X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Odpowiedz

Prośba o pomoc w interpretacji wykresu

Oceń ten wątek:
  • olencja Autorytet

Wysłany: 27 czerwca 2015, 20:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    uhm,chyba nie slyszalas lekarzy,totalni debile.....

u5cvp2.png
  • olencja Autorytet

Wysłany: 27 czerwca 2015, 20:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz, z badan im wychodzi cudownie,jajniki piekne,co z tego ze amh ponad 7, wszystko gra!

u5cvp2.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 27 czerwca 2015, 20:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem ja naprawde jestem ze wszystkich lekarzy zadowolona w tej przychodni, od lekarza pierwszego kontaktu tez do specjalistow skierowania bez gadania mi dawali skierowania i w ogole...
    Jak nie bedziesz we wrzesniu zadowolona bierz wszystkie wyniki i smigaj do mojego lekarza :) MOze pomoze, moze konowal tak naprawde, a moze powie idz do innego bo ja nie ogarniam :P

• olencja Autorytet

Wysłany: 27 czerwca 2015, 21:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie spotkalam takiego ktory przyznalby sie ze nie wie o co chodzi:/ ale poki co chodze,zwiedzam,konsultuje,niedlugo wysla mnie do psychiatry

u5cvp2.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 27 czerwca 2015, 21:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    olencja wrote:
    wiesz, z badan im wychodzi cudownie,jajniki piekne,co z tego ze amh ponad 7, wszystko gra!
    Ale wiesz moja ciotka brala tabsy tez dosc dlugo i o dziecko 10 lat sie starala, ze wszystkich badan i monitoringu wszystko ok, zero przeciwskazan u partnera tez... i okazalo sie ze jednak psycha, wyjechala za granice pila ile wlezie bzykala sie w hotelu i zaszla... ale 10 lat czekala... ja balam sie ze tez bede musiala tyle czekac, ale w tym cyklu tez olaalam prawie wszystko pilam i wrzeszczelam na swojego chlopa za podejscie i mi wyszlo... jakas masakra...

• olencja Autorytet

Wysłany: 27 czerwca 2015, 21:03

Cytuj  /     /  Zgłoś