X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • Koza Autorytet
    Postów: 395 222

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina- ojjj nie przesadzaj mi tu, kobieta nigdy nie jest stara :)
    *Ja na wykresach nie znam się więc nie doradzę.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 czerwca 2013, 06:51

    inessa lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-68999.png
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2102

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 06:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Koza wrote:
    MariaAntonina- ojjj nie przesadzaj mi tu, kobieta nigdy nie jest stara :)
    *Ja na wykresach nie znam się więc nie doradzę.
    Jak wy roczniki 90* a ja 82 no to jak mam sie czuc . hee tylko mocherowy beret z antenka filcowe kapciuchy i fotel bujany mi tu dać..:)

    basiulkaa_89, ;oniqa, inessa, kaarolaa, Brava lubią tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • Koza Autorytet
    Postów: 395 222

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 06:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina- tak,tak i koniecznie 20 razy dziennie do kościoła ;)
    Kuzwa to jak tak piszesz to ja z tych co na męża dziadka wzięły.
    Oczywiście sobie żartuje , a Tobie do starości dalekoooo.

    MariaAntonina, ;oniqa, inessa, Iwka lubią tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-68999.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 06:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina ja też w porównaniu do dziewczyn jestem stara :P
    ja mam 27 lat

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 czerwca 2013, 06:58

    inessa, Iwka lubią tę wiadomość

    ibm2io4pkxnx632u.png

    3jgx3e3kb044oxco.png
  • ;oniqa Autorytet
    Postów: 2609 2640