X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Ciąża pozamaciczna ( ektopowa)
Odpowiedz

Ciąża pozamaciczna ( ektopowa)

Oceń ten wątek:
  • Wiolala Autorytet
    Postów: 5495 5821

    Wysłany: 25 listopada 2021, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kata39 ja nie pomogę, nie znam się na tym. Mogę Ci tylko napisać jak było u mnie. Miałam w jednym cyklu dwie ciąże pozamaciczne w obu jajowodach. W jednym ciąża była żywa, w drugim obumarła. Musieli usunąć mi obie operacyjnie bo ta obumarła też zatrzymała się w jajowodzie i sama się nie poroniła.

    Zapominamy o tym co było złe bo jesteś już z nami Synku ♥️♥️♥️

    age.png
  • Janinka Autorytet
    Postów: 605 264

    Wysłany: 26 listopada 2021, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agula, dopiero doczytałam :( bardzo współczuję. Trzymam kciuki, żeby psychiatra pomógł poukładać myśli.

    14cs CP, ostał się 1 jajowód
    2cs po operacji
  • AgnieszkaW Znajoma
    Postów: 16 1

    Wysłany: 27 listopada 2021, 19:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć. Nie znamy się, ale szukam wsparcia. Mam na imię Agnieszka. Wczoraj wróciłam do domu po zabiegu laparoskopowym usunięcia ciąży pozamacicznej. To była moja w sumie 3 ciąża, ale pierwsza pozamaciczna. 2 poprzednie skończyły się poronieniem.
    Proszę, jeśli możecie powiedzcie mi jakie "dolegliwości" mialyscie po zabiegu.
    Jestem 3 dobę po zabiegu i dzisiaj dostałam coś jakby okres, wcześniej miałam tylko plamienie. Nie wiem czy już mam panikować czy jest to "normalne" i oczyszcza się wszystko.

  • Wiolala Autorytet
    Postów: 5495 5821

    Wysłany: 28 listopada 2021, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agnieszka przede wszystkim bardzo mi przykro, że to Cię spotkało 😔 ja miałam zabieg bardziej inwazyjny bo laparotomię ( cięcie podobne do cc tylko bez przecinania macicy ).