Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
-
WIADOMOŚĆ
-
Czytam Was i czytam i kurde nie mam nic do powiedzenia bo w sprawach ovu jestem początkująca, a niestety z mężem też ostatnio mam seks problem, wogóle chyba go już nie pociągam. myślałam ze to przez nową pracę ale nic się nie zmienia. Ostatnio się tak zastanawiam czy te seks problemy nie zaczęły się gdy tak naprawdę były starania o dziecko i nic z tego nie wychodziło.
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyewi0808 wrote:Czytam Was i czytam i kurde nie mam nic do powiedzenia bo w sprawach ovu jestem początkująca, a niestety z mężem też ostatnio mam seks problem, wogóle chyba go już nie pociągam. myślałam ze to przez nową pracę ale nic się nie zmienia. Ostatnio się tak zastanawiam czy te seks problemy nie zaczęły się gdy tak naprawdę były starania o dziecko i nic z tego nie wychodziło.
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Maxima wrote:Ja z moim nie mam sex problemów. Zawsze było dobrze.
Współczuję tym co mają bo jest to przykre.
Szkoda tylko,że z tego nic nie rośnie.....kurcze,miało być hop siup a tu 10 miesiąc starań....Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 czerwca 2015, 01:20
-
nick nieaktualnyPicja wrote:Ciri- poza domem;) nie zawsze jest jak się ogarnac czy iść do łazienki:(. Aha miałam Ci wczesniej pisac. Jest jeden numer chcemy być rodzicami z Beatą Sadowską na okładce i jest tam sporo o testosteronie i jego zlym poziomie i libido i kilka artykułów o dawstwie...
U mnie temperatura o jedna kreske w gore czyli owulacja mogla byc wczoraj. Ale w tym miesiacu jakos brzydko mi kna rosnie... W zsszlym mialam spadek owulacyjmy a potem niewielkie skoki a teraz jakos tak orzydko. Choc moze inaczyj by wygladala sytuacji gdyby nie plakala pol nocy z czw na pt to moze wczoraj zamiast minimalnego skoku bylby spadek. -