X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Odpowiedz

Prośba o pomoc w interpretacji wykresu

Oceń ten wątek:
  • ewi0808 Autorytet

Wysłany: 12 czerwca 2015, 21:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytam Was i czytam i kurde nie mam nic do powiedzenia bo w sprawach ovu jestem początkująca, a niestety z mężem też ostatnio mam seks problem, wogóle chyba go już nie pociągam. myślałam ze to przez nową pracę ale nic się nie zmienia. Ostatnio się tak zastanawiam czy te seks problemy nie zaczęły się gdy tak naprawdę były starania o dziecko i nic z tego nie wychodziło.

atdc3e5exzk12dxf.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 12 czerwca 2015, 22:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uciekam spać. Jutro rano się pojawię :-)

• nick nieaktualny

Wysłany: 12 czerwca 2015, 22:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewi0808 wrote:
    Czytam Was i czytam i kurde nie mam nic do powiedzenia bo w sprawach ovu jestem początkująca, a niestety z mężem też ostatnio mam seks problem, wogóle chyba go już nie pociągam. myślałam ze to przez nową pracę ale nic się nie zmienia. Ostatnio się tak zastanawiam czy te seks problemy nie zaczęły się gdy tak naprawdę były starania o dziecko i nic z tego nie wychodziło.
    U mnie tak bylo. Na szczęście dluga rozmowa, emocje opadły. Uznalismy ze kiedys do szczęścia brakowało nam dziecka.ale teraz nie brakuje nam nic. Jestesmy szczęśliwi ze sobą i a będzie dzidzia to cudownie, a jak nie to mamy siebie:)

• Maxima Autorytet

Wysłany: 12 czerwca 2015, 22:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z moim nie mam sex problemów. Zawsze było dobrze.
    Współczuję tym co mają bo jest to przykre.

0d1y3e3k6tpiot5r.png
    30.05.2004[*] 5 tyg.
    15.08.2014[*] 6 tyg.
    89554e5b2dd7fc480db40ad2398d7c04.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 12 czerwca 2015, 22:40

Cytuj  /     /  Zgłoś