Forum Starając się - ogólne Czerwcowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zauważyłam kremowy śluz zabarwiony plamienie takie leciutkie rozawawe..;)

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zauważyłam kremowy śluz zabarwiony plamienie takie leciutkie rozawawe..;)

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja mam kuźwa nadzieje,że beda mocne :D tym bardziej ze robilam tak pozno :)

    kaarolaa, MariaAntonina, inessa lubią tę wiadomość

  • sylvia Autorytet
    Postów: 400 432

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie też boli podbrzusze... ale to na @ nieznośnego....


    Basiulka bedzie dobrze druga krecha wyjdzie w czwartek :D

    basiulkaa_89, inessa lubią tę wiadomość

    relgg7rfroacrbi5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam nadzieje ze bedzie wyrazna ;) chyba ze sie MIŁO rozczaruje @ :)

    MariaAntonina, inessa lubią tę wiadomość

  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    basiulkaa_89 wrote:
    mam nadzieje ze bedzie wyrazna ;) chyba ze sie MIŁO rozczaruje @ :)
    nie pozwalamy..i tyle ;)na @

    kaarolaa, inessa lubią tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tak sobie spokojnie czekam na @, mam miec 18 a pozniej tylko czekac na owulke i meza, oby zdazył wrocic zanim sie zacznie... :)

    inessa, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wrote:
    Dziewczyny zauważyłam kremowy śluz zabarwiony plamienie takie leciutkie rozawawe..;)
    nie chce cie martwic ale ja tak mam zawsze przed @, juz dzisiaj sie zaczeło, sluz o bardzo lekkim rozowym zabarwieniu.

    inessa lubi tę wiadomość

  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    baska idz ty juz sie podjaralam ze 2 krechy !!!! wex tu nie zapeszaj hihih teraz nie masz wyboru tylko wstawic info z potwierdzeniem ze ciemne 2 krechy. A po jakim czasie test sprawdzalas ?? bo te wszytskie testy to do 5 minut jak juz powyzej to wychodza rozne rozniste roznosci- czasemnawet 2 grube krechy moga wyjsc bo na tescie zaczynaja zachodzic procesy chemiczne i wychodzi ze sie niby jest w ciazy hihihi
    trzymam kciuksy

    kaarolaa, inessa, Konwalia, Miriam lubią tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ale sluz o lekkim zabarwieniu moze byc tez z plamienia intemplacyjnego ktore moze sie utrzymac nawet 3 dni. dlatego czasem objawy ciazy podobne sa do objawow @ i ciezko to stwierdzic

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja nigdy.;) pamiętam ze w poprzedniej miałam plamienie takie 2dnia później Ii kreski były..tera to nie ważne..obserwuje swoje ciało by lepiej je znać..co będzie to będzie ja juz na to wpływu nie mam..;) Raczej bardziej neutralnie podchodzę..7 cykli mnie juz wyprostowalo..

    inessa lubi tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tusiaczek wrote:
    ale sluz o lekkim zabarwieniu moze byc tez z plamienia intemplacyjnego ktore moze sie utrzymac nawet 3 dni. dlatego czasem objawy ciazy podobne sa do objawow @ i ciezko to stwierdzic
    u mnie napewno to nie wchodzi w gre :) brak meza w czasie owulacji. ale jesli chodzi o marieAntonine to czemu nie. w kwietniu jak zaszłam to miałam takie plamienie 2 dni, dosc mocne było, a przed @ to mam takie leciutenkie ze ledwo widac ze ono rozowe jest.

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do 5 minut sprawdzalam ;) dalej tam jest moje widmo ;)

    kaarolaa, inessa lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochane wasze zdrowie :) kupiłam dzisiaj siemie lniane mielone i pije, fuj jakie niedobre :P

    basiulkaa_89, inessa, Miriam lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahahha jak nie dobre to nasze zdrowie??? :D :D :D ahahhahah

    kaarolaa, inessa lubią tę wiadomość

  • Tusiaczek Ekspertka
    Postów: 205 331

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    domagam sie powtorzenia testu w czwartek!!!
    i bez 2 kresek mi sie nie pokazuj hihih zartuje pokazuj pokazuj i konwesuj

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 czerwca 2013, 18:29

    inessa lubi tę wiadomość

    <3 <3 Twoja wartosc jest znacznie wieksza niz ci sie wydaje <3 <3 600463d6w19uquwm.gif


    682ecf9074.png
  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    u mnie napewno to nie wchodzi w gre :) brak meza w czasie owulacji. ale jesli chodzi o marieAntonine to czemu nie. w kwietniu jak zaszłam to miałam takie plamienie 2 dni, dosc mocne było, a przed @ to mam takie leciutenkie ze ledwo widac ze ono rozowe jest.


    Karola u mnie też brak męża,ale mój N to 3&1.maz, przyjaciel,kochanek;)heee

    Mikusia2, inessa lubią tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MariaAntonina wrote:
    Karola u mnie też brak męża,ale mój N to 3&1.maz, przyjaciel,kochanek;)heee
    to znaczy ja meza mam tylko akurat wyjechał na miesiac :(

    inessa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tusiaczek wrote:
    domagam sie powtozenia esu w czwaek!!!
    i ez 2 kesek mi sie nie pokazuj hihih zauje pokazuj pokazuj i konwesuj
    ahahhaha jak tys to napisala???

    inessa lubi tę wiadomość

  • MariaAntonina Autorytet
    Postów: 1524 2101

    Wysłany: 10 czerwca 2013, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    to znaczy ja meza mam tylko akurat wyjechał na miesiac :(
    wiem...;) Znam smak życia na odległość.od 2 lat prawie..;)

    kaarolaa, inessa lubią tę wiadomość

    aniołek 13.11.2012 r.

    GUSTAW 15.04.2014 r. Godz..10.12 waga 3730 miara 56 cc-39 tydzien.

    Ciąża trwała od 15.07.2013 do 15.04.2014. 274 dni.
‹‹ 57 58 59 60 61 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego