I trymestr ciąży
-
WIADOMOŚĆ
-
Ana27 wrote:Nie jestem lekarzem więc najlepiej zapytać jego jesli ma się jakieś obawy:))
Ja brałam własnie i jod i wit. A i żyję <jupi> i w dodatku właśnie pare dni temu robiłam kontrolne badania bo jutro mam wizytę i morfologia itp itd cała w normie, nawet jak w ciąży nie byłam nigdy nie miałam tak dobrych wyników:P
Powodzonka Selena:) Tylko pamiętaj, że w 2trym brać witaminki z zawartością kwasów Omega III (albo dostarczać ich organizmowi w pokarmie:)))jak skończę ten prenatal to sobie kupie coś z kwasami
dziękuje za pomoc
Ana27 lubi tę wiadomość
-
witajcie kochane co prawda do testowania zostało mi troszkę ale od wczoraj (jestem tydzień po owulacji-wg usg)bolą mnie plecy w dole pleców, krzyże jak położę się bardziej odczuwam ten ból, mam nadzieje że nie jest to zły znak, bo naczytałam się że to źle itd
-
fifi ja do tej pory biorę tylko kwas foliowy i Jodid od lekarza, powiedział, ze suplementy dla kobiet w ciąży dopiero w drugim trymestrze...a co do wzdęć brzucha, to może być tak na początku ciąży i jest to normalne, może staraj się jeść regularnie i pić dużo wody niegazowanej oczywiście:-)
-
ovu wyznaczyło mi niby na 5 lutego termin ale jak byłam na pierwszej wizycie u gina to on powiedział że dzidzia jest mniejsza jak na 8 tydzień i powiedział że poród będzie okolo 15-20 a wynika z tego że jest teraz jakiś 8 tydz to serduszko juz powinnam słyszeć
robiłam badania i wszystkie mam w normie nic tylko sie cieszyc jedynie co zapomniał dać mi na Bete i nie wiem jaki mam wynik może da mi jutro zobaczymy
a Ty który masz tydzień ??
-
;oniqa wrote:ovu wyznaczyło mi niby na 5 lutego termin ale jak byłam na pierwszej wizycie u gina to on powiedział że dzidzia jest mniejsza jak na 8 tydzień i powiedział że poród będzie okolo 15-20 a wynika z tego że jest teraz jakiś 8 tydz to serduszko juz powinnam słyszeć