Forum Starając się - ogólne 2019 będzie nasz :)
Odpowiedz

2019 będzie nasz :)

Oceń ten wątek:
  • Frida91 Autorytet
    Postów: 6192 4932

    Wysłany: 19 lutego 2019, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak coś czułam od początku hehe ;) Teraz czeka mnie rozkminka nad imieniem dla Malutkiej :P

    werni lubi tę wiadomość

    40CPp2.png
    HhxZp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lutego 2019, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie Frida ja wpadam tylko opierniczac haha... super ze bedzie dziewczynka chociaż sama nie zostałam bo reszta lasek sie wypieła z chłopcami xD :D
    Ewela ja cie moge dopiero wyzwac xD

    My ogólnie spedzamy czas na fejsie ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2019, 21:36

    Frida91 lubi tę wiadomość

  • werni Autorytet
    Postów: 10378 7836

    Wysłany: 19 lutego 2019, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hahah wy to lubicie nawzajem się bluzgac.

    Ja to mam problem z imieniem dla chlopca

    Kattii lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 lutego 2019, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werni wrote:
    Hahah wy to lubicie nawzajem się bluzgac.

    Ja to mam problem z imieniem dla chlopca
    Dej Ferdynand xD

    19ewelaaa89, Frida91, werni lubią tę wiadomość

  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1273

    Wysłany: 19 lutego 2019, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kattii wrote:
    Dej Ferdynand xD
    Lepiej Rychu xD

    werni, Kattii lubią tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • Ania 89 Autorytet
    Postów: 2399 567

    Wysłany: 19 lutego 2019, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwier, Oktawian

    43e007b402535b35389a1a34ce3b22f8.png
  • werni Autorytet
    Postów: 10378 7836

    Wysłany: 20 lutego 2019, 00:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko nie Oliwier. Źle mi się kojarzy. Jest jeden w pracy co lata za dziewczynami taki psychiczny.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 20 lutego 2019, 06:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Wam .

    Ale Wy bzdziochy jestescie hahahahaha . Kattii jak zawsze wpada zrobic porzadek na dzielni i spada :D

    Frida wielkie gratulacje . Masz kompanke w osobie Kattii bo przeciez takto same siurki sie tu pokazuja :)

    Oliwier piekne imie , tak mielismy dac malemu na samym poczatku ale mowilam do brzuszka w tym imieniu i absolutnie mi nie pasowalo . A oskarek odrazu :D
    Mnie sie podoba malo imion dla chlopca ...
    Wiktor , Witold , Antos , Staś , Kubuś, Maciuś i Filipek. to chyba by bylo na tyle z imiom meskich . U nas jakby kiedys byl syn na 90 % bedzie Kubus.

    A dla dziewczynek ... mmmm masa imion pieknych jest .

    Frida91 lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 06:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas jak kiedyś będzie chłopiec to będzie Staś, a jak dziewczynka to Róża :D

    Ale pewnie w razie wyboru mi się wszystko pozmienia.

    Kubuś to jak mój brat, więc nie do końca mi się dobrze kojarzy.

    Rose, właśnie dawaj tu do nas!

    A mi zostały jeszcze niecałe dwa tygodnie tabletek!!! Krwawienie i jazda :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2019, 06:32

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 20 lutego 2019, 07:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to niebawem bedziemy oczekiwac wynikow Twojego odstawienia hehe .

    No wlasnie , dosc czesto jak juz zajdzie sie w ciaze te wybory imion sie zmieniaja .


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    19ewelaaa89 wrote:
    Lepiej Rychu xD
    Zdzichu tyż może byc ... jak bedzie stał pod kioskiem fajno bedzie mozna wołać o flaszke :D

    19ewelaaa89 lubi tę wiadomość

  • ZakręconaOna Autorytet
    Postów: 15142 6962

    Wysłany: 20 lutego 2019, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kattii wrote:
    Zdzichu tyż może byc ... jak bedzie stał pod kioskiem fajno bedzie mozna wołać o flaszke :D

    Ta ciaza zdecydowanie Ci nie sluzy kattii jesli chodzi o twoja glowe :D
    Hahahahahahaha ♡

    Kattii lubi tę wiadomość


    de7e166350.png

    b2727090e5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakręconaOna wrote:
    Ta ciaza zdecydowanie Ci nie sluzy kattii jesli chodzi o twoja glowe :D
    Hahahahahahaha ♡
    Serdecznie dziękuję za komplement !!! Chociaż ktoś raczył mnie obdarować czymś miłym <3 :D

  • Ania 89 Autorytet
    Postów: 2399 567

    Wysłany: 20 lutego 2019, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To np mi Kuba , Staś , Franek i tego typu imiona wcale mi się nie podobają. Ale dobrze że każdy ma inny gust:)

    RudaMaruda25 lubi tę wiadomość

    43e007b402535b35389a1a34ce3b22f8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się wydaje, że imię też powinno pasować w miarę do miejsca gdzie mieszkamy, bo gdybym np. mieszkała za granicą nie dałabym córce na imię Róża + żeby jakoś pasowało do nazwiska.
    A Staś to życzenie mojego męża, bo ktoś tam w jego rodzinie tak miał na imię. A mi nawet też się podoba.
    Natomiast imię Róża podoba mi się od zawsze, przy moim nazwisku by nie pasowało bo za dużo nagromadzone polskich znaków, ale my nie mamy z mężem tego samego nazwiska i z jego całkiem fajnie się komponuje.
    Chociaż miałabym schizy, co w przypadku jeśli dziecko nie będzie wymawiało "r" :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziwne macie podejscia do imion .... sory ale imie jest imieniem i żadne miejsce ani otoczenie nie powinno miec na to wpływu dziewczyny....
    Rodzic daje dziecku imie takie jakie się mu podoba a nie bo ktos ma ,bo ktos kogo nie lubie takie nosi a bo w rodzinie juz takie imie jest itd... totalne przegiecie... to nie dac imienia dziecku które nam się podoba tylko dlatego bo ktos cos ....to że ktos cos nie oznacza ze nasze dziecko które bedzie nosiło owe imie bedzie takie samo bo cos tam...
    Nie ogarniam takiego myslenia serio xD

    ZakręconaOna lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Każdy ma swoje podejście.
    Ja nie widzę w tym nic dziwnego, że automatycznie jak znam kogoś o takim imieniu i ta osoba mi się źle kojarzy to automatycznie nie podoba mi się imię.
    Więc to nie jest tak, że nie dałabym imienia chociaż mi się podoba, tylko przestaje mi się ono podobać, ponieważ mam tam jakieś skojarzenia z tym imieniem.
    Pomijam tu różne "mądre" artykuły i książki, gdzie ludzie twierdzą, że nadawanie imienia to też nadawanie cech charakteru, bo to są totalne bzdury.

    Frida91 lubi tę wiadomość

  • 19ewelaaa89 Autorytet
    Postów: 1214 1273

    Wysłany: 20 lutego 2019, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie będzie Filipek bo mi sie tak podoba i pasuje do Szymka o! :D amen.

    ZakręconaOna lubi tę wiadomość

    xnw43e3ksrhr28ji.png
    74di3e5eyeeino0z.png
  • Lajla123 Koleżanka
    Postów: 37 5

    Wysłany: 20 lutego 2019, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi dla chłopca podoba się Adaś dla dziewczynki to Lena, Kalina. Ja bardzo marzę o córce, ale wiadomo że i synus jakby był to będzie najkochanszy na świecie. Dziś idę do lekarza z tymi wynikami progesteronu. Pewnie zleci mi więcej badań tak mi się wydaje. Wkurzam się bo już chciałam zacząć staranki a tu dupa bo z takim niskim progesteronem to na bank nie zajde w ciążę.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 lutego 2019, 09:51

    Lajla
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lutego 2019, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo, pasują do siebie te dwa imiona :D

    A nie np. Brajanek i Tadeusz, albo Dżesika i Czesława.

    ZakręconaOna lubi tę wiadomość

‹‹ 424 425 426 427 428 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego