I trymestr ciąży
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Dziewczyny jestem już po wizycie u lekarza;)
na razie wszystko jest ok;)
lekarz powiedział,że to wcale nieprawda,że tyłozgięcie przeszkadza w ciąży.
widziałam tylko ciałko ciążowe wielkości 5mm;) ciąża jest oceniana na 4/5tydz.
nast wizytę mam 26.07;) na wtedy mam zrobić komplet badań z krwi moczu itd i będę mieć wtedy cytologie też. lekarz był bardzo fajny, płaciłam 130zl;)Matylda36, Blondi22, ;oniqa lubią tę wiadomość
-
Rewelacja! Super wieści paula22. Teraz dbaj o siebie i ciesz się rosnącym dzidziusiem
Tyłozgięcie to taka uroda, wiele kobiet to ma - ja też - i nie słyszałam od żadnej znanej mi kobiety z tyłozgięciem by akurat przez tę anomalię jakiś znaczny problem miałypaula22 lubi tę wiadomość
Mama najcudowniejszych skarbów -
Matylda36 wrote:Rewelacja! Super wieści paula22. Teraz dbaj o siebie i ciesz się rosnącym dzidziusiem
Tyłozgięcie to taka uroda, wiele kobiet to ma - ja też - i nie słyszałam od żadnej znanej mi kobiety z tyłozgięciem by akurat przez tę anomalię jakiś znaczny problem miały
zadałam mu trochę pytań nawet typu malowanie paznokci;p -
na pewno dasz radę
A lekarza trzeba pytać, nawet jeśli nam się wydaje, że pytanie może być głupie. Możesz czytać mądrości innych dziewczyn na forach, ale to lekarz powinien odpowiedzieć na wszelkie Twoje wątpliwości
Czyli na lekarza fajnego trafiłaś. To połowa sukcesu. Komfort psychiczny jest bardzo ważnyMama najcudowniejszych skarbów -
Matylda36 wrote:na pewno dasz radę
A lekarza trzeba pytać, nawet jeśli nam się wydaje, że pytanie może być głupie. Możesz czytać mądrości innych dziewczyn na forach, ale to lekarz powinien odpowiedzieć na wszelkie Twoje wątpliwości
Czyli na lekarza fajnego trafiłaś. To połowa sukcesu. Komfort psychiczny jest bardzo ważny
rodzina moja i mojego narzeczonego uważa,że lekarz prywatnie to po co aż tak kombinować... ale nam tak pasuje i ja sie pewniej wtedy czuje;)
Blondi22 lubi tę wiadomość
-