Forum Męskie sprawy Badanie nasienia
Odpowiedz

Badanie nasienia

Oceń ten wątek:
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 24 października 2013, 23:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kotakota dziekujemy ja równeiż otaczam modlitwa dziewczyny z forum :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Macierzanka:) Autorytet
    Postów: 2951 4041

    Wysłany: 25 października 2013, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mam do Was takie pytanie. Czy Możliwe jest, aby stres w znacznym stopniu zaburzył wyniki? Mój M ma z tym ogromny problem.

    Być może wyniki są po prostu złe, a być może to właśnie to.
    Czy ktoś miał podobnie? Ja tylko raz znalazłam taki wątek na necie, ale niezbyt wyczerpujący.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 listopada 2013, 12:12

    "Niepłodność to nie kara, uzdrowienie to nie czary"
    1237397y6kr97ild4.gif
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 25 października 2013, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak stres ma ogromny wpływ na wyniki...

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • nesca Przyjaciółka
    Postów: 130 42

    Wysłany: 25 października 2013, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez mi sie wydaje ,ze stres ma duze znaczenie.
    Macierzanka- moj mial problem z oddaniem -nie mogl sie skupic -tragedia-weszlismy razem ale ja wyszlam i powiedzialam,zeby sprobowal sam bo ja nie dam rady-i dlatego oddal 0,4 ml- to malo jest...
    mam nadzieje,ze nastepnym razem za 3 m-ce bedzie juz troche lepiej z tym

  • Macierzanka:) Autorytet
    Postów: 2951 4041

    Wysłany: 25 października 2013, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i ja mam taką nadzieję. Trzymam kciuki za poprawę!
    Mój od początku nie chciał żebym w tym uczestniczyła, ale i tak to nic nie dało. A swoją drogą warunki, w których musiał to zrobić były takie, że się nie dziwię... bo nie ma nic budującego w ubikacji... ogólnodostępnej :/

    "Niepłodność to nie kara, uzdrowienie to nie czary"
    1237397y6kr97ild4.gif
  • nesca Przyjaciółka
    Postów: 130 42

    Wysłany: 26 października 2013, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    macierzanka- moj to chcial zebym poszla z nim.No i poszlam ale wyszlam bo dostalam glupawki ;) .Dali nam kluczyk do pokoju a tam zaciemniony pokoj w kolorze czerwonym ,łozko stoliczek a na nim gazetki-no i umywalka-papier .takze warunki idealne-brakolalo jeszcze winka ;) na rozluznienie .

    Macierzanka:) lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moj maz za 2 tyg powtarza badanie nasienia, mam nadzieje, ze po 2,5 miesiaca chociaz troche sie poprawiły, ze jest ich wiecej i sie ruszaja...chociaz troszke lepiej niz ostatnio :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no tak teraz robimy pełne badanie... brał salfazin, wit c i kwas foliowy...
    licze tez na to, ze 9 nie bedziemy musieli odwiedzac juz kliniki bo zaciaze :) ale jesli sie nie uda to nie mamy innego wyjscia...

    wiem, ze potrzeba około 72 dni na pełna wymiane nasienia, czyli chyba 9 to bedzie odpowiedni dzien :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2013, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki :) ja Tobie tez :)

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 28 października 2013, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    moj maz za 2 tyg powtarza badanie nasienia, mam nadzieje, ze po 2,5 miesiaca chociaz troche sie poprawiły, ze jest ich wiecej i sie ruszaja...chociaz troszke lepiej niz ostatnio :)

    a ja Ci zyczę żeby kontrolne badania nie były juz potrzebne :D

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Kiniejka Koleżanka
    Postów: 51 9

    Wysłany: 28 października 2013, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój mąż jutro idzie na badania. Wiem, że się stresuje - nie wiem jak go wspierać, żeby było mu lepiej. Jak to wyglądało u Was? Byłyście ze swoimi partnerami w tych trudnych dla nich chwilach?

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 28 października 2013, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie byłam z moim na badaniach bo chyba by go to bardziej stresowało, ale staraliśmy się o tym nie mówić nie nakrecać się po prostu traktowaliśmy to jak coś naturalnego jak wizytę u lekarza...

    jeśli jest mocny stres zawsze mozna podać coś ziołowego, moze obejrzyjcie jakąś fajna komedię razem wieczorem albo idzcie na długi spacer i przedewszystkim nie smutajcie się :)

    życze dużo wytrwałości i pogody ducha i oczywiście miłośći <3

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 października 2013, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja z moim byłam na badaniu, musiałam z nim jechac bo sama tego chciałam... 9 tez jedziemy razem na powtorke...

    moze nawet wejde z nim do pokoju, za pierwszym razem namawiał mnie do tego, ale wolałam poczekac, a teraz chyba zaryzykuje :) chce z nim byc :) najgorsza bedzie godzina czekania na wyniki, ten stres czy sie poprawiło. oj juz to czuje...ale bedzie dobrze :)

  • nesca Przyjaciółka
    Postów: 130 42

    Wysłany: 28 października 2013, 16:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja byłam ze swoim chcial zebym z nim była.weszlismy do pooju ale ja nie dalam rady.wiec sam zostal a ja wyszlam.
    nastepnym razem bedzie badanie za 3 miesiace-moj m mowil,ze podejdzie do tego bardziej na luzie.

  • Kiniejka Koleżanka
    Postów: 51 9

    Wysłany: 29 października 2013, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko godzine na wyniki?
    Mnie powiedzieli, że wyniki będą za 3-4 dni (badania rozszerzone)

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 29 października 2013, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My na rozszerzone wspomagane komputerowo też czekaliśmy do 3 dni chyba ze były robione w Klinice to były tego samego dnia na wieczór :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Ilcia Debiutantka
    Postów: 12 2

    Wysłany: 29 października 2013, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanko :) Dzisiaj robiliśmy badanie nasienia.Nie robiliśmy go w klinice tylko u mojego ginekologa który zajmuje się leczeniem niepłodności. W ciągu 40 min musieliśmy dowieść nasienie do lekarza.
    Do tego pojawił się problem ponieważ mieliśmy wstrzemięźliwość 14dni (miałam okres a później mąż musiał wyjechać na kilka dni). Lekarz powiedział ,że może mieć to negatywny wpływ na wynik ponieważ może być mało ruchliwych i martwych.
    Dla męża całe to badania było BAAARDZO stresujące a boję się że badanie trzeba będzie zrobić jeszcze raz :(

    Myślicie że badanie nasienia nie w klinice i taka wstrzemięźliwość będzie wiarygodne?

    Na wynik czekamy tydzień. Odbieramy 05.11 :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 października 2013, 13:08

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 29 października 2013, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    yyyy jak to powiedzieć zaleca się żeby wstrzemięźliwość wynosiła około 5dni wyniki po tak długiej abstynencji mogą być bardzo nie miarodajne...

    po drugie nie wiem jak to jest robić badanie nasienia u lekarza jaką on to metodą robi i dziwi mnie długość oczekiwania na wynik...

    takie badanie nie musi być robione w Klinice może być zrobione w Laboratorium mój np. robił w laboratorium diagnostyka maja sieć w całej Polsce mozesz poszukać na ich stronie placówki w swojej okolicy i przedzwonić tak czy wykonują badanie nasienia wspomagane komputerowo (jest ono bardzeij dokładniejsze niz robione przez samego człoweika) a koszt to 130 zł...

    niestety jest to stres dla kobiet ale niech on sobie pomyśli ile Ty musisz przejść ile badań ile wszystkiego i ile razy musisz poddawać sięróżnym zabiegą niech będzie mężczyzną takie badanie nie boli...

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • nesca Przyjaciółka
    Postów: 130 42

    Wysłany: 29 października 2013, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My badanie rozszerzone robilismy prywatnie w Luxmedzie-koszt 140zł wynik odebralisy po ok.3 godzinach przez internet.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 października 2013, 17:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiniejka wrote:
    Tylko godzine na wyniki?
    Mnie powiedzieli, że wyniki będą za 3-4 dni (badania rozszerzone)
    podstawowe tylko godzinke czekania, ciekawe jak bedzie z rozszezonymi? mam nadzieje, ze dłuzej nie trzeba bedzie czekac...

‹‹ 25 26 27 28 29 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego