X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr I trymestr ciąży
Odpowiedz

I trymestr ciąży

Oceń ten wątek:
  • Selena Autorytet

Wysłany: 1 lipca 2013, 09:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana27 wrote:
    Nie jestem lekarzem więc najlepiej zapytać jego jesli ma się jakieś obawy:))
    Ja brałam własnie i jod i wit. A i żyję <jupi> i w dodatku właśnie pare dni temu robiłam kontrolne badania bo jutro mam wizytę i morfologia itp itd cała w normie, nawet jak w ciąży nie byłam nigdy nie miałam tak dobrych wyników:P
    Powodzonka Selena:) Tylko pamiętaj, że w 2trym brać witaminki z zawartością kwasów Omega III (albo dostarczać ich organizmowi w pokarmie:)))
    No będe brać :) jak skończę ten prenatal to sobie kupie coś z kwasami :) dziękuje za pomoc :)

Ana27 lubi tę wiadomość

f2wlru1dbzmah8bl.png
    3i49ej28rcjdlc8e.png
  • fifi83 Autorytet

Wysłany: 2 lipca 2013, 06:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    W czw. mam wizytę u lekarza to go spytam o suplementy - narazie nie biorę nic poza kwasem foliowym.

Powiedzcie mi jak sobie poradzić z dużymi wzdęciami?? Nigdy takich problemów nie miałam a teraz brzuchol twardy i napuchnięty :/

dqprp07w0ymwd17k.png
    atdcp07w6kzt9dn9.png
  • H30 Autorytet

Wysłany: 2 lipca 2013, 08:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie kochane co prawda do testowania zostało mi troszkę ale od wczoraj (jestem tydzień po owulacji-wg usg)bolą mnie plecy w dole pleców, krzyże jak położę się bardziej odczuwam ten ból, mam nadzieje że nie jest to zły znak, bo naczytałam się że to źle itd

f2w3dqk3c83qeku9.png
  • Nina Autorytet

Wysłany: 2 lipca 2013, 09:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    fifi ja do tej pory biorę tylko kwas foliowy i Jodid od lekarza, powiedział, ze suplementy dla kobiet w ciąży dopiero w drugim trymestrze...a co do wzdęć brzucha, to może być tak na początku ciąży i jest to normalne, może staraj się jeść regularnie i pić dużo wody niegazowanej oczywiście:-)

ijpbx1hp0l1f6pzg.png