I trymestr ciąży
-
WIADOMOŚĆ
-
szczessciara wrote:A czy mialas robiona amniopunkcje ? Bo ja wybieram sie niedlugo na badanie prenatalne ale troche jestem zielona w tym temacie
amniopunkcja jest robiona w przypadku kiedy "coś" wyjdzie na normalnym badaniu.
jeśli w rodzinie nie ma jakiś genetycznych chorób, nie masz więcej niż 35 lat, itd. to robisz normalne badanie usg + ewentualnie test Papp-a.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2013, 17:48
-
nick nieaktualny
-
szczessciara wrote:A czy mialas robiona amniopunkcje ? Bo ja wybieram sie niedlugo na badanie prenatalne ale troche jestem zielona w tym temacie
nie miałam
ale
"W przypadku wystąpienia wysokiego ryzyka wad u płodu istnieje możliwość wykonania zabiegu pobrania płynu owodniowego (amniopunkcja) w celu określenia kariotypu płodu. Amniopunkcja przy posiadanym skierowaniu jest bezpłatna!"
więc najpierw musisz mieć zrobione badania prenatalne i test podwójny test PAPP-A a potem w razie konieczności wysyłają na amniopunkcja bo jest ryzyko poronienia
Test podwójny (PAPPA+HCG) – 150 zł -
nick nieaktualnyania_mr wrote:nie miałam
ale
"W przypadku wystąpienia wysokiego ryzyka wad u płodu istnieje możliwość wykonania zabiegu pobrania płynu owodniowego (amniopunkcja) w celu określenia kariotypu płodu. Amniopunkcja przy posiadanym skierowaniu jest bezpłatna!"
więc najpierw musisz mieć zrobione badania prenatalne i test podwójny test PAPP-A a potem w razie konieczności wysyłają na amniopunkcja bo jest ryzyko poronienia
Test podwójny (PAPPA+HCG) – 150 zł
A czy ten test pappa jest konieczny ? Ty mialas robiony ? -
szczessciara wrote:Daj potem znac czego sie dowiedzialas. )
Niestety mam jakiegos pecha. Mój ginekolog na urlopie, sms nie został dostarczony. A druga Pani ginekolog tez niedostępna. Dzisiaj miała przyjmować do 18, a w gabinecie cisza i komórki też nie odbiera. Pewnie też na urlopie.
Jak mi się pojawi dzisiaj plamienie to jadę na Izbę Przyjęć do Szpitala.
Jeszcze jutro spróbuję rano się dostać. -