X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku
Odpowiedz

Zaczynamy- pocztakujace wracaja do staran od Nowego Roku

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 lutego 2015, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskaweczka83
    Hmm.. wizyta kontrolna po poronieniu bez Usg ? Dziwne , przecież lekarz dzieki temu badaniu widzi stan Twojej macicy czy "doszła" do Siebie , czy praca jajników jest prawidłowa, czy endomedrium się odbudowało itd.. Jestem w szoku , no ale co lekarz to inna metoda że tak powiem.

    Moja gin mówiła że 3msc to przyjęta forma czasu przez lekarzy że powinno się tyle odczekać , ale jeżeli jest wszystko dobrze i czujesz się gotowa to by się starać to zacznij po @.. Co do pozytywnego nastawienia powiem Ci tyle:

    - Najpierw musisz oswoić się z przeszłością by móc żyć teraźniejszością i nie bać się przyszłości.. Tak było w moim przypadku

    Lili30 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lutego 2015, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskaweczka kochana :) proszę tylko bez załamywania... Ja na twoim miejscu umówiłabym się do innego lekarza - nie wyobrażam sobie wizyty kontrolnej bez usg! A zlecił ci jeszcze jakieś dodatkowe badania - hormonów, tarczycy czy w kierunku tego stanu zapalnego czy bakterii? Nie daj się tak łatwo zwieść. Ja bym przynajmniej chciała wiedzieć dlaczego mam czekać i co mogę zrobić aby uniknąć już zaistaniałych problemów...