubu!! Samych radosnych i słonecznych dni :)

    Monika również wszystkiego najlepszego w rocznicę ślubu :) marzeń spełnienia :)

    Okularnica ✊✊✊ za wizytę.

    Sasanka wypoczywaj, korzystaj ile się da :)


    To jeszcze zostawię wiruski bo dawno tego nie robilam :) 🌬 #=!/;8+#&:99\%\» «®¢*~£{[\%,|¢$£{®#@/86/##/8;/(42/;7/+;?+/-.++?¡$*\¥<££~¿

    Trzymam za Was kciuki a ciężaróweczki dobrego samopoczucia :)

    Malgonia, moni05, Pati96, aeiouy, okularnica91, MonikA_89!, Madziandzia, Iseko lubią tę wiadomość

    9.10.19 witaj synku :)

    5.06 połówkowe
    10.04 - prenatalne
    19.02 beta - 4001,1
    Aniołek (5tc) - Styczeń 2019
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7500 11428

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Znalazlam piekne motto na moj nastroj:
    "Lenistwo to nic innego, jak odpoczywanie, nim sie czlowiek zdarzy zmęczyć."
    Musze isc do sklepu. Moze cos mnie zainspiruje.
    Problem z mdlosciami jest taki, ze na nic nie mam ochoty :/

    Ania_85_, okularnica91, Magduullina, Ochmanka lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Ania_85_ Autorytet
    Postów: 300 1019

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni- najserdeczniejsze życzenia z okazji tego pięknego dnia 😍 Szanujcie się, kochajcie się, lubcie się, nie zgubcie się i tak do końca życia 😘

    Monika- dziekuje 😘 dla Was rowniez wszystkiego najlepszego z okazji 5 rocznicy ślubu ☺️ żeby z każdym rokiem było jeszcze piękniej, a 6 rocznicę, żebyście świętowali w czwórkę, albo przynajmniej w trójkę 😉

    Okularnica- mocne kciuki za USG- niech się maluszek ładnie mamusi zaprezentuje ✊✊

    okularnica91, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    uwo9skjob07enzxz.png
  • szona Autorytet
    Postów: 7571 16771

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam co jakiś czas skurcze jak na okres. Lżejsze, ale wrażenia podobne. Wg flo @ powinna być dopiero 7 czerwca. W tym cyklu nie biorę dupka i boję się, że znowu cykl porządnie się skróci :/ Kiedy mowilam lekarzom o plamieniach, nigdy nikt mi nie dał luteiny, zawsze tylko ewentualnie duphaston. Powiedzcie mi w jakich konkretnie dniach trzeba oznaczyć progesteron, żeby sprawdzić kwestię niedomogi? 7 dpo, a później kiedy?

    6Rnmp2.png

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Detonacja! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Salome Autorytet
    Postów: 2760 3976

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, ja słyszałam, żeby najpierw sprawdzić 7 dpo, a później 10 dpo.

    szona, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • Salome Autorytet
    Postów: 2760 3976

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, a jak Twoje AMH? Masz już wynik?

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2019, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni, wszystkiego najlepszego dla Was w dniu ślubu! Wiele szczęścia, miłości i wsparcia 🌺💐👰🤵🌸🌷

  • Misiaa Autorytet
    Postów: 4660 7262

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okularnica trzymam kciuki na Groszka. Daj znać po ;)))

    Dziewczyny kolejnych wspaniałych rocznic Wam życzę i trzeba trochę dla Moni rozdmuchać chmury bo w Toruniu na ten moment coś pochmurno i nijak jakby padać miało zacząć..

    Ania_85_ lubi tę wiadomość

    24tc...17.05.2017 córeczka 😇💔
    26tc...02.03-19.05.2018 córeczka 😇💔
    IV.2019 CB
    24tc...11.12.2020 córeczka👼💔
    9tc... VI.2021 😇💔
    05.05.2022 na świecie pojawił się CUD BARTUŚ ❤

    "Wtedy, gdy wydaje mi się, że już nie dam rady
    - przypominam sobie kto mi się przygląda..."
  • szona Autorytet
    Postów: 7571 16771

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Szona, a jak Twoje AMH? Masz już wynik?

    Ja miałam od razu następnego dnia, pisałam Wam :) - 2,89

    6Rnmp2.png

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Detonacja! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Salome Autorytet
    Postów: 2760 3976

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szona wrote:
    Ja miałam od razu następnego dnia, pisałam Wam :) - 2,89

    Aaa to nie zauważyłam! Przepiękny wynik! Dwa razy wyższy, niż mój :)

    szona lubi tę wiadomość

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • szona Autorytet
    Postów: 7571 16771

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Aaa to nie zauważyłam! Przepiękny wynik! Dwa razy wyższy, niż mój :)

    A tam wyższy! Ważne, że i jeden i drugi w normie :)

    Ochmanka lubi tę wiadomość

    6Rnmp2.png

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Detonacja! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • szona Autorytet
    Postów: 7571 16771

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobrze, że wynik nasienia jest szybko, bo bym chyba osiwiała czekając. Jutro będzie wiadomo, czy czerwiec miesiącem monitoringu i przygotowań do hsg, czy czeka nas inna zabawa...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 maja 2019, 09:42

    6Rnmp2.png

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Detonacja! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni, tyś Torunianka!! :D
    ach...moje rodzinne miasto <3
    20 pięknych lat!!!

    Magduullina lubi tę wiadomość

  • Angelika1313 Autorytet
    Postów: 1194 3302

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni :* jeszcze raz wszystkiego dobrego dla was :* :*

    Monika, Ania wam również życzę wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) bądźcie po prostu szczęśliwi i się kochajcie :*

    Ania_85_, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    Aleksandra 23.06.2020 3090g 51cm 👣❤️

    7bd1324f90.png

    19cs.. 1 cykl po hsg szczęśliwy 💖
    10.10 II
    04.11 : Crl 6,6 mm i jest <3
    14.11 : 1,62 cm szczęścia 😍
    06.12 prenatalne: crl 45,5 mm <3
    07.02 : 287g córeczki ❤
    24.02 : 496g <3
    12.03 : 781g <3
    03.04: 1244g <3
    23.04: 1703g <3
    07.05: 2148g <3
    21.05: 2520g <3
    04.06: 2818g <3
    15.06: 3178g <3

    29.08.2019 HSG oba jajowody drożne
    🌸MTHFR C677T hetero🌸MTHFR A1298C hetero🌸PAI-1 homo🌸Insulinooporność🌸pcos🌸hiperprolaktynemia🌸niedoczynność tarczycy🌸cukrzyca w ciąży.
    💊 Metformina, letrox, acard, heparyna, duphaston, insulina
  • aeiouy Autorytet
    Postów: 809 1729

    Wysłany: 31 maja 2019, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monika - 5 lat to juz kawal czasu :) Kolejnych przepieknych rocznic Wam zycze :) a za rok zebyscie swietowali w powiekszonym gronie :*

    Ania, Ty tez masz dzis rocznice? Ale piekny prezent dostaliscie:) i rowniez wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)

    Okularnica - daj znac jak tam po wizycie, ale Groszek bedzie cudny, zobaczysz:)

    Ania_85_, MonikA_89!, Magduullina, okularnica91 lubią tę wiadomość

    Starania o pierwsze dziecię od 12.2017
    5 poronien: 03.2018 & 12.2018 & 06.2019 & 03.2020 & 08.2020
    12.2018 - pierwsza wizyta w klinice
    04.2019 - HSG: prawy jajowód niedrożny
    Od 08.2019 - Pacjentka Prof. M.
    10-11.2019 szczepienia limfocytami męża ->allo mlr 23.3%
    01.2020 - 06.2020 - szczepienia pullowane -> allo mlr 22%
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5024 11635

    Wysłany: 31 maja 2019, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni!! Kciuki za dzisiejszy ważny dzień :*

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Salome Autorytet
    Postów: 2760 3976

    Wysłany: 31 maja 2019, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szona wrote:
    A tam wyższy! Ważne, że i jeden i drugi w normie :)

    Mi pani doktor powiedziała, że mój wynik już tak raczej poniżej normy... Ale Ty masz super 👍

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    biopsja endometrium ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 (metypred 4mg + neoparin) :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 (encorton 5mg + intralipid + atosiban + neoparin) :(

    IUI nr 1 (+fertile chip) - 02.2022 (encorton 7,5mg + accofil + neoparin) :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2019, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moni- wszystkiego najlepszego dla Was w tym pieknym dniu. Duzo radosci,szacunku i zrozumienia.

    Monika- Wam rowniesz wszystkiego najlepszego,kolejnych szczęśliwych lat :-)

    Okularnica- dzis usg? Niech maluszek sie pieknie zaprezentuje mamusi :-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 maja 2019, 10:20

    MonikA_89!, Magduullina, okularnica91 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2019, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 sierpnia 2019, 21:50

  • szona Autorytet
    Postów: 7571 16771

    Wysłany: 31 maja 2019, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    Mi pani doktor powiedziała, że mój wynik już tak raczej poniżej normy... Ale Ty masz super 👍


    Powiem Ci szczerze, że jest tyle sprzecznych informacji co do „normy” przy AMH, że ja się poddaję ;) wszedzie wskazują, że norma to od 1 do 3 (w uproszczeniu). Co Twoja pani dr uznaje za normę?

    Koleżanka ma 0,7 - lekarz kazał jej starac się przynajmniej do września naturalnie 🤔

    6Rnmp2.png

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Detonacja! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
‹‹ 230 231 232 233 234 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie aplikacji miesiączkoweji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ