Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyNie wiem ja naprawde jestem ze wszystkich lekarzy zadowolona w tej przychodni, od lekarza pierwszego kontaktu tez do specjalistow skierowania bez gadania mi dawali skierowania i w ogole...
Jak nie bedziesz we wrzesniu zadowolona bierz wszystkie wyniki i smigaj do mojego lekarzaMOze pomoze, moze konowal tak naprawde, a moze powie idz do innego bo ja nie ogarniam
-
nick nieaktualnyolencja wrote:wiesz, z badan im wychodzi cudownie,jajniki piekne,co z tego ze amh ponad 7, wszystko gra!
-
heh,no bywa tak,niestety prawda jest tez to,ze plodnosc pary pod wzgledem jej wspolnego pozyciowego stazu tez slabnie z wiekiem wiec u nas po 10 latach musi to chwile zajac, dlatego duzo dzici rodzi sie w 1 latach malzenstwa a potem tendencja raczej malejaca jest
czasem zdrzay sie jakis wypadek po 10-15 latach
-
nick nieaktualnyolencja wrote:nie spotkalam takiego ktory przyznalby sie ze nie wie o co chodzi:/ ale poki co chodze,zwiedzam,konsultuje,niedlugo wysla mnie do psychiatry
-
nick nieaktualnyolencja wrote:heh,no bywa tak,niestety prawda jest tez to,ze plodnosc pary pod wzgledem jej wspolnego pozyciowego stazu tez slabnie z wiekiem wiec u nas po 10 latach musi to chwile zajac, dlatego duzo dzici rodzi sie w 1 latach malzenstwa a potem tendencja raczej malejaca jest
czasem zdrzay sie jakis wypadek po 10-15 latach
-
wlasnie czytalam teraz
masakra,wspolczuje Ci bardzo bo wiem jak to jest nie miec libido:( ja juz daaawno stracilam a moj maz powiedzial ze jak ja nie chce to on tez nie,nie bedzie mnie zmuszal. teraz jednak oboje sie zmuszamy dla dobrego celu
mow co to za babeczka:)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 czerwca 2015, 21:13
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyPicja wrote:Ze łatwiej zajsc na dyskotece lub po miesiacu znajomości niz po roku małżeństwa:)