Forum Poronienie Ciąża po poronieniu...
Odpowiedz

Ciąża po poronieniu...

Oceń ten wątek:
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5598

    Wysłany: 14 lutego 2018, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, widzę że nie ma już żadnych "starych" twarzy ;)

    wiola0912 lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • toyotarav4 Ekspertka
    Postów: 244 73

    Wysłany: 17 lutego 2018, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    hej melduje sie nowa twarz. po krotce czekam na samoistne poronienie beta staneła w miejscu to ogólnie moje 4 poronienie. jedna ciaza zakonczona urodzeniem zdrowego synka. od tamtej pory to koszmar. najdłuzej w poronieniach doczekałam do 10 tyg i to była duża ciąża ktora straciłam poprzednia wogole nie rozwijal sie zarodek teraz słyszałam serduszko a za 3 dni juz nie.beta rosła ale od poczatku to nie bylo jakies wow. co złego to mamy z meżem zły kariotyp owulacja no chyba jest skoro zachodze. wydaje mi sie ze tym razem mialam bardzo mamy progesteron bo w momencie zbadania bety bylo juz okolo 90 to progesteron byl tylko 9,84 bardzo mało jak na ciąże. dostałam po 4 dniach luteine clexane i acard. jednak i to niepomogło. zdecudowałam sie na badanie materiału poronnego jezeli uda mi sie samej poronic w domu ( mam nadzieje ze nie omine materiału do badania) chyba ze bedzie konieczny zabieg chociaz 4 raz łyżeckowanie przeraza mnie. odstawiłam leki mam przygotowane i zgłoszone wszytsko na badania genetyczne( moze to cos mi wyjasni). Ciezko jest okreslic co z moim zlym kariotypem bo nie ma takiego nikt. przeszperalam caly internet i nic. zrobie nie wiem sama co jeszcze. wiem ze znowu chce aczkolwiek mam coraz mniej sily zdrowia nerwow moj maz nie moze patrzec jak cierpie sresuje sie. prubuje byc na zewnatrz okey ale naprawde tak nie jest. Nie jest i boli zajbiscie . zastanawiam dlaczego ja co zle w zyciu zrobilam ze ja. ze z zdanej ciazy nie moge cieszyc ta ciaza tylko sters goni steresm. zaczynam sie zastanawiac czy jes mi to wsytsko potrzebne same rozmiecie. pewnie zaczne starania chce zrobi jeszcze sobie pakiet badan getycznych moze tam cos mi sie wyjasni no insuloodpornosc i moge zrobi wszystko zeby urodzic zdrowe dzieciatko.


    jakie macie przepisy wspomagacze ziólka calymi dniami siedie na forum i nic nie potrafie wyczytac

    thgfcsqvu04h8c8a.png
  • wisieninka_89 Autorytet
    Postów: 1051 391

    Wysłany: 20 lutego 2018, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    toyotafav sprobuj napisac na watku starania o drugiego maluszka. tam aiecej dziewczyn sie udziela i napewno ktoras ci doradzi :-)

    zrz6x1hpk730yji7.png
    f2wlh371shb33oc3.png
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17633 9191

    Wysłany: 21 lutego 2018, 01:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kierzynka wrote:
    Witam, widzę że nie ma już żadnych "starych" twarzy ;)
    Ja czasem zagladam ;) dawna roxi0802...

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • wiola0912 Autorytet
    Postów: 728 292

    Wysłany: 22 lutego 2018, 15:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Kietrzynka i dziewczyny będzie więcej czasu to poczytam co nowego tutaj oprócz abonamentu.
    Nie zaglądałam chyba pół roku,chłopaki rosną i nie mogą żyć bez siebie.
    Eryk teraz ma komunię więc przygotowania ,później zielona szkoła jadą do Łeby w czerwcu będzie mieć operację.
    Adrianek rośnie broni dużo gada,lubi śpiewać i liczyć narazie chcemy pożegnać pampersy.pozdrawiam

    laparotomia 2013,tarczyca,starania 1.06.2015 dowiaduje się o ciąży <a href="https://www.suwaczki.com/"><img src="https://www.suwaczki.com/tickers/zrz6h3719xfpfe2x.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>
  • Agus603 Ekspertka
    Postów: 168 98

    Wysłany: 22 lutego 2018, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    toyotarav4 współczuje straty...ale nie szukaj winy w sobie bo to nie jest Twoja wina. Ja też się zastanawiałam dlaczego własnie ja, ale to jest bez sensu. Zrób te badania genetyczne bo może akurat wyjdzie co było powodem. Może mi sie łatwo mówi bo ja dopiero raz poroniłam a ty 4. Ja zabieg miałam we wrześniu i (chyba) teraz mam pierwszy cykl z owulacja. Dalej plamie od czasu do czasu, ale jest nadzieja ze po tym cyklu zaczne normalnie funkcjonować i mi progesteron wzrośnie bo mialam go na poziomie 0,02. Szaleństwo...Byłam tez u doktor Paligi w Angeliusie i ona mi właśnie powiedziała, że jestem przed owulacja i powinno być dobrze.Dodam, że jem Ovarin. Widze światełko w tunelu....

    3jgxskjoibj2fuaa.png
    V Leiden heterozygota,
    PAI1-4G heterozygota
    Niedoczynność tarczycy
    Aniołek 10tc (*) 19.09.2017
  • wisieninka_89 Autorytet
    Postów: 1051 391

    Wysłany: 23 lutego 2018, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, ja mam dzic 51dc po poronieniu, nawet naiwna zrobilam dzis tesc ktory ttlko cudwm mogl wyjsc pozytywny, ale jak sie czloqiek stara to ta chora nadzieje chuba dopoero z okresem mija :-/ w pon albo wt ide do lekarza niech mi wywola okres bo osiwiec juz mozna. przy typowych cyklach powinnam jiz konczyc drugi po poronieniu a yu taki dol :-(

    zrz6x1hpk730yji7.png
    f2wlh371shb33oc3.png
  • toyotarav4 Ekspertka
    Postów: 244 73

    Wysłany: 27 lutego 2018, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś



    hej wiecie co zrobiłam dzis cukierek no i chyba troche duzy. jezeli bedziemy decydowac sie o starania po raz kolejny to myślę ze powinnamdostac metforminy troche czy nie jest az tak zle z tym cukrem. na reszte wyników czekamy. ten cukier wyszedł tak

    Glukoza na czczo 102,73 mg/dl 70,00 99,00 H

    prawidłowa glikemia na czczo: 70-99 mg/dl
    nieprawidłowa glikemia na czczo: 100-125 mg/dl, wskazane wykonanie testu OGTT
    cukrzyca: ≥ 126 mg/dl, wynik uzyskany w dwukrotnym badaniu.

    Glukoza po 1 godz. 147,62 mg/dl

    Glukoza po 2 godz. 83,29 mg/dl

    thgfcsqvu04h8c8a.png
  • toyotarav4 Ekspertka
    Postów: 244 73

    Wysłany: 27 lutego 2018, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś


    Agus 603 tez jem ovarin

    thgfcsqvu04h8c8a.png
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17633 9191

    Wysłany: 1 marca 2018, 00:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    toyotarav4 wrote:
    hej wiecie co zrobiłam dzis cukierek no i chyba troche duzy. jezeli bedziemy decydowac sie o starania po raz kolejny to myślę ze powinnamdostac metforminy troche czy nie jest az tak zle z tym cukrem. na reszte wyników czekamy. ten cukier wyszedł tak

    Glukoza na czczo 102,73 mg/dl 70,00 99,00 H

    prawidłowa glikemia na czczo: 70-99 mg/dl
    nieprawidłowa glikemia na czczo: 100-125 mg/dl, wskazane wykonanie testu OGTT
    cukrzyca: ≥ 126 mg/dl, wynik uzyskany w dwukrotnym badaniu.

    Glukoza po 1 godz. 147,62 mg/dl

    Glukoza po 2 godz. 83,29 mg/dl
    Brak tutaj krzywej insulinowej ;) z samego cukru nie zawsze da sie cos wywnioskowac pewnego... cukier troche za wysoki na czczo to fakt...

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • AsiaCh Autorytet
    Postów: 433 191

    Wysłany: 1 marca 2018, 23:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny!
    Mam już 3letniego syna i w ostatnim czasie dwie ciąże biochemiczne na bardzo początkowym etapie. Do zapłodnienia dochodzi bez problemu, wykres temperatur książkowy, beta pozytywna po czym zaczyna spadać.

    Zrobiłam już:
    czas kaolinowo-kefalinowy - w normie
    czas protrombinowy - w normie
    fibryngen - w normie (w górnej granicy normy)
    antykoagulant tocznia - poniżej dolnej granicy normy
    p/c antykardiolipinowe igg i igm - w normie
    p/c antytyreoglobulinowe - w normie
    p/c przeciw peroksydazie tarczycowej - w normie
    p/c przeciw jądrowe ANA - nie wykryto
    test immunoblot ANA ENA - ujemny
    p/c odpornościowe - nie stwierdzono
    homocysteina - 10,95
    kariotyp mój i męża - prawidłowy

    czekam jeszcze na wyniki bialka s i c, antytrombiny III,p/c przeciw antygenom łożyska i mthfr

    co warto jeszcze zrobić? jutro jadę do labo

    860ianliz3s2rxlo.png
  • Przezroczysta Debiutantka
    Postów: 9 0

    Wysłany: 9 marca 2018, 16:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poziom witaminy D podobno ma duże znaczenie i warto sprawdzić się w kierunku boleriozy, podobno też bywa przyczyną poronień

  • Ika23 Znajoma
    Postów: 25 4

    Wysłany: 12 marca 2018, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny. Nie wiem czy mnie ktoras pamieta :)
    U nas 35 dc, okresu brak (termin na 8/9marzec) w sobote robilam test negatyw. Nie wiem co to moze byc:(

    f2w3rjjgp3bu8yxy.png
  • Paula_071 Autorytet
    Postów: 6303 7042

    Wysłany: 12 marca 2018, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ika23 wrote:
    Czesc dziewczyny. Nie wiem czy mnie ktoras pamieta :)
    U nas 35 dc, okresu brak (termin na 8/9marzec) w sobote robilam test negatyw. Nie wiem co to moze byc:(

    A robilas bete? U mnie ciaza biochemiczna.

    wff2x1hpqpzjp32o.png
    82doj44j1y4t9kiw.png
  • Majaaa Autorytet
    Postów: 739 550

    Wysłany: 17 marca 2018, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, wybaczcie jeśli takie pytanie już padło, wątek długi, nie mam za bardzo jak wszystko przeczytać a i emocje duże. Słuchajcie 23 lutego miałam łyżeczkowanie z powodu pustego jaja płodowego. Beta w tej ciazy utrzymywała się przez cały czas na niskim poziomie. Po dwóch tygodniach od zabiegu wyszedł mi pozytywny test owulacyjny, a dziś czyli jakoś 12 dni od potencjalnej owulacji wyszed pozytywny test ciążowy. Powiem szczerze, ze współżylismy z mężem tylko raz, nie wiem co o tym myśleć. W poniedziałek zrobię test z krwi, w środę powtórzę i sprawdzę czy przyrasta, choć już wiem, ze to żaden dowód. Myślicie, ze to jednak utrzymujący się poziom hormonu sprzed łyżeczkowania?

  • Kasionek Autorytet
    Postów: 1082 873

    Wysłany: 17 marca 2018, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może tak być aczkolwiek ciąża jest bardzo prawdopodobna bo po poronieniu jesteśmy bardzo płodne.Niestety nie dowiesz się dopuki nie zrobisz bety.

    Majaaa lubi tę wiadomość

    201904017252.png
    *Staś (21 tyd)
    *Aniołek
  • Jola79 Ekspertka
    Postów: 182 86

    Wysłany: 17 marca 2018, 23:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majaaa wrote:
    Cześć dziewczyny, wybaczcie jeśli takie pytanie już padło, wątek długi, nie mam za bardzo jak wszystko przeczytać a i emocje duże. Słuchajcie 23 lutego miałam łyżeczkowanie z powodu pustego jaja płodowego. Beta w tej ciazy utrzymywała się przez cały czas na niskim poziomie. Po dwóch tygodniach od zabiegu wyszedł mi pozytywny test owulacyjny, a dziś czyli jakoś 12 dni od potencjalnej owulacji wyszed pozytywny test ciążowy. Powiem szczerze, ze współżylismy z mężem tylko raz, nie wiem co o tym myśleć. W poniedziałek zrobię test z krwi, w środę powtórzę i sprawdzę czy przyrasta, choć już wiem, ze to żaden dowód. Myślicie, ze to jednak utrzymujący się poziom hormonu sprzed łyżeczkowania?

    Czekam z niecierpliwością do twojego testowania bety, ja też jestem po poronieniu pustego jaja,tylko że ja poroniłam naturalnie, za kilka dni pójdę sprawdzić do gina czy faktycznie wszystko się wyczyściło. Poczekam 2 cykle,między czasie zrobię badania genetyczne i zrobimy jeszcze ostatnie podejście (mam już 39lat) i mam nadzieję i mocno w to wierzę że tym razem nam się uda.

    Syn 21 lat.
    Aniołek 25.11.2017 (5tc) 05.03.2018 (10tc)
    Wyniki męża-OK.
    Niskie AMH
    wrzesień-wspomagacze.
  • Majaaa Autorytet
    Postów: 739 550

    Wysłany: 18 marca 2018, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jola dam jutro znac jak beta, choć szczerze wątpię, ze to ciąża jednak. Nie wiem jak było u Ciebie, ale u mnie nawet przy pustym jaju beta cały czas wychodziła dodatnia, wiec nawet jak coś jutro i w środę wyjdzie do bede czekała na lekarza z niezłym stresem. W piątek mam odebrać wyniki badań po łyżeczkowaniu, a wizyta u giną dopiero 28 marca...

  • Kasionek Autorytet
    Postów: 1082 873

    Wysłany: 18 marca 2018, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majaaa wrote:
    Jola dam jutro znac jak beta, choć szczerze wątpię, ze to ciąża jednak. Nie wiem jak było u Ciebie, ale u mnie nawet przy pustym jaju beta cały czas wychodziła dodatnia, wiec nawet jak coś jutro i w środę wyjdzie do bede czekała na lekarza z niezłym stresem. W piątek mam odebrać wyniki badań po łyżeczkowaniu, a wizyta u giną dopiero 28 marca...
    Współczuje bo czekanie jest najgorsze.A termin miesiączki ? Bo może samo się wyjaśni albo i nie i będzie piękny prezent.Ja niestety nie badałam bety po poronieniach i nie wiem jak spadała.

    201904017252.png
    *Staś (21 tyd)
    *Aniołek
  • Majaaa Autorytet
    Postów: 739 550

    Wysłany: 18 marca 2018, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miesiączki przed zabiegiem miałam zawsze 16-18 dnia miesiąca. Natomiast nie wiem jak to będzie teraz. Jeśli dopiero koło 3 marca przestałam krwawić...to realne, żeby już 16 pojawił się okres? W każdym razie póki co go nie ma.

‹‹ 1027 1028 1029 1030 1031 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego