X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Nieprawidłwy kariotyp
Odpowiedz

Nieprawidłwy kariotyp

Oceń ten wątek:
  • Ultra-Dżasta Autorytet
    Postów: 1823 1786

    Wysłany: 13 stycznia 2022, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć!
    Niestety nie mam doświadczenia w tego typu placówkach ale chodziłam do jednej, krakowskiej kliniki ze względu na moją byłą ginekolog (świetna kobieta!), która specjalizuje się w temacie niepłodności ☺.

    Nazwa kliniki: TFP Fertility Macierzyństwo
    A moja pani dr: Małgorzata Zembala-Szczerba 😉

    Acha! I zmieniłam ją ze względu na zmianę miejsca zamieszkania, tak dla jasności. 😅 Ogólnie musiałabyś poczytać opinie o tym miejscu, ostatnią wizytę miałam tam w 2019 roku (wtedy, o ile dobrze pamiętam, opinie były na prawdę dobre).

    nowa_nienowa lubi tę wiadomość

    11.2022r., Karol ❤
    12.2021r., 8tc 👼 Józef, trisomia 13 🖤

    👩‍🏭 28 l.
    👨‍🔧 26 l.

    🏃‍♀️🧗‍♀️🏞❤
    IG: @czytanki.matki
  • nowa_nienowa Koleżanka
    Postów: 91 18

    Wysłany: 13 stycznia 2022, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ultra-Dżasta wrote:
    Cześć!
    Niestety nie mam doświadczenia w tego typu placówkach ale chodziłam do jednej, krakowskiej kliniki ze względu na moją byłą ginekolog (świetna kobieta!), która specjalizuje się w temacie niepłodności ☺.

    Nazwa kliniki: TFP Fertility Macierzyństwo
    A moja pani dr: Małgorzata Zembala-Szczerba 😉

    Acha! I zmieniłam ją ze względu na zmianę miejsca zamieszkania, tak dla jasności. 😅 Ogólnie musiałabyś poczytać opinie o tym miejscu, ostatnią wizytę miałam tam w 2019 roku (wtedy, o ile dobrze pamiętam, opinie były na prawdę dobre).

    Ale macie z kariortypow potwierdzona nieprawidłowość?
    Ze stopki widzę, ze Józio was opuścił 😞
    Dołączył do naszych aniołków 💔

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 stycznia 2022, 17:24

    Nieprawidlowy kariotyp ( 3;8 )
    wiele poronienien miedzy 7-13 tc
  • Ultra-Dżasta Autorytet