Aniołkowe Mamy [*]
-
WIADOMOŚĆ
-
Nie wytrzymałam i musiałam tu wejść zaraz po przyjściu do pracy. Wczoraj strasznie się spłakałam po wysłaniu tej wiadomości i zasnęłam przed 22.
Dziękuję za te wszyskie słowa, niestety nie mogę napisać że już pomogły ale wierzę że uczestnicząc w tych dyskusjach nabiorę więcej siły by... zyć!
Zwłaszcza, ze kolejna zła wiadomość jest taka ze ponad pół roku przyjmowałam codzień dawkę acidum folicum wycofanego wczoraj ze sprzedaży z powodu "niezidentyfikowanego zanieczyszczenia", ale na kogo miało trafić jeśli nie na mnie?
Agnieszka - mam możliwości, jestem pod opieką kilku lekarzy, profesorów ginokologów-onkologów również. Zrobiłam wszystkie badania, hormony ok, zespół antyfosfolidowy wykluczony (zrobiłam pełen pakiet), nasienie męża w normie.
Miałam mieć histeroskopie w tym m-cu aby sprawdzić czy nie ma zrostów po 2 zabiegach, niestety trzeba przesunąc bo po 3 cyklu stymulacji CLO zrobiła sie torbiel na jajniku, trzeba czekać aż się wchłonie, oby się wchłoneła!
No i ta cholerna cytologia, jeśli wyjdzie nie gozrej niz ostatnio (a kolposkopia potwierdzi) to znów mogę poczekać 3-4 mce z ewentualna\ konizacją szyjki - proszę pomyślcie o mnie, te które odmawiają modlitwy!
MARYSIA
2 straty
-
Witam wszystkie Aniołkowe Mamy.
Mam za sobą dwa poronienia, dwa największe koszmary jakie spotkały mnie w życiu. Po pierwszej stracie strasznie się obwiniałam, byłam pewna, że to moja wina, że coś zrobiła źle (tabletka przeciwbólowa, lampka wina itd), zapewnienia lekarza, że takie sytuacje zwyczajnie się zdarzają oraz ogromne wsparcie mojego partnera oraz mamy pozwoliły mi stanąć na nogi.