Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez tak miałam z plamieniem, musisz jak najszybciej zgłosic sie do lekarza, niech ci cos przepisze. ja zwlekałam z wizyta i poroniłam. w sumie miałam ustalona wizyte ale juz do niej nie doczekałam...

    ale gratulacje Ci złoze :) bedzie dobrze

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 3 lipca 2013, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pojutrze ide do lekarza bo ona przyjezdza do nas tylko w piatki a pozniej jak bedzie trzeba bede do niej jezdzic albo w piatki bede chodzila jak cos.
    Ja nie dziekuje... Jak bede wiedziec cos bardziej hmm stabilnego wtedy bede dziekowac :)

    kaarolaa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bedzie dobrze tylko do piatku sie oszczedzaj :)

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie ponownie jestem po badaniach jest wszystko ok lekarz powiedział że to 8 t i 3 d :) maluszek ma 1,89 cm słyszałam serduszko i tentno jestem mega szczęśliwa teraz musze się zapisac na prenatalne zna ktos dobrego na śląsku :)

    kaarolaa, inessa, Andzia33, Iwka lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to super wiadomosc, teraz tylko takie wiadomosci do konca ciazy chce czytac :)

    ;oniqa, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa ja zapisałam się do Feminy do Katowic. Opinie są podzielone, ale większość trwierdzi, że niektórzy lekarze potrafią nawet już na pierwszych prenatalnych określić płeć maleństwa.
    Mówiłam, że wszystko będzie ok! I podrośnie maluszek <3

    ;oniqa, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staram sie jak moge oszczedzac sie w pracy ale mam strasznie duzo roboty bo szef jest na urlopie najchetniej bym na l4 poszla ale musze sie upewnic co i jak no i czekam az szanowny zn urlopu wroci

    ;oniqa, kaarolaa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    było takie ruchliwe że nie umiał go zmierzyć :) za 2 tyg kolejna wizyta a później co miesiąć Karolka Tobie w tym miesiącu też się uda <3

    kaarolaa, Nusia, Andzia33, Iwka lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    Witajcie ponownie jestem po badaniach jest wszystko ok lekarz powiedział że to 8 t i 3 d :) maluszek ma 1,89 cm słyszałam serduszko i tentno jestem mega szczęśliwa teraz musze się zapisac na prenatalne zna ktos dobrego na śląsku :)


    super trzymam kciuki kochana :)

    ;oniqa, Iwka lubią tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • Matylda36 Autorytet
    Postów: 1305 1651

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    Witajcie ponownie jestem po badaniach jest wszystko ok lekarz powiedział że to 8 t i 3 d :) maluszek ma 1,89 cm słyszałam serduszko i tentno jestem mega szczęśliwa teraz musze się zapisac na prenatalne zna ktos dobrego na śląsku :)


    GRATULACJE!!! Rewelacyjne wieści. Ja idę jutro z samego rana na wizytę i też chcę się dowiedzieć, że wszystko jest okej :-)
    Ale masz fajny dzień dzisiaj. Dbaj o siebie, odpoczywaj i czekamy na relację po kolejnej wizycie :-)

    ;oniqa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    Mama najcudowniejszych skarbów :-)
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sla.s wrote:
    ;oniqa ja zapisałam się do Feminy do Katowic. Opinie są podzielone, ale większość trwierdzi, że niektórzy lekarze potrafią nawet już na pierwszych prenatalnych określić płeć maleństwa.
    Mówiłam, że wszystko będzie ok! I podrośnie maluszek <3
    a kiedy kochana idziesz na badanie ja mam skierowanie a więc za darmo :) do jakiego lekarza się zapisałaś??

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem Ci tak. Poprosiłam mojego ukochanego o umówienie telefoniczne (bo ja nie miałam czasu) i wyszło tak, że musze dowiedzieć się do jakiego lekarza. Dobrze, że przypomniałaś, zaraz będę dzwonić! :) Ja mam umówione na 29.07 na 11:00 ;)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do Jacka Jackiewicza :D

    ;oniqa lubi tę wiadomość

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo długo się czeka

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    ooo długo się czeka
    i też na NFZ ?

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ;oniqa wrote:
    było takie ruchliwe że nie umiał go zmierzyć :) za 2 tyg kolejna wizyta a później co miesiąć Karolka Tobie w tym miesiącu też się uda <3
    tak bardzo bym chciała, ale jeszcze owulki nie miałam, boje sie ze znow moze jej nie byc, w poprzednim cyklu tez nie miałam. czekam jeszcze 2 dni i pozniej odpuszczam az do sierpnia.

    Andzia33, ;oniqa lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak, dostałam skierowanie więc bezpłatnie.To nie chodzi o czekanie tylko prenatalne robią między 11-13tc. Mogłam zapisać się wcześniej, ale im później tym więcej widać ;) Mi akurat wypada wtedy 12tydzien4dzień :)

    ;oniqa, Andzia33 lubią tę wiadomość

  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sla.s wrote:
    No tak, dostałam skierowanie więc bezpłatnie.To nie chodzi o czekanie tylko prenatalne robią między 11-13tc. Mogłam zapisać się wcześniej, ale im później tym więcej widać ;) Mi akurat wypada wtedy 12tydzien4dzień :)
    podasz mi dokładny adres i nr telefonu bede wdzięczna :)

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2013, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://www.femina.katowice.pl/

    Katowice, ul. Kłodnicka 23
    / 32 202-70-90

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2013, 16:59

    ;oniqa lubi tę wiadomość

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 3 lipca 2013, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje ;oniqa,super,że maleństwo dobrze rośnie.
    Tusiaczku,oszczędzaj się jak tylko możesz,praca nie zając nie ucieknie,co masz zrobic dzisiaj,zrób jutro.Powodzenia,będzie dobrze!!!!!

    ;oniqa lubi tę wiadomość

    Andzia33
‹‹ 137 138 139 140 141 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego