Zaczynamy znowu starania
-
WIADOMOŚĆ
-
AnnaZ wrote:Stokrotko,a co udało Ci się wydębić na NFZ?
Badania na mutacje genetyczne Mthfr, vleiden itd. no i zespol antyfosfolipidowy i ana. genetyk powiedziała że na to jest refundacja już po dwoch poronieniach. I na kariortp tez ale my już mielismy zrobione kariotpy jak tam trafilismy.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 grudnia 2017, 16:35
2 Aniołki [*] 05.06.2016r., 17.11.2016r.
MTHFR, Vleiden, IO, ANA2,ANA3
-
Ja jestem po lekarzu i kolejny raz sobie dosadnie uświadomiłam, że los nie zadecyduje za nas.
A gdy już sam lekarz pyta się Was, czy ewentualnego przerwania ciąży nie chcecie zrobić w Holandii to uświadamiasz sobie super dobitnie w jakim kraju żyjesz. I jak mimo, że sama przeżywasz swój największy koszmar, to tylko czekają żeby Cię dobić. -
Admiralko, kilka razy pisałam coś i kasowałam. Nie wiem po prostu, co Ci napisać. Myślę, że może jednak byłoby dobrze, gdybyś skorzystała z pomocy psychologa. Niezależnie czy przerwiesz ciążę, czy urodzisz każda decyzja zostawi ślad na Twojej psychice. Gdybyś potrzebowała,pisz2013 Córka - największa miłość
7.04.2017 - 9tc [*] Aniołek
12.2017 cp
-
Admiralka...ja też nie wiem co napisać. Chyba żadne słowa nie będą dobre. Po prostu ściskam Cię mocno.Nasz cud ANTOŚ
24.06.2018 (33tc +2) 52cm, 2200g
trombofilia-niedobór białka S, dodatnie ANA
Aniołki 06.2016 9tc, 12.2016 9tc , 03.2017 9tc
"Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego" ŁK 1,37 -
Admiralka współczuję Ci bardzo. A dlaczego w Holandii, nie wiem czy coś przegapilam czy w naszym kraju coś się już zmieniło?!
Chore dziecko a tak walczy... A czasem byle powód i dochodzi do poronienia... -