X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Czekając na poronienie - styczeń 2023
Odpowiedz

Czekając na poronienie - styczeń 2023

Oceń ten wątek:
  • Galina Przyjaciółka
    Postów: 99 115

    Wysłany: 21 marca 2023, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Butterfly23 wrote:
    Dziewczyny, mi wyszedł ANA 2 słabo dodatni, może być taki wynik ze względu na chorobę hashimoto?

    Z takiego wyniku ANA2 ciężko orzec bez dodatkowych badań. Tam masz w jednym worku kilkanaście przeciwciał , które wskazują na różne reumatologiczne sprawy. Ana2 pokazuje że przeciwciala są i pokazuje ich ogólne "natężenie"

    Jakie konkretnie mazsz przeciwciala pokaże badanie ANA3

    Nie znam się za bardzo na hashimoto, ale wydaje mi się, że tam też coś z tarczycowych badań powinno coś wyjść. Reumatolog zawsze będzie analizował komplet.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 marca 2023, 21:54

    Butterfly23 lubi tę wiadomość

  • Bezimienna Autorytet
    Postów: 1736 1698

    Wysłany: 21 marca 2023, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    M_arcysia wrote:
    Hej dziewczyny
    Rzadko się udzielam, ale od stycznia podczytuje, bo niestety jestem po drugim poronieniu, współczuję Wam również waszych strat :(
    Nigdy nie zrozumiem jak to jest,że patologia koci się na zawołanie, nie dbając o siebie przed ani w ciazy ani potem nie zajmując się dzieckiem, a tyle par pragnie dziecka, daliby mu wszystko a nie mogą go mieć :(

    Chciałam Was zapytać jakie robicie badania i czy w ogóle je robicie ?
    U nas dziwna sprawa bo pierwsza ciąża się nie rozwinęła a w drugiej było ok, był malutki człowiek i biło serduszko🥺 i nagle się zatrzymało....
    Robiłam estriadol,prolaktynę,FSH,Wit D i wszystko w normie. Czekamy na kariotypy i mam też wyniki na przeciwciała p.kardiolipinie, przeciw 2beto glikoproteinie i antykoagulant toczniowy i wszystko jest w porządku...
    Macie pomysł co z immunologi jeszcze powinno być badane ?