X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Czekamy na dwie kreski rocznik91
Odpowiedz

Czekamy na dwie kreski rocznik91

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to masz sporo za soba.

  • alexandra Przyjaciółka
    Postów: 84 26

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trochę tego było......ale widzę, że Twój wykres ładnie wygląda, więc może się zazieleni :) Powodzenia <3

    414b696fd689b0d62438513701720cb0.png
    20130608650120.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie sadze. :)

  • dorocia2324 Autorytet
    Postów: 3623 1569

    Wysłany: 13 kwietnia 2014, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :-). Rocznik 91 :-). My staramy sie 5 cykl. Mam niedoczynnosc tarczycy, podejrzenie PCOS. Teraz biore donga i czekam na owulke, a potem na II kreseczki :-). Mam juz swoj jeden skarb, 2,5 letniego synka Kubusia :-). Teraz chcemy rodzenstwo dla niego :-)

    wff29vvj3im6fjka.png
    82dojw4zvycwyste.png
    gyxw6iyek58r84xj.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 14:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej. sliczny chlopczyk :) ale bierzesz jakies leki ?? trzymam mocno kciuki. nie moze byc tak zle jestes juz mama wiec wystarcza pewnie jakies male poprawki tylko :* :)

  • dorocia2324 Autorytet
    Postów: 3623 1569

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biore euthyrox 50, dong, inofolic, mleczko pszczele i witaminy. Pije ocet jablkowy i zdrowo sie odzywiam. No z synkiem udalo sie za pierwszym razem, teraz gorzej. Ale dzialamy ;-)

    wff29vvj3im6fjka.png
    82dojw4zvycwyste.png
    gyxw6iyek58r84xj.png[/url
  • dorocia2324 Autorytet
    Postów: 3623 1569

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To tylko ja tutaj dzieciata, czy jeszcze jest ktos? :-)

    wff29vvj3im6fjka.png
    82dojw4zvycwyste.png
    gyxw6iyek58r84xj.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko ty:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aleo ten watek jest ogolnie pusty :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 kwietnia 2014, 19:51

  • dorocia2324 Autorytet
    Postów: 3623 1569

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie widze, ze cisza taka. Tak malo z rocznika 91 sie stara?

    wff29vvj3im6fjka.png
    82dojw4zvycwyste.png
    gyxw6iyek58r84xj.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba tak :))

  • dorocia2324 Autorytet
    Postów: 3623 1569

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A Ty bierzesz jakies leki/wspomagacze? Dlugo sie starasz?

    wff29vvj3im6fjka.png
    82dojw4zvycwyste.png
    gyxw6iyek58r84xj.png[/url
  • alexandra Przyjaciółka
    Postów: 84 26

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dorocia2324 wrote:
    Witam :-). Rocznik 91 :-). My staramy sie 5 cykl. Mam niedoczynnosc tarczycy, podejrzenie PCOS. Teraz biore donga i czekam na owulke, a potem na II kreseczki :-). Mam juz swoj jeden skarb, 2,5 letniego synka Kubusia :-). Teraz chcemy rodzenstwo dla niego :-)

    Powodzenia w staraniach ;) niestety częto słyszę w poradni gdzie się leczę o tym, że kobiety mają już jedno dziecko a teraz jest problem z drugim, ale zazwyczaj szybko zachodzą w upragnioną drugą ciąże:) także trzymam kciuki! <3

    414b696fd689b0d62438513701720cb0.png
    20130608650120.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dorocia2324 wrote:
    A Ty bierzesz jakies leki/wspomagacze? Dlugo sie starasz?
    rok bez zabezpieczenia i nic ale bez wieszych staran. od tego cyklu
    pije ziola o. sroki i biore castagnus, no do tego kw.foliwy,magnez b6, sprawdzam owulacje testami.

  • .joanna Przyjaciółka
    Postów: 97 54

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej! :) tak jak obiecałam: melduję się. Zrobiłam rano test...i prawie od razu wyskoczyła druga kreska :) Po 3 minutach była już bardzo wyraźna :) Tak więc... jestem w ciąży. Objawów coraz więcej. Mam nadzieję, że mi tylko brzuszka nie wywali, bo muszę do końca maja ukrywać ciążę :) A potem uciekam na L4 :)

    lenka123321 lubi tę wiadomość

    eikt43r83lbyfg23.png
    eikt43r8tmxr8y85.png[/url]

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    suuper gratuluje kochana::*:*

  • dorocia2324 Autorytet
    Postów: 3623 1569

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Joanna gratulacje :-)
    Na pewno w koncu mi sie uda :-). Nie trace nadziei. I wam tez sie uda :-)

    lenka123321 lubi tę wiadomość

    wff29vvj3im6fjka.png
    82dojw4zvycwyste.png
    gyxw6iyek58r84xj.png[/url
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wszystkim nam sie uda:))

  • alexandra Przyjaciółka
    Postów: 84 26

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .joanna wrote:
    hej! :) tak jak obiecałam: melduję się. Zrobiłam rano test...i prawie od razu wyskoczyła druga kreska :) Po 3 minutach była już bardzo wyraźna :) Tak więc... jestem w ciąży. Objawów coraz więcej. Mam nadzieję, że mi tylko brzuszka nie wywali, bo muszę do końca maja ukrywać ciążę :) A potem uciekam na L4 :)


    Gratulacje!!! :)

    414b696fd689b0d62438513701720cb0.png
    20130608650120.png
  • Martuśka Autorytet
    Postów: 928 590

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    joanna GRATULACJE!!!! ;D


    0d229c8bca0a7a37441a14a4db12ea32.png
    Kalendarz ciąży BellyBestFriend
‹‹ 5 6 7 8 9 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ