Forum Starając się - ogólne '88 też się stara, a co! :)
Odpowiedz

'88 też się stara, a co! :)

Oceń ten wątek:
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 4 października 2015, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alimak, od czegos trzeba zaczac, co z tego ze w slimaczym tempie bieg ;) ja moja pierwsza dyche robilam w niecale poltorej godziny... a zobaczysz, ze jak bedziesz chciala to i dasz rade szybciej:)

    Trening czyni mistrza !! :)

    Aktywnosc fizczyna jest b. wazna dla ciezarnej, porod jest szybszy i szybciej po porodzie wraca sie do zycia ;) takze i bieganie ma sens w naszych planach ;)

    Ide spac. Do uslyszenia jutro :)

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 5 października 2015, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. My w weekend wybraliśmy się na długi spacer, bo tak pięknie było. A dzisiaj już schizuję, bo czekam do końca tygodnia na robienie testu i już się doczekać nie mogę:/

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 5 października 2015, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Alimak. Przydałaby mi się jakaś joga w tym tygodniu. Od przyszłego idę na urlop i czuje, że ten tydzień będzie mi się podwójnie dłużyć.

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 5 października 2015, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja odliczam do soboty... testowac bede w sobote, wykres na zebaty znowu wydaje sie... eh... trzymam kciuki pigulka ;)

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 5 października 2015, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czarna Kawa ja za Ciebie też. Będziemy testować razem, bo ja tez w sobotę, równo 14 dni po owulacji. Mam nadzieje, że się szybciej nie złamię :)

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 5 października 2015, 15:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj, ja tez mam taka nadzieje, ale na ten moment to sie nie nastawiam, zaczynam szukac planow treningowych przygotowujacych do maratonu... jednak jakis glosik w glowie co innego podpowiada...


    Mam nadzieje ze sie nie zlamiemy, ja mam cykle 25-26 w sobote pyknie 26dc... eh

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 października 2015, 20:43

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 5 października 2015, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alimak, super ze biegalas :)

    ja dzisiaj tez, ale krotki dystans na odstresowanie sie i w sumie to kiepski dzisiaj mialam ten trening... bardzo zle mi sie bieglo... eh

    ja miala po owu dobry humor, ale w trakcie takie plamienie jakbym miala poczatek okresu... wiec nie wiem co to bylo...

    Wykres Potforzastej mnie zaintrygowal... co u Ciebie ? kiedy testujesz ?

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 5 października 2015, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po owu też miałam super humor, i taki spokój mnie ogarnął :)

    3i49io4pwtvv3zn2.png
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 5 października 2015, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie coś dziwnego z tymi temperaturami. Co prawda byłam teraz podziebiona i strasznie mi spadły temp. A dziś rano spory skok, śluz też taki rozciagliwy, właśnie zaczął mnie ciągnąć brzuch, a to dopiero 11dc. W zeszłym msc miałam owulacje dużo dużo później. Ciekawe co jutro rano będzie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 października 2015, 22:46

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 5 października 2015, 23:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alimak, może tak być. Zobaczymy jutro jak będzie temp. :)

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 5 października 2015, 23:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i ja też jestem bardzo ciekawa co u
    Potforzastej. Trzymam mocno kciuki. Jeśli nas czytasz daj znać co o Ciebie. Dobrze by było ujrzeć jakąś zielonosc :)

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 6 października 2015, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, mialam plamienia ale nigdy takie intensywne...

    Dzisiaj mam nerwy od samego rana !!

    Po pracy bedzie trzeba pocwiczyc, bo dzisiaj bedzie ogien...
    Elmalia,
    Moze faktycznie owu masz wczesniej, jak juz sluz dolaczyl do temp. To dzialajcie :)

    Udanego dnia dziewczyny :)

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 6 października 2015, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale czas do soboty bedzie sie dluzyl...


    Ale cisza dzisiaj na tym watku... pewnie jak pojde spac zrobi sie tutaj "glosniej" ;)
    Jutro nadrobie zaleglosci...

    Brzuch zaczyna pobolewac jak na okres... nerwy przeszly. Dobre i to :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2015, 19:49

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 6 października 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytam Was ale nie mam o czym pisać póki co bez zmian temp. na razie nie mierze wiec nic nie wpisuje.

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 6 października 2015, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przestałam bo tak już jakieś 3 lata mierze wiec kilka dni mogę odpuścić. Test robiłam ale minus

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 6 października 2015, 23:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, u mnie dziś temp niższa niż wczoraj więc to nie była owulacja. Owszem był śluz, ale tylko jednego dnia. Jajniki delikatnie ciągnęły...A dzisiaj już nic, zero objawów. Śluzu brak. Pewnie jednak to przeziębienie taką zmylke wprowadzilo :)

    Potforzasta, naprawdę mocno Ci kibicuję. Wiem, że już się sporo starasz więc pewnie nie chcesz się nakręcac. Rozumiem to. W każdym razie tak jak napisala Alimak - skok Twojej temperatury mocno nas zaintrygował :)

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • elmalia Autorytet
    Postów: 545 248

    Wysłany: 7 października 2015, 00:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alimak wrote:
    Elmalia wredne zrządzenie losu, pierwszy twój cykl mierzenia temp. (no chyba, że coś pokiełbasiłam) i akurat teraz przeziębienie musiało siać zamęt, no bo przecież w życiu lekko być nie może... ;)

    Drugi :) w pierwszym owulacja była w 18dc.
    Ale masz rację, w życiu wiecznie pod górkę!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 października 2015, 00:10

    TP 31.07.2016
    8970b5a6.gif
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 7 października 2015, 07:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, cwiczenia wczoraj na nerwy pomogly ;) porzadny trening zrobilam :)

    Dzisiaj brzuch boli, jak na okres... plany treningowe na maraton juz poszukane... brzuch okresowo boli, wiec sie nie nastawiam... eh...

    Potforzasta, mam nadzieje ze sie uda wkoncu :)


    Dzisiaj humor lepszy, ale ten brzuch... eh, temperatura dzisiaj 37,01. Nie wiem czy wytrzymam do soboty z tym testem... znajac mnie jak wytrzymam do soboty to bede sie cykac i nie zrobie ;)

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • CzarnaKawa Autorytet
    Postów: 779 143

    Wysłany: 7 października 2015, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cykle mam okolo 25-26 dniowe, a lutealna w sumie to juz sama nie wiem, owulacja od 11 dc do 15dc potrafi wyjsc na wykresie... sama nie wiem... brzuch boli, okres w piatek wedlug mnie, ale zawsze juz byly plamienia o tej porze, a dzisiaj wilgoc...


    Rany jeszcze nigdy tak mi sie nie dluzylo... juz bym chciala wiedziec na czym stoje, bo plan na maraton chcialabym juz wdrozyc jesli sie nie udalo, ja nie lubie w takim zawieszeniy byc... eh

    Pigulka a Ty jak? Wytrzymasz, czy zlamiesz sie. Ja juz mysle zeby jutro na krew smignac i sprawdzic bete...

    <3 22.07.2016 <3 to był nasz WIELKI DZIEN :)

    "wyluzować to można dopiero po śmierci ;)"
  • pigułka Autorytet
    Postów: 1989 1093

    Wysłany: 7 października 2015, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Mi jakoś zleciało, miałam trochę pracy i nawet zeszło ze mnie to ciśnienie, ale zastanawiam się, czy jutro nie testować. Jutro mam 12 dc, i w dodatku do pracy na popołudniu więc kto wie. Objawów nie mam żadnych, jedynie piersi mi spuchły. Staram się myśleć o odliczaniu do urlopu a nie do testowania, ale jutro penie znowu mnie złapie schizowanie :)

    3i49io4pwtvv3zn2.png
‹‹ 118 119 120 121 122 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego