Forum Starając się - ogólne 1985 - Klasyczny rocznik :)
Odpowiedz

1985 - Klasyczny rocznik :)

Oceń ten wątek:
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 22 maja 2015, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to zafundowali nam przymusową antykoncepcję, buuuuu :(

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • mon!ta^ Autorytet
    Postów: 3117 1739

    Wysłany: 23 maja 2015, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ty sie ciesz bo ja od poczatku nie moge ;]

    Olka_29 lubi tę wiadomość

    Czas szybko leci... trzeba życie chwytać całymi garściami :D
    zem3e6yd09vvjcjx.png
    zem3p07wyl1rxrp2.png
    zem3p07wmzpo4uao.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 23 maja 2015, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Współczuję, bo mi się teraz tak chce jak nigdy wcześniej :P Ale zawsze można sobie radzić w inny sposób ;)

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • mon!ta^ Autorytet
    Postów: 3117 1739

    Wysłany: 24 maja 2015, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja nawet tego nie moge i w sumie ty tez nie bo macica wtedy ma skurcze i sama mozesz poprzez to doprowadzic do wczesniejszego porodu

    Czas szybko leci... trzeba życie chwytać całymi garściami :D
    zem3e6yd09vvjcjx.png
    zem3p07wyl1rxrp2.png
    zem3p07wmzpo4uao.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 24 maja 2015, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    E tam, miałam już kilka odkąd wróciłam ze szpitala i nic się nie stało :) Jak to dziewczyna w szpitalu mówiła można byłoby dostać "wściku pi*dy" :D

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • mon!ta^ Autorytet
    Postów: 3117 1739

    Wysłany: 25 maja 2015, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) jak uwazasz ja to musze uwazac

    Czas szybko leci... trzeba życie chwytać całymi garściami :D
    zem3e6yd09vvjcjx.png
    zem3p07wyl1rxrp2.png
    zem3p07wmzpo4uao.png
  • mon!ta^ Autorytet
    Postów: 3117 1739

    Wysłany: 25 maja 2015, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a w ogole jak sie czujesz? juz nie swedzi?

    A jak reszta bo cos spokojnie sie zrobilo

    Czas szybko leci... trzeba życie chwytać całymi garściami :D
    zem3e6yd09vvjcjx.png
    zem3p07wyl1rxrp2.png
    zem3p07wmzpo4uao.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 26 maja 2015, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nom, ucichło tu strasznie, ciekawe gdzie reszta dziewczyn :)

    Dobrze się czuję, oprócz zwiększonej wydzieliny z pochwy nie zauważyłam różnicy. A jak tam u Ciebie? Skompletowałaś już wszystko dla maleństwa? My wczoraj zamówiliśmy meble do pokoju dziecięcego, mają przyjść za ok. 10 dni :) Poza tym w końcu zmobilizowaliśmy się do zakupu nowego stołu do kuchni, planowałam to od dłuższego czasu i zamówiliśmy razem z mebelkami :)

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Nuffeq Autorytet
    Postów: 396 186

    Wysłany: 26 maja 2015, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie odzywam się bo mam jakis kryzys, wszystko mnie doluje, heh...
    Mąż tylko na mnie się wkurza ze chodzę wiecznie ze skrzywiona miną i ze trudno mi dogodzić. :-/
    Fajnie ze juz urządzacie pokoiki :-)
    Aaa wybiera się ktoś może na te targi do Wawy w czerwcu?

    17u9j44jl3novlzi.png
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 26 maja 2015, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze jak ja Wam zazdroszczę z tymi pokoikami. A my dalej mamy tylko ten nasz pokoik, w którym dziecko już nie ma szans się zmiescić :(

    Co u mnie? Ta pogoda powoduje wieczną senność i brak sił do zrobienia czegokolwiek. Masakra jakaś, a oczywiście do zrobienia cała masa rzeczy.

    Ale dzisiaj dzień mimo desczu zaczął się wspaniale :) Śpię sobie w najlepsze a tu męża słyszę jak mi mówi "Dzień dobry mamusiu, to od Perpetuy-Felicyta", a w rękach trzyma ogromny bukiet kwiatów :D - tak oto dostałam pierwszy prezent na Dzień Matki :D

    (W ramach wyjaśnienia - Perpetua-Felicyt to nasz potomek, nazywamy go tak od czasu kiedy matki zaczęły wypytywać jak damy dziecku na imię. Żeby je lekko podenerwować wymyśliliśmy, że będziemy szli w zaparte, że jak dziewczynka to Perpetua, a jak chłopiec to Felicyt).

    U nas nie jest źle, ja nadal próbuję zamknąć semestr (jeszcze tylko 3 prezentacje, jeden projekt, jeden artykuł, jeden egzamin i jedna prezentacja do poprawy) - i mam już dość.
    Za to mąż biega po rozmowach kwalifikacyjnych. Jeśli dostanie pracę, to albo zostajemy, albo przeprowadzamy się. Jeśli się przeprowadzamy to czeka nas remont mieszkania. Jeśli zostajemy to prawdopodobnie budujemy domek - wybraliśmy dom drewniany, kanadyjski - koszty budowy niskie, utrzymanie tanie i w razie przeprowadzki nie będzie nam żal go zostawić.

    Tak więc nawet nie wiem jeszcze gdzie będę mieszkać a gdzie tam myślec nad pokoikiem dla dziecka. Mam wrażenie, że mebelki będę kupować w listopadzie hahaha


    Nuffeq - co się dzieje? Co Cię tak dobija?
    Ja z Krakowa do Warszawy mam trochę daleko, a na targi to mi szkoda jechać. Pomagałam w wychowaniu 16 lat młodszego brata, to mniej więcej wiem czego bedę potrzebować. A też nie chcę popadać w szaleństwo i nakupić dziecku mnóstwo niepotrzebnych rzeczy, zwłaszcza, że dobrze nam sie powodzi, ale nie jestem jakąś super bogata osobą, której sie przelewa i nie wie co z pieniędzmi zrobić.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 maja 2015, 15:03

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 26 maja 2015, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)Wszystkiego najlepszego dla przyszłych mam z rocznika '85. Dla tych u których rośnie fasolek i dla tych u których dopiero zagości :*

    Ja leniuchuję. Leżę na kanapie i dziergam sobie bransoletki i naszyjniki
    Zrobiłam tez chleb, bo coś za mną chodzi.

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 26 maja 2015, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A z czego to dziergasz i jaką techniką?
    Ja też już leżę, właśnie wróciłam do domu z uczelni i muszę się położyć, bo głowa mi pęka. Chyba to ta pogoda.

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • Anastazja85 Autorytet
    Postów: 1379 610

    Wysłany: 26 maja 2015, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robie to na szydełku z koralików Toho (niby się to nazywa sznurem szydełkowo-koralikowym). Coś takiego jak w linku https://www.google.pl/search?q=bransoletka+koraliki+szyde%C5%82ko&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=eK1kVZb-KOnmywPF0YGQBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=360&bih=592#imgrc=4IPxFbairbULgM%253A%3ByfhIEkWIg6RGxM%3Bhttp%253A%252F%252Fwylegarnia.com%252F27%252F1a376f914bbe5de44021d8155f27b405%252FMorskie-fale-bransoletka-szydelkowe-abstrakcyjny.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwylegarnia.com%252F273347%252Cbransoletka-z-koralikow-toho-Cytrynowo-limonkowa-slodycz.html%3B933%3B700

    relg20mm3fi45p46.png

    05.11.2015 Mój mały chłopczyk ❤

    15.07.2014 DWA ANIOŁKI [*] [*] - 11 tc.
    29.10.2014 biochemiczna
    31.12.2014 pusty pęcherzyk

    Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia
  • mon!ta^ Autorytet
    Postów: 3117 1739

    Wysłany: 26 maja 2015, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heja :)

    Ja kupilam mebelki uzywane bo w sumie w bardzo dobrym stanie i na calosc wydalam 430zl + materac 30zl (bo dziewczyna chciala sie go pozbyc)

    Mebelki łózeczko zmeniajace sie z wiekiem do 5 roku
    Szafa oraz komoda dostalam w gratisie bo trzeba wymienic szyne :D wiec ja jestem z nich zadowolona. Co do pokoju to dopiero po slubie bedzie robiony bo bysmy nie zdazyli lub w burdelku by byl obiad xD a tego nie chcialam.

    Nuffeqq trzymaj sie czasem jest taka chwilowa depresja minie meliske sobie zrob dziala na uspokojenie i odprezenie :)

    Do zakupu mi zostaly wozek, kosmetyki dla mnie i Roberta, 2 koszule nocne i karuzela do lozeczka :) aaaa i jeszcze przewijak tyle

    Matleena lubi tę wiadomość

    Czas szybko leci... trzeba życie chwytać całymi garściami :D
    zem3e6yd09vvjcjx.png
    zem3p07wyl1rxrp2.png
    zem3p07wmzpo4uao.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 26 maja 2015, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Robert to imię dla syna? :)

    Ja po ostatniej wizycie w szpitalu postanowiłam, że chcę jak najszybciej ogarnąć temat wyprawki i pokoju, tak na wszelki wypadek, jakbym znowu tam trafiła i np. nie wyszła przed porodem, żeby mąż nie został sam z tym wszystkim. Wózek już chyba mamy wybrany, także może nawet on sam kupić, fotelik wydaje mi się że też mógłby kupić sam, łóżeczko, materacyk itp. planuję kupić w czerwcu no i brakuje mi jeszcze trochę ciuszków, szczególnie tych najmniejszych.
    Z mebli kupiliśmy 2 x regał zamknięty, szafa narożna, komoda i półka wisząca (nie ma ich jeszcze na stronie Black Red White, bo pokazałabym Wam) :)

    Fajny Ci prezent zrobił mąż Matleena :) Ja jednak poczekam aż się mały urodzi, żeby obchodzić to święto :D

    Anastazja, naprawdę śliczne te bransoletki :) Podziwiam dziewczyny, które wykonują takie ręczne robótki, ja jakoś nigdy nie miałam do tego ani cierpliwości ani smykałki :D

    Nuffeq, co Cię tak dobija? Może aktualnie masz to co ja jeszcze niedawno, z jednej strony bardzo się cieszysz a z drugiej boisz jak to będzie i jak się zmieni Wasze życie po porodzie?
    Co do targów, nie wiem o co chodzi. Nie słyszałam o nich, ale nawet nie wybieram się, bo jakoś nie czuję potrzeby ;)

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 26 maja 2015, 23:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anastazja, jakie to ładne!
    Zawsze chciałam umieć szydełkować. Ale jakoś nie miał mnie kto nauczyć. Za to umiem robić frywolitki igłowe i planuję nauczyć się czółenkową. Niestety na razie nie mam kiedy się w to bawić, ale kto wie, może we wakacje?

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
  • mon!ta^ Autorytet
    Postów: 3117 1739

    Wysłany: 27 maja 2015, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak to imie mojego synka :)

    Czas szybko leci... trzeba życie chwytać całymi garściami :D
    zem3e6yd09vvjcjx.png
    zem3p07wyl1rxrp2.png
    zem3p07wmzpo4uao.png
  • agniesja Autorytet
    Postów: 2814 1011

    Wysłany: 27 maja 2015, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i fajne :) nie jakieś wymyślne czy starodawne, tak często teraz nadawane. Kompletnie nie kapuję tej "nowej mody" na imiona.

    w57v3e3k8e2cqbjo.png
    qb3ck6nllq2i9no0.png
  • Nuffeq Autorytet
    Postów: 396 186

    Wysłany: 27 maja 2015, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie Agniesja tak jak napisałaś boję się czy dam radę, ale też w pracy prawie codziennie coś mnie wkurza. Najchętniej już bym poszła na zwolnienie no ale zaczyna się sezon urlopowy i jestem potrzebna. Mon!ta melisa juz poszła w ruch;-) Na tych targach mają być różne promocje i zniżki np. na wózki oraz warsztaty dla przyszłych mam. Oczywiście nie namawiam tylko byłam ciekawa czy któraś z Was się wybiera. My też mamy upatrzone modele wózków, fotelików i chcemy sprawdzić czy na tych targach będą tańsze niż w internecie. Zobaczymy czy to nie ściema z tymi promocjami. :-)

    17u9j44jl3novlzi.png
  • Matleena Autorytet
    Postów: 5466 5390

    Wysłany: 27 maja 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam wszystko po cenie hurtowej, więc tym bardziej nie chce mi się jechać na te targi. No a dodatkowo odległość. Gdyby to było u nas, to poszłabym z czystej ciekawości, ale tyle km nie chce mi się jechać.

    tt1ce913.aspx?&fake.png

    mpf_6a30716f026cf4d4d8712df59b64ed2b.png

    24-12-2015 62cm 4640g sn
‹‹ 120 121 122 123 124 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie aplikacji miesiączkoweji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ