I trymestr ciąży
-
WIADOMOŚĆ
-
a na którą ? ja mam na 13.40 może sie dowiem kto u mnie mieszka ;)mam nadzieję ze wszystko ok bo 4 tyg to jednak długi okres czasu , juz czuję małe pukania od wewnątrz więc mam nadzieje ze jest dobrze
Będziemy się chwalić dobrymi informacjamiMatylda36 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnyDziewczyny wczoraj dowiedzialam sie że prawdopodobni jestem w ciązy lekarz widział powiększoną macicę i mam testy pozytywne . Martwią mnie bóle brzucha i podbrzusza ( czy to moze być przez to że 2 dni temu i 3 kochaliśmy się z męzem bo nie podejrzewałam ciązy? ) lekarz kazał mi brać nospe ? Czy to normalne
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyBobasek jeżeli jesteś w ciąży, i boli cię brzuch, to możliwe, ze przez to iż zarodek się zagnieżdża i jest no jak najbardziej normalne. Czytałam na staraczkach twoje pytanie, i radziłabym Ci iść zrobić betę w laboratorium, wynik zazwyczaj jest po dwóch godzinach, będziesz miała pewnosć czy to ciąża. Szkoda, że na wizycie lekarz nie dał Ci skierowania.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2013, 09:00
Effcia28 lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
BOBASEK wrote:Dziewczyny wczoraj dowiedzialam sie że prawdopodobni jestem w ciązy lekarz widział powiększoną macicę i mam testy pozytywne . Martwią mnie bóle brzucha i podbrzusza ( czy to moze być przez to że 2 dni temu i 3 kochaliśmy się z męzem bo nie podejrzewałam ciązy? ) lekarz kazał mi brać nospe ? Czy to normalne
Rozciąga ci się macica i więzadła i boli. NormalneWiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2013, 11:13
-
BOBASEK wrote:NA WYNIKU MAM B-HGC GONATROPIJNA KOSMÓWKOWA 285,70 miu/ML czy to ciąza?
nie masz norm na wyniku? Powinnaś mieć normy na wyniku . Wartość HCG odpowiada konkretnemu tygodniowi ciąży
Ciąża jest bodajże od wartości HCG 5 o ile dobrze pamiętam, przynajmniej według laboratorium w którym robiłam badanie
Umów się na wizytę do lekarza i porozmawiaj o bólach.