X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Potwierdzone pierwsze objawy ciąży :)
Odpowiedz

Potwierdzone pierwsze objawy ciąży :)

Oceń ten wątek:
  • dietetykakasia Koleżanka
    Postów: 42 3

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 23:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Dzięki obecności na tym forum odzyskałam wiarę, że uda mi się przeprowadzić te badania do końca, jednak jeszcze troszkę danych mi braku. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.

    https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo

  • AnitaK Autorytet
    Postów: 1354 1313

    Wysłany: 2 lutego 2019, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MOJE piękna historia:-) jak maleństwo?

    Styczeń 2017 - Aniołek (7tc)
    2018 👶
    2019 👶
    aktualnie 6cs o 3 maleństwo <3
  • Zlaania1 Autorytet
    Postów: 541 322

    Wysłany: 9 lutego 2019, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej!
    Nie wiem czy sama się nakręcam czy może jest coś na rzeczy...O dziecko staramy się od września...