Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Interpretacja wykresu
Odpowiedz

Interpretacja wykresu

Oceń ten wątek:
  • fermonka Debiutantka

Wysłany: 7 lipca 2014, 16:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam dość raz temp w górę raz w dół o co chodzi nie znam się na tym!!! co mam robić ???? sama nie wiem

Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2014, 16:55

Patrycja
  • Sana Autorytet

Wysłany: 7 lipca 2014, 17:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam dziś 23 dzień cyklu - cykle mam 30 dniowe. Według ovu dziś mam dzień płodny oO czy to w ogóle jest możliwe?

km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • nick nieaktualny

Wysłany: 7 lipca 2014, 17:27

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozliwe cykl moze ulegac przesunieciu.

1 2 3 4 5
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!