X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr I trymestr ciąży
Odpowiedz

I trymestr ciąży

Oceń ten wątek:
  • martusia172005 Autorytet

Wysłany: 29 sierpnia 2013, 17:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje gratulacje zdrowej córeczki :)
    Spokojnych kolejnych tygodni ciąży

relgzbmh71xqedw7.png
  • kaaasiaczek_ Autorytet

Wysłany: 29 sierpnia 2013, 17:48

Cytuj  /     /  Zgłoś
    szczessciara wrote:
    A czy mialas robiona amniopunkcje ? Bo ja wybieram sie niedlugo na badanie prenatalne ale troche jestem zielona w tym temacie

amniopunkcja jest robiona w przypadku kiedy "coś" wyjdzie na normalnym badaniu.

jeśli w rodzinie nie ma jakiś genetycznych chorób, nie masz więcej niż 35 lat, itd. to robisz normalne badanie usg + ewentualnie test Papp-a.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2013, 17:48

qb3ci09kgez1zp78.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 29 sierpnia 2013, 17:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha bo ide na to badanie w polowie wrzesnia ale kompletnie niewiem czego sie spodziewac , zaplacilam tylko za badanie prenatalne wiec tego testu pappa nie bede robic , a tak wogole to ile ten test kosztuje?

• ania_mr Autorytet

Wysłany: 29 sierpnia 2013, 18:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    szczessciara wrote:
    A czy mialas robiona amniopunkcje ? Bo ja wybieram sie niedlugo na badanie prenatalne ale troche jestem zielona w tym temacie

nie miałam

ale
    "W przypadku wystąpienia wysokiego ryzyka wad u płodu istnieje możliwość wykonania zabiegu pobrania płynu owodniowego (amniopunkcja) w celu określenia kariotypu płodu. Amniopunkcja przy posiadanym skierowaniu jest bezpłatna!"

więc najpierw musisz mieć zrobione badania prenatalne i test podwójny test PAPP-A a potem w razie konieczności wysyłają na amniopunkcja bo jest ryzyko poronienia

Test podwójny (PAPPA+HCG) – 150 zł

relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 29 sierpnia 2013, 18:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ania_mr wrote: