X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Bezplemnikowcy - TESE/mTESE
Odpowiedz

Bezplemnikowcy - TESE/mTESE

Oceń ten wątek:
  • kababo Ekspertka
    Postów: 121 106

    Wysłany: 24 czerwca 2021, 00:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Herba wrote:
    Cześć Dziewczyny!
    Wesprzyjcie - po pierwsze nie mam zupełnie doświadczenia w pisaniu na forach i korzystania z takiego wsparcia, więc przepraszam za wszystkie faux pas.
    Doszłam do ściany. Wczoraj, po badaniu nasienia azoospermia. Mój mężczyzna nie ma dobrych parametrów, ale wcześniej, były 3 próby IVF (z jego nasienia, pobieranego klasycznie). Niestety, nie wyszło, więc postanowiliśmy zmienić klinikę na Novum. Kababo, przeczytałam z Twojej historii, że Wam się udało. Najmłodsi nie jesteśmy i czas nam bardzo ucieka. Pomóżcie, nie wiem co robić?!

    Tak Nam się udało 🙂 Szczęście przyniósł Nam dr Wolski i Novum. Czekamy na nasze maleństwo 🙂

    Herba lubi tę wiadomość

    Ona: 29 lat
    09.2019 - IVS8-5T

    On: 31 lat
    06.2019 - azoospermia
    08.2019 - IVS8-5T
    04.2020 - Artvimed - biopsja Tese, mamy plemniki

    f2w3rjjgzj834jjq.png

    07.2020 - Kraków Artvimed- I podejście do In Vitro - zapłodniono 13 kumulusów, zapłodniło się 4. W rezultacie nie uzyskano żadnego zarodka.

    11.2020 - Warszawa - Novum - II podejście do In Vitro i biopsja TESE
    Mamy ❄️❄️❄️

    15.12.2020 - transfer ❄️
    beta 13 dpt 1345
    beta 15 dpt 4034
  • Herba Nowa
    Postów: 3 1

    Wysłany: 24 czerwca 2021, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kababo wrote:
    Tak Nam się udało 🙂 Szczęście przyniósł Nam dr Wolski i Novum. Czekamy na nasze maleństwo 🙂