Badania genetyczne kariotypu
-
WIADOMOŚĆ
-
Jola79 ja też jestem zielona , dwa dni temu poroniłam drugi raz z rzędu więc dostalismy skierowanie do poradni genetycznej, w zabrzu też jest poradnia ale tam terminy dopiero na listopad , a w genomie mamy wizytę u genetyka na 28 marca.Nasze maleństwo :* Kinga 21.08.2016r.
-
paola89 wrote:Jola79 ja też jestem zielona , dwa dni temu poroniłam drugi raz z rzędu więc dostalismy skierowanie do poradni genetycznej, w zabrzu też jest poradnia ale tam terminy dopiero na listopad , a w genomie mamy wizytę u genetyka na 28 marca.
Proszę Cię jeżeli będziesz mogła to napisz mi jak już będziesz po tej wizycie..o co pytał genetyk,czy od razu pobierali wam krew na kariotypy,jak długo trzeba czekać na wynik...? A na skierowaniu co masz napisane,że pilne?maj2018 lubi tę wiadomość
Syn 21 lat.
Aniołek 25.11.2017 (5tc) 05.03.2018 (10tc)
Wyniki męża-OK.
Niskie AMH
wrzesień-wspomagacze. -
Jola79 wrote:A może któraś z was się orientuje, ile czasu musi minąć od poronienia żeby zrobić badania genetyczne kariotypy? Przepraszam za pytanie ale jestem ''zielona'' w tym temacie.
Ja miałam krew pobraną w tym samym dniu w którym poroniłam... tylko ja nic nie polecę bo mieszkam zagranicą ...
Jutro mam wyniki i strasznie się stresuje...Aniołki ♡♡
01.06.17 12tc [*]
30.12.17 16tc [*]
Inwersja chromosomu 7 u męża
Zdrowa dziewczynka
22.09.19
-
Kariotypy można robić od razu, bo tak jak napisała Hefe, to się nam nie zmienia
-
Faktycznie jak teraz o tym myślę to macie racje,przecież geny mi się nie zmienią, dzięki za odpowiedz,jestem ostatnio tak zdołowana tym wszystkim że w ogóle nie potrafię normalnie myśleć.
Hefe napisz jak Ci wyszły wyniki, trzymam kciuki żeby było ok.Syn 21 lat.
Wyniki męża-OK.
Niskie AMH
wrzesień-wspomagacze. -