X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr Koło gospodyń wiejskich :-)
Odpowiedz

Koło gospodyń wiejskich :-)

Oceń ten wątek:
  • czekajacanacud1 Autorytet

Wysłany: 6 lutego 2017, 20:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tuliska wrote:
    Cudzie kochana ja mogę Ci tylko powoedziec jak z Bromkiem miałam. Ja brałam 3/4 tabl na dzień i mi gin kazal odstawiam "delikatnie", po trochu coraz mniej... i tak ponad 2 tyg odkladalam. I nie poronilam przez prolaktyne, tylko wadę genetyczną. Co do komentarza Endo to do najdelikatniejszych osób to ona nie należy. Buuu niemiła baba i sama nie wie co mówi chyba. Oczywiście lepsze poronić niż urodzić ciężko chore dziecko ale jak ona tak insynuowac może? Torebką przez łeb by ode mnie dostała ;)
    kochana a skad wiesz ze byla to wada gen? wybacz ze pytam ale jestem zielona i nie wiem.

my zdecydowalismy ze zmniejszam dawke z 2 do 1 tabl dziennie. mam ich 14 wiec starczy do wizyty. bd badac proga bo chyba on trzyma ciaze a prl jakbwysoka to prog spada? i wtedy poronienie?

6sutskjolve431gm.png

Wysłany: 6 lutego 2017, 20:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bella_Bella wrote:
    Ja nie odstawiam bromergonu, dla bezpieczeństwa.
    kochana a jaka masz prl? jakie poziomy? ile bromka bierzesz? i co na to twoj gin na bromka? kaze odstawic?

6sutskjolve431gm.png

Wysłany: 6 lutego 2017, 20:57

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania , Pola rozumiem rozgoryczrnie sama to przezywalam. ale doczekacir sie swojego malego cudu jak ja bo dla mnej to cud z takimi wynikami btakiem @ tyle czasu. zobaczycie. bedzie jeszcze fasolka. mi sie udalo jak olalam wszystko. a jeszczr 16.01 mialam estradiol 68 tym bardziej jrstem w mega szoku.
    ale tez mega sie martwie bo nie wiem co z lekami jeden lekarZ jedno drugi przeciwnie. myslalam ze bd to moj najpiekniejszy dzien a czuje sie srednio i sie nie nastawiam. bo boje sie przywiazac i pozniej mi sercr peknie. mimo groszka jest mi smutno.